"Szóstka" w SD01
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 452
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 12:15 pm
- Lokalizacja: xyz
"Szóstka" w SD01
Natrafiłem na filmik:
http://www.youtube.com/watch?list=UL&v=J1J6IdpjDYQ
Spauzujcie na 1:38
Koleś testuje motocykle i dziwnym by było, aby strzelił byka, ale może ma rację? Czy w wersja gaźnikowa była z 6 stopniową skrzynią??
http://www.youtube.com/watch?list=UL&v=J1J6IdpjDYQ
Spauzujcie na 1:38
Koleś testuje motocykle i dziwnym by było, aby strzelił byka, ale może ma rację? Czy w wersja gaźnikowa była z 6 stopniową skrzynią??
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Nie
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: sieradz
pewnie że jest możliwa
zwróć uwage co gość pisze
skrzynia 6 tylna zębatka 41 zębów
wiem co piszę bo sam tak mam - tylko silnik od wiadra u mnie zastąpił silnik od VTR-Y 1000 u gościa może być podobnie ,ja musiałem zmienic tylną zębatke z 47 zębów na 41 bo się jeździć nie dało.
nie mam dużego doświadczenia bo silnik wstawiłem w lipcu i mam przejechane dopiero ok 2000 ale jedno mogę powiedzieć - było warto

zwróć uwage co gość pisze
skrzynia 6 tylna zębatka 41 zębów
wiem co piszę bo sam tak mam - tylko silnik od wiadra u mnie zastąpił silnik od VTR-Y 1000 u gościa może być podobnie ,ja musiałem zmienic tylną zębatke z 47 zębów na 41 bo się jeździć nie dało.
nie mam dużego doświadczenia bo silnik wstawiłem w lipcu i mam przejechane dopiero ok 2000 ale jedno mogę powiedzieć - było warto


