
sprzedam silnik sd01
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: sieradz
sprzedam silnik sd01
sprzedam silnik SD01 w całości lub na części,przebieg 140 tyś.z mojego wiaderka z 1999 roku. powód - nabyłem okazyjnie silnik vtr 1000 i juz siedzi w ramie a moto zapitala jak ta lala 

-
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: sieradz
koszty wbudowania silnika od vtr 1000 do wiadra to tylko zakup silnika.
silnik kupiłem bez gazników,rozrusznika i całego osprzetu bo to wszysko zostało zamontowane z sdo1.
największą różnicą w tych silnikach jest dolny karter
-vtr posiada w dolnej czesci 2 otwory pod montaż zawieszenia i stopki wiadro natomias 3 otwory z czego 1 jest montowany za pomocą szpilki 14 która trzyma cały zawias amortyzatora,prblem rozwązany został po przez zamontowanie tulejek dystansowych oraz przyspawanie wsporników dodatkowych pod stelaż stopki centralnej oraz amortyzatora (spawy zamalowane nic nie widać z zewnątrz.
- dolny karter vtr-a nie posiada nagwintowanych otworów pod wsporniki pompy paliwowej oraz wsporników do montażu dolnej i bocznych owiewek,ale są odlewy takie jak we viaderku.wiertarka,wiertła,gwintownik.i po sprawie wszystko idealnie sie zeszło po zapięciu owiewek,gmoli oraz dolnej owiewki silnika.
-silnik vtr posiada sprzęgło hydrauliczne ,ale to sie okazało małym problemem. ściągamy osłone przedniej zębatki z wysprzęglikiem z silnika z vtr-y wyciągamy pręt metalowy który rozłącza sprzegło i zakładamy od viaderka bo długości są różne i zakładamy osłone z wysprzęglikiem od vadra-sprawa załatwiona
-chłodnica oleju zostaje. idealnie wpasowała sie nad przedni cylinder nawet nie trzeba było doginać przewodów olejowych
to z grubszych spraw chyba wszystko
wszystko zajeło mi około czterech dni pracy bo musiałem wywalic wszystko łącznie z tylnym zawieszeniem.
wrażenia z jazy
jak dla mnie nie do opisania
moto żywe jak diabli zabawa zaczyna sie po przekroczeniu 5 tyś obrotów
nigdy nie zdawałem sobie sprawy że 6 bieg może być w wiaderku taką bajką super
na razie nie ruszałem ustawień gazników bo wszystko na moje oko jest oki
mechanik który pomagał mi to przełożyć powiedział ze taka przekładka kosztowała by około 550PLN
oprócz kosztów zakupu silnika to nowy olej,filtr oleju,parę tulejek u tokarza i nowe opaski węży wody.
silnik wyrwałem od znajomego więc miałem troszkę szczęscia .
tym oto sposobem mam wiadro które ma przelatane 140 tyś a silnik tylko 16tyś
szukając silnika do wiaderka mało który ma mrzelatane poniżej 60tyś dlatego zdecydowałem sie na vtr-a
gdybym wiedział jak dodać zdięcia to bym to zrobił i w wolnej chwili wrzucił kilka fotek
silnik kupiłem bez gazników,rozrusznika i całego osprzetu bo to wszysko zostało zamontowane z sdo1.
największą różnicą w tych silnikach jest dolny karter
-vtr posiada w dolnej czesci 2 otwory pod montaż zawieszenia i stopki wiadro natomias 3 otwory z czego 1 jest montowany za pomocą szpilki 14 która trzyma cały zawias amortyzatora,prblem rozwązany został po przez zamontowanie tulejek dystansowych oraz przyspawanie wsporników dodatkowych pod stelaż stopki centralnej oraz amortyzatora (spawy zamalowane nic nie widać z zewnątrz.
- dolny karter vtr-a nie posiada nagwintowanych otworów pod wsporniki pompy paliwowej oraz wsporników do montażu dolnej i bocznych owiewek,ale są odlewy takie jak we viaderku.wiertarka,wiertła,gwintownik.i po sprawie wszystko idealnie sie zeszło po zapięciu owiewek,gmoli oraz dolnej owiewki silnika.
-silnik vtr posiada sprzęgło hydrauliczne ,ale to sie okazało małym problemem. ściągamy osłone przedniej zębatki z wysprzęglikiem z silnika z vtr-y wyciągamy pręt metalowy który rozłącza sprzegło i zakładamy od viaderka bo długości są różne i zakładamy osłone z wysprzęglikiem od vadra-sprawa załatwiona

-chłodnica oleju zostaje. idealnie wpasowała sie nad przedni cylinder nawet nie trzeba było doginać przewodów olejowych
to z grubszych spraw chyba wszystko
wszystko zajeło mi około czterech dni pracy bo musiałem wywalic wszystko łącznie z tylnym zawieszeniem.
wrażenia z jazy

moto żywe jak diabli zabawa zaczyna sie po przekroczeniu 5 tyś obrotów
nigdy nie zdawałem sobie sprawy że 6 bieg może być w wiaderku taką bajką super

na razie nie ruszałem ustawień gazników bo wszystko na moje oko jest oki
mechanik który pomagał mi to przełożyć powiedział ze taka przekładka kosztowała by około 550PLN
oprócz kosztów zakupu silnika to nowy olej,filtr oleju,parę tulejek u tokarza i nowe opaski węży wody.
silnik wyrwałem od znajomego więc miałem troszkę szczęscia .
tym oto sposobem mam wiadro które ma przelatane 140 tyś a silnik tylko 16tyś
szukając silnika do wiaderka mało który ma mrzelatane poniżej 60tyś dlatego zdecydowałem sie na vtr-a
gdybym wiedział jak dodać zdięcia to bym to zrobił i w wolnej chwili wrzucił kilka fotek

-
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: sieradz
spalanie około 7,2l trzy kufry bez pasażera.może coś sie zmieni po zmianie zębatek na te które są w vtr bo z uwagi na to że vtr ma łąńcuch 530 a wiadro 525 musiałem założyc komplet z varadero bo taki po prostu miałem.nie mam porównania bo nie znam nikogo kto ma taki silnik w viadzrze , ale przy 110 na godzine na przełożeniach z varadero mam około 5100 obr/min.mysle ze jak dobiore i kupie napęd od vtr bedzie lepiej i ze spalaniem i zobrotami
chciałbym dyskretnie przypomniec ze ciagle mam ten stary silnik na częsci
chciałbym dyskretnie przypomniec ze ciagle mam ten stary silnik na częsci

-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 9
- Rejestracja: wt sie 21, 2012 10:20 pm
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: