Nie mam jeszcze utartych ścieżek w poszukiwaniu części zamiennych do Hondzi ... zaczynam może źle ale coś już mam i się chcę dzielić

tu możemy ustalić nr fabryczne poszczególnych części :
http://www.oemmotorparts.com/oem3.asp?M ... T=XL1000VA
Tarcze zmieniałem przy 90tys km, więc sprawdź czy musisz w to inwestować, bo to podejrzane jest.daro pisze:Dziękuję,
Zakupiłem motocykl z przebiegiem 40000 km i przed wiosna chcę go ogarnąć, wieć będę szukał przednich tarcz,klocków, linki sprzęgła , kpl filtrów ... i jeszcze pewnie coś wyniknie ... szukam alternatywy dla ASO ... wiadomo dlaczego ... :shock: ....
pdf'y już pobrałem z poleconego miejsca (dziękuje)
Witaj,Kuba-car pisze:Dokładnie.. Z tym sprzęgłem to następna zagadka-ślizga się czy jeździłeś po śniegu![]()
![]()
![]()
Tak naprawdę to jest to trudny do zaorania sprzęt-chyba że ktoś mooocno się postarał
Wiesz dobrze jak to jest przy zakupie używanego moto .... zaglądałem w szczeliny ,dziury tu i tam ale jak ktoś się postara to i tak ukryje to co chce ukryć ... te tarcze są jeszcze do jazdy ale to chyba moje zboczenie że jak na coś mnie stać to lubię mieć w motocyklu na 100% ... a mają już na swoich powierzchniach pofalowania i tak się zastanawiam jak będą się zachowywały w upalne dnie przy mocniejszym heblowaniu ...Czarny pisze:Tarcze zmieniałem przy 90tys km, więc sprawdź czy musisz w to inwestować, bo to podejrzane jest.daro pisze:Dziękuję,
Zakupiłem motocykl z przebiegiem 40000 km i przed wiosna chcę go ogarnąć, wieć będę szukał przednich tarcz,klocków, linki sprzęgła , kpl filtrów ... i jeszcze pewnie coś wyniknie ... szukam alternatywy dla ASO ... wiadomo dlaczego ... :shock: ....
pdf'y już pobrałem z poleconego miejsca (dziękuje)
Ja zmieniłem na chińskie po 350zł szt i byłem zadowolony , przez 30tys km nic się nie działo.
Nowy właściciel też nie narzeka.
daro pisze:Witaj,Kuba-car pisze:Dokładnie.. Z tym sprzęgłem to następna zagadka-ślizga się czy jeździłeś po śniegu![]()
![]()
![]()
Tak naprawdę to jest to trudny do zaorania sprzęt-chyba że ktoś mooocno się postarał
Z takim nastawieniem ją zakupiłem ... a co do sprzęgła to nie stwierdziłem jeszcze z nim problemów, a tylko przy zdjęciu boczków chciałbym poprowadzić obok zapasową linkę aby nie dłubać się z tym gdzieś w polu ...
... jak to dobrze wschłuchać się w opinie kogoś doświadczonego .... tak to bywa.... Prawo Murphiego ....Kuba-car pisze:daro pisze:Witaj,Kuba-car pisze:Dokładnie.. Z tym sprzęgłem to następna zagadka-ślizga się czy jeździłeś po śniegu![]()
![]()
![]()
Tak naprawdę to jest to trudny do zaorania sprzęt-chyba że ktoś mooocno się postarał
Z takim nastawieniem ją zakupiłem ... a co do sprzęgła to nie stwierdziłem jeszcze z nim problemów, a tylko przy zdjęciu boczków chciałbym poprowadzić obok zapasową linkę aby nie dłubać się z tym gdzieś w polu ...Przypomina mi to mojego znajomego,co kupi auto to zaraz licytuje drugie z alledrogo,bez papierów ,na części.. :shock: Miał kombi 124,pognał -a graty na złom wywoził na pare kursów. 8) Następne Volvo 940 kombi-to samo,drzwi i dach zajęły połowę garażu....
Nie warto myślę tego robić bo i tak pizgnie coś czego i tak nie masz.(np osławiony czujnik wału korbowego,itd..)
Lać jeździć i fakać resztę-satysfakcja murowana :roll: 8)
dziś za Twoją namową pomierzyłem tarcze ... i tak przód 3,5 mm czyli min w/g wybitej info. , a tył 4 mm czyli również min przewidywane ....Czarny pisze:Tarcze zmieniałem przy 90tys km, więc sprawdź czy musisz w to inwestować, bo to podejrzane jest.daro pisze:Dziękuję,
Zakupiłem motocykl z przebiegiem 40000 km i przed wiosna chcę go ogarnąć, wieć będę szukał przednich tarcz,klocków, linki sprzęgła , kpl filtrów ... i jeszcze pewnie coś wyniknie ... szukam alternatywy dla ASO ... wiadomo dlaczego ... :shock: ....
pdf'y już pobrałem z poleconego miejsca (dziękuje)
Ja zmieniłem na chińskie po 350zł szt i byłem zadowolony , przez 30tys km nic się nie działo.
Nowy właściciel też nie narzeka.
Ja bym Ci radził zapytać poprzedniego właściciela jaki jest prawdziwy przebieg motocykla.daro pisze:dziś za Twoją namową pomierzyłem tarcze ... i tak przód 3,5 mm czyli min w/g wybitej info. , a tył