- jedras
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 259
- Rejestracja: wt kwie 17, 2012 7:31 am
- Imię: Jędrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000V Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Warszawa
Jak możesz to opisz wrażenia - jak jedzie ile pali itp. Z góry dzięki!elefant pisze:pewnie że jest możliwa
zwróć uwage co gość pisze
skrzynia 6 tylna zębatka 41 zębów
wiem co piszę bo sam tak mam - tylko silnik od wiadra u mnie zastąpił silnik od VTR-Y 1000 u gościa może być podobnie ,ja musiałem zmienic tylną zębatke z 47 zębów na 41 bo się jeździć nie dało.
nie mam dużego doświadczenia bo silnik wstawiłem w lipcu i mam przejechane dopiero ok 2000 ale jedno mogę powiedzieć - było warto![]()
PZDR
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: sieradz
Początki były bardzo trudne,poruszałem się po omacku bo nigdzie nie mogłem znaleźć kogoś kto zamontował silnik od VTR-a do Viaderka i pomógł by mi rozwiązać kilka problemów,ale jakoś własnymi siłami i głównie siłami mojego mechanika dałem rade.
wbrew zasłyszanym i często opisywanym też na tym forum opiniom że silnik vtrki idealnie pasuje do Viadra stwierdzam że to nie prawda.
mocowania obu silników bardzo różnią sie między sobą,sprzęgło w vtrze jest hydrauliczne,ale łatwo to obejść poprzez zamianę wodzików rozłączających sprzęgło i zamontowanie osłony przedniej zębatki od Viaderka.
Po zmęczeniu całego tematu montażu silnika pora na przejażdzke.
pierwsze wrażenia
jednym słowem do bani miałem ochotę po tylu godzinach spędzonych w warsztacie spuścić moto z tamy na Jeziorsku
owszem zapiepszał jak popierdzielony,ale przy 100 miał prawie 5tyś obrotów przy trzech dziurę jak kanion Kolorado palił jak smok 12/13 literków na 100 kilometrów,dobrze się zachowywał dopiero przy 6500obr/min.
szybko się połapaliśmy żę problem to cały układ zasilania,miałem nadzieję że to będzie latać na gaźnikach od Viadra
a tu dupa,jade do człowieka od którego kupiłem silnik i kupuje gaźniki,rozbieram moto wpitalam nowe ssawki i zonk - airbox nie pasuje bo gaźniki od VTr są 1,5 raza większe niż te od Viaderka,w samochód i jade do człowieka po airboxa ,spinam wszystko od nowa,mechanik robi zawory,czyści nowe ssawki,ustawia mieszankę na analizatorze robi synchro wymienia świeczki na irydowe i palimy sprzeta zmontowanego już w całośći.
LUDZIE - miałem silnik w wiaderku z przebiegiem 145 tyś i myślałem że chodzi fajnie,ale po odpaleniu viadro-vtra nogi mi się ugieły,czoło zlało sie potem,załatwiłem sobie zwolnienie lekarskie z roboty i w długą......
a jeszcze zębatka zmieniona z 47 na 41 zębów.
Motorek jeździ super fakt ciągnie mocno dopiero od 3,5-4tyś a zabawa zaczyna się dopiero przy 5tyś gdyby nie schodek na kanapie to moje szanowne dupsko przy przejściu z 2 na 3 znalazło by się w kufrze,ale wiadro to nie motorek wyścigowy tylko turystyczny,więc jazda z prędkością 120 na 6 to 4.6obr/min spokojna praca silnika i wierzcie albo nie spalanie 7,5l bez pasażera ale w pełnych 3 kufrach.
minus jest taki że silnik nie lubi wysokiego biegu przy 3 tyś więc redukcje na biegach podczas jazy miejskiej są częściej wbijane niż na silniku oryginalnym
Pomyślisz jedras że zgłupiałem bo z Vidra se wyścigówke zrobiłem ale to nie tak,po prostu szukając nowego silnika w normalnych pieniądzach ludzie sprzedający zawsze mówią że ma przelatane silniczek 33000 to jakaś chyba magiczna cyfra w naszym kraju jest bo jak wiadro z roku 99.01.02.no nawet 04 może mieć przelatane tylko 33000tyś nie twierdze że koledzy z naszego forum nie posiadają takich sprzętów,ale chłop który ma do sprzedania silnik wyjęty z ramy usliniony upocony z wytartymi od nogawek bocznymi kapami mówi mi że bank 33000 to zabijam go śmiechem i jade dalej.
silnik który kupiłem to silnik z rozbitej vtr od kumpla,odpalony jeszcze w ramie vtrki z przebiegiem gwarantowanym papierami 16200,w dobrych pieniądzach.
tak więc nie ogarnoł mnie demon prętkości tylko rozsądek
koszt całej zabawy razem z tokarzami ,ślusarzami mim mechanikiem to 3500 zł
a zapomniałem że duży kłopot jest upchać chłodnice oleju ,ale poradziłem i jest oki pasuje jak tralala
Mam wielką nadzieję że pojawie sie na rozpoczęcu sezonu 2013
wbrew zasłyszanym i często opisywanym też na tym forum opiniom że silnik vtrki idealnie pasuje do Viadra stwierdzam że to nie prawda.
mocowania obu silników bardzo różnią sie między sobą,sprzęgło w vtrze jest hydrauliczne,ale łatwo to obejść poprzez zamianę wodzików rozłączających sprzęgło i zamontowanie osłony przedniej zębatki od Viaderka.
Po zmęczeniu całego tematu montażu silnika pora na przejażdzke.
pierwsze wrażenia

owszem zapiepszał jak popierdzielony,ale przy 100 miał prawie 5tyś obrotów przy trzech dziurę jak kanion Kolorado palił jak smok 12/13 literków na 100 kilometrów,dobrze się zachowywał dopiero przy 6500obr/min.
szybko się połapaliśmy żę problem to cały układ zasilania,miałem nadzieję że to będzie latać na gaźnikach od Viadra

