kolizja tłoka i zaworów
- zalmen3
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 563
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
- Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Każdy kto regulował luzy zaworowe ustawiał rozrząd tylko to jest do cholery pisania i podejrzewam, że dlatego jeszcze nie masz konkretnej odpowiedzi 
Trochę masz w poniższym temacie:
http://forum.varaderoclub.pl/viewtopic. ... sc&start=0
Pozdrawiam
Trochę masz w poniższym temacie:
http://forum.varaderoclub.pl/viewtopic. ... sc&start=0
Pozdrawiam
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Dzięki , kontaktowałem się z Markiem P i skorzystałem z jego porad. Dzisiaj już viadro zakręciło rozrusznikiem na sucho bez paliwa . Wszystko gada jak należy . Nie zdążyłem niestety złożyć wszystkiego do kupy żeby odpalić - trzeba było iść na 2 zmianę do arbreitu. Myślę , że w pierwszy dzień po świętach wyjadę. Pozdro.
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Wszystko złożone do kupy . Moto zalany świeżym 98 po małym męczeniu zapalił. Chodzi całkiem ładnie równo ale mam odczucie jakby głośniej. Żadna z uszczelek pod wydechem nie puszcza. To mi akurat nie przeszkadza (a może to moje subiektywne odczucie - nie jeździłem przecież 6 miesięcy). Po nagrzaniu odezwał mi się dźwięk który kiedyś opisywałem (delikatne dzwonienie). Zmieniłem świece gdyż wyglądały tragicznie a okazało się że są niewłaściwe. Miałem NGK DPR9EVX-9 a maja być zgodnie z instrukcją DPR8EVX-9. Więc miałem założoną świecę bardziej zimną niż powinna być. Po wymianie świec niewielka poprawa lecz nadal czuć brak płynności przy jeździe z jednakowym otwarciem przepustnic. Przejechałem 100 km i kolor izolatorów "kawa z mlekiem" . Także jest OK ale synchro gaźników musi być. Jak narazie jestem zadowolony.