Reset komputera
- zalmen3
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 563
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
- Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moim zdaniem kończy Ci się aku i to są tego pierwsze objawy. Też doszukiwałem się różnych cudownych wytłumaczeń, czyściłem czyste styki, szukałem przebicia itp. itd., aż któregoś pięknego dnia po resecie prąd zaginął i motocykl został unieruchomiony, po pomierzeniu parametrów układu ładowania wyszło że aku jest kaput :oops: Proponuję więc sprawdzić czy akumulator nie wymaga już wymiany.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 166
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl sd02 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: warszawa
Dokładnie, komputer "restuje" się przy dużym spadku napięcia, przy słabym aku, przy rozruchu tak niestety jest...zalmen3 pisze:Moim zdaniem kończy Ci się aku i to są tego pierwsze objawy. Też doszukiwałem się różnych cudownych wytłumaczeń, czyściłem czyste styki, szukałem przebicia itp. itd., aż któregoś pięknego dnia po resecie prąd zaginął i motocykl został unieruchomiony, po pomierzeniu parametrów układu ładowania wyszło że aku jest kaput :oops: Proponuję więc sprawdzić czy akumulator nie wymaga już wymiany.
Pozdrawiam
- eneron
- Sympatyk
- Posty: 750
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 8:46 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Hajnówka
Problem w resecie wyświetlaczy twki w zbyt słabym aku. U mnie wymiana na mocniejszy 18ah 270A rozwiązało problem w 10000%
(moto SD02 z ABS)
Poprzednie aku średnio na 1 tys km jeżdzenia na miejscu, blisko domu przy którymś odplaniu z kolei robil się reset i liczniki przebiegu oraz zegarek wyzerowane i tak w kółko i coraz częściej (już nawet nei ustawiałęm zegarka bo nie było sensu)
. Na nowym aku przejechałem 10 tys km i ani razu nie było reseta
Poprzednie aku było 12ah lub 14ah i 200A i przy odpalaniu na "pusto" były częste resety a gdu podczas uruchamiania były włączone manetki lub podpięta navi - prądu brakło, że wszystko gasło
(jako ciekawostka dodam, że stare aku oddałem dla kumpla do V-Stroma 1000 wtrysk i moto pali od "strzała" i nie ma żadnych resetów czy problemów ze zbyt niskim prądem :shock: )
Także Panowie - wymiana aku na 18ah i 270A (do wersji z ABS) i na 100% problem zniknie

Poprzednie aku średnio na 1 tys km jeżdzenia na miejscu, blisko domu przy którymś odplaniu z kolei robil się reset i liczniki przebiegu oraz zegarek wyzerowane i tak w kółko i coraz częściej (już nawet nei ustawiałęm zegarka bo nie było sensu)
. Na nowym aku przejechałem 10 tys km i ani razu nie było reseta


Także Panowie - wymiana aku na 18ah i 270A (do wersji z ABS) i na 100% problem zniknie

