Witam
Jak w temacie. Jestem właśnie w trakcie wymiany sprężyny w tylnym amorku na akcesoryjną hyperpro.
Po pewnych komplikacjach udało się wyjąć amorek z motocykla. Teraz została tylko wymiana sprężyny. Tutaj jest niestety problem, ponieważ nie mam sprzętu takiego jak tutaj:
http://youtu.be/-nhbL94n-fM
i obawiam się, że takie ściągacze mogą uszkodzić powłokę lakierową:
http://faq.africatwin.com.pl/images/c/c ... oronek.JPG
Czy macie może pomysł jak się z tym uporać?
Jak wyjąć sprężynę z amortyzatora tylnego?
- eneron
- Sympatyk
- Posty: 750
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 8:46 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Hajnówka
co do uszkodzenia powłoki lakierniczej zwoju spręzyny, możesz okręcić zwój np kilkukrotnie taśmą izolacyjną(żmudna robota ale efekt na pewno będzie pozytywny) 
Honda Varadero XL1000VA - 2006r - sprzedana
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
- jedras
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 259
- Rejestracja: wt kwie 17, 2012 7:31 am
- Imię: Jędrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000V Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Warszawa
Udało się rozmontować amor za pomocą ścisku do sprężyn samochodowych.
Nowy nabytek wygląda tak:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/s ... directlink
Relacje z jazd zdam za jakiś czas, ponieważ mam zamiar wyznaczyć charakterystyki obydwóch sprężyn. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Pozdrawiam
Nowy nabytek wygląda tak:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/s ... directlink
Relacje z jazd zdam za jakiś czas, ponieważ mam zamiar wyznaczyć charakterystyki obydwóch sprężyn. Zobaczymy co z tego wyniknie.
Pozdrawiam