LUDZIE - miałem silnik w wiaderku z przebiegiem 145 tyś i myślałem że chodzi fajnie,ale po odpaleniu viadro-vtra nogi mi się ugieły,czoło zlało sie potem,załatwiłem sobie zwolnienie lekarskie z roboty i w długą......
a jeszcze zębatka zmieniona z 47 na 41 zębów.
Motorek jeździ super fakt ciągnie mocno dopiero od 3,5-4tyś a zabawa zaczyna się dopiero przy 5tyś gdyby nie schodek na kanapie to moje szanowne dupsko przy przejściu z 2 na 3 znalazło by się w kufrze,ale wiadro to nie motorek wyścigowy tylko turystyczny,więc jazda z prędkością 120 na 6 to 4.6obr/min spokojna praca silnika i wierzcie albo nie spalanie 7,5l bez pasażera ale w pełnych 3 kufrach.
minus jest taki że silnik nie lubi wysokiego biegu przy 3 tyś więc redukcje na biegach podczas jazy miejskiej są częściej wbijane niż na silniku oryginalnym
Pomyślisz jedras że zgłupiałem bo z Vidra se wyścigówke zrobiłem ale to nie tak,po prostu szukając nowego silnika w normalnych pieniądzach ludzie sprzedający zawsze mówią że ma przelatane silniczek 33000 to jakaś chyba magiczna cyfra w naszym kraju jest bo jak wiadro z roku 99.01.02.no nawet 04 może mieć przelatane tylko 33000tyś nie twierdze że koledzy z naszego forum nie posiadają takich sprzętów,ale chłop który ma do sprzedania silnik wyjęty z ramy usliniony upocony z wytartymi od nogawek bocznymi kapami mówi mi że bank 33000 to zabijam go śmiechem i jade dalej.
silnik który kupiłem to silnik z rozbitej vtr od kumpla,odpalony jeszcze w ramie vtrki z przebiegiem gwarantowanym papierami 16200,w dobrych pieniądzach.
tak więc nie ogarnoł mnie demon prętkości tylko rozsądek
koszt całej zabawy razem z tokarzami ,ślusarzami mim mechanikiem to 3500 zł
a zapomniałem że duży kłopot jest upchać chłodnice oleju ,ale poradziłem i jest oki pasuje jak tralala
Mam wielką nadzieję że pojawie sie na rozpoczęcu sezonu 2013
Szacun Elefant za wytrwałość 8) ,za dawnych szczeniackich czasów takowe przeróbki były na porządku dziennym.Wymuszał to głód motocykla i brak gotówy-dziś przyjemnie jest poczytać taki opis zmagań z materią.Równie pocieszająca jest świadomość iż"Polak potrafi"
Podsumowując-z konieczności niezły tuning wyszedł!!
Tak Trzymać!!
Podsumowując-z konieczności niezły tuning wyszedł!!

- moto__dawca
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 208
- Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
- Lokalizacja: śląsk
- jedras
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 259
- Rejestracja: wt kwie 17, 2012 7:31 am
- Imię: Jędrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000V Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Warszawa
Przeróbka konkretna
Ciekaw jestem jak się jeździ po takiej modyfikacji :P
Odnośnie serwera, to można tutaj: www.imageshack.us

Odnośnie serwera, to można tutaj: www.imageshack.us
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: sieradz
na szybko zrobiłem zdięcia - są jakie są ,ale jak będę miał trochę więcej czasu porobię fotki najważniejszych przeróbek tzn.mocowania silnika w dolnej części tam gdzie są stopki centralne.na tych widać chłodnice oleju która weszła na styk,co wiązało się z podniesieniem pompy paliwa lekko do góry ponieważ obcierała się o magistrale olejową od chłodnicy.












pogratulować udanego przeszczepu!!!!
Ciekawi mnie przednia lampa, wygląda na kombinowaną?
moje wiaderko dostało w lampę,zbity jest tylko klosz.
na angielskich aukcjach widziałem różnego rodzaju nakładki i zastanawiam się nad wklejeniem takiej nakładki.
jeśli modyfikowałeś ją w jakiś sposób to daj znać
pozdrawiam.
Ciekawi mnie przednia lampa, wygląda na kombinowaną?
moje wiaderko dostało w lampę,zbity jest tylko klosz.
na angielskich aukcjach widziałem różnego rodzaju nakładki i zastanawiam się nad wklejeniem takiej nakładki.
jeśli modyfikowałeś ją w jakiś sposób to daj znać
pozdrawiam.
no risk,no fun
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: pn cze 29, 2009 8:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: sieradz
Nie ta lampa nie jest kombinowana,to jest nakładka z pleksy przymocowana do klosza za pomocą mocnych rzepów . odczepienie jej to tylko jeden mocny ruch ręki i można umyć z wszelkiego robactwa panoszącego się na naszych drogach.to jest chyba patent rodem z Angli bo kupiłem ją na aukcji na ebay za niecałe 70PLN razem z rzepami.Kształt jest taki jak klosz lampy,ja tylko dołożyłem uszczelkę wykończeniową ze starej szyby od Trampka.
Spełnia swoją rolę super ,klosz nie ma żadnej ryski a moto wygląda troszkę ciekawiej
Spełnia swoją rolę super ,klosz nie ma żadnej ryski a moto wygląda troszkę ciekawiej

-
- Rekrut
- Posty: 27
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2012 9:45 pm
- Lokalizacja: Giżycko
Takie osłony reflektora do starszej i nowej wersji widziałem na www.ebay.co.uk