Honda Varadero XL1000VA - 2006r - sprzedana
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 89
- Rejestracja: czw lip 28, 2011 4:02 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Katowice
- remek
- Rekrut
- Posty: 32
- Rejestracja: śr lip 18, 2012 11:07 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Bydgoszcz
W temacie.
przekręcam stacyjkę i kręce - i tu wielkie zaskoczenie moto ledwo kręci. jest, ruszył ale jakby pali jeden gar, wyjechałem przed dom w gaz i poszedł jak zły. puźniej już mi się to nie zdarzało.
plan kolejnego weekendu to wyjazd w kotlinę kłodzką. pech (albo i nie) chciał że poszła mi uszczelka pod kolektorem i moto pierdzi. tak nie jade - godzina 20 dzwonie do mechanika - ok przyjedz. zrobił uszczelkę i wspomniałem też o powyżeszej sytuacji ze słabym kręceniem.. on sprawdza elektrykę, łądowanie - za słabe. regulator napięcia padł. mówi część nie rozbieralna, nie do naprawy (ranomiałem jechać w kotlinę). stwierdził że rozbierze naprawi, polutuje i będzie działać. tak zrobił. viadro ładuje, szału nie ma ale ładuje. i mówi albo będzie Ci działać i przeżyje moto albo po powrocie do domu rano już nie odpalisz. w nocy ładowałem. 30 km od domu stoje. przestał ładować tyle ile akumulator pozwolił tyle pojechałem. hol do domu szybka akcja po nowy regulator - nowy 360 zł kupiłem uzywke ducati za 180. wyjechałem dnia kolejnego.
też resetowały mi się liczniki. moto raz kreciło super a raz zakręciło słabo.
wynny był regulator. sprawdzajcie regularnie ładowanie. będziecie pewni że regulator jest ok.
AH! i jeszcze ważna sprawa, Motocykl sprowadziłem i oddałem go na sprawdzenie do Honda Karlik w poznaniu (ODRADZAM TEN SERWIS - jak by kto chciał to napisze dlaczego) serwisanci kazali kupić nowy i pewni słusznie po stary był wypukły jakiś, zdezelowany już. kupiłem badziew bo orginał wydał mi siędrogi i starczył na niecałe 3 miesiące.
taki http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 10588.html
odradzam ten badziew za 100zł - ja chciałem oszczędzić a straciłem.
mam Viadro anglika z roku 99. zakupiłem przy przebiegu 21 000tys mil raczej realny przebieg bo w książke serwisową wpisani poprzedni właśniciele i regularne serwisy) teraz moto ma 24 500mil.
przekręcam stacyjkę i kręce - i tu wielkie zaskoczenie moto ledwo kręci. jest, ruszył ale jakby pali jeden gar, wyjechałem przed dom w gaz i poszedł jak zły. puźniej już mi się to nie zdarzało.
plan kolejnego weekendu to wyjazd w kotlinę kłodzką. pech (albo i nie) chciał że poszła mi uszczelka pod kolektorem i moto pierdzi. tak nie jade - godzina 20 dzwonie do mechanika - ok przyjedz. zrobił uszczelkę i wspomniałem też o powyżeszej sytuacji ze słabym kręceniem.. on sprawdza elektrykę, łądowanie - za słabe. regulator napięcia padł. mówi część nie rozbieralna, nie do naprawy (ranomiałem jechać w kotlinę). stwierdził że rozbierze naprawi, polutuje i będzie działać. tak zrobił. viadro ładuje, szału nie ma ale ładuje. i mówi albo będzie Ci działać i przeżyje moto albo po powrocie do domu rano już nie odpalisz. w nocy ładowałem. 30 km od domu stoje. przestał ładować tyle ile akumulator pozwolił tyle pojechałem. hol do domu szybka akcja po nowy regulator - nowy 360 zł kupiłem uzywke ducati za 180. wyjechałem dnia kolejnego.
też resetowały mi się liczniki. moto raz kreciło super a raz zakręciło słabo.
wynny był regulator. sprawdzajcie regularnie ładowanie. będziecie pewni że regulator jest ok.
AH! i jeszcze ważna sprawa, Motocykl sprowadziłem i oddałem go na sprawdzenie do Honda Karlik w poznaniu (ODRADZAM TEN SERWIS - jak by kto chciał to napisze dlaczego) serwisanci kazali kupić nowy i pewni słusznie po stary był wypukły jakiś, zdezelowany już. kupiłem badziew bo orginał wydał mi siędrogi i starczył na niecałe 3 miesiące.
taki http://allegro.pl/regulator-napiecia-ho ... 10588.html
odradzam ten badziew za 100zł - ja chciałem oszczędzić a straciłem.
mam Viadro anglika z roku 99. zakupiłem przy przebiegu 21 000tys mil raczej realny przebieg bo w książke serwisową wpisani poprzedni właśniciele i regularne serwisy) teraz moto ma 24 500mil.

- arcias
- Uczy się jeździć
- Posty: 71
- Rejestracja: wt gru 15, 2009 2:51 pm
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
No i u mnie też się zaczęły problemy z resetem i odpalaniem Viaderka. Sprawdzałem napięcia ładowania w normie. Podejrzewam aku ale zamim go wymienię to chciałbym poruszyć temat rozrusznika ponieważ zaczęła się zachowywać jak kapryśna Panna: raz pali od strzała a raz robi ledwo dwa obroty i koniec. Doładowałem aku 2 tygodnie bez problemu i nagle rano odpalam i znowu to samo. Wieczorem idę do garażu i odpala bez problemu :roll: Czy ktoś może rozbierał rozrusznik
i czego by się w nim doszukiwać 


arcias motoholik amator
Honda Wiaderko SD01
Yamcia xj 600 Diversion
Honda x8rs 50
Honda Wiaderko SD01
Yamcia xj 600 Diversion
Honda x8rs 50
- james
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 2209
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
- Lokalizacja: Poznań
Zobacz tutaj:
http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/view ... sc&start=0
W razie wątpliwości pytaj użytkownika seba0000, rozbierał już rozrusznik. Warto też zajrzeć w fiszki i/lub serwisówkę przed grzebaniem
http://www.varaderoclub.pl/tech/PD01/E__1100.html
http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/view ... sc&start=0
W razie wątpliwości pytaj użytkownika seba0000, rozbierał już rozrusznik. Warto też zajrzeć w fiszki i/lub serwisówkę przed grzebaniem

http://www.varaderoclub.pl/tech/PD01/E__1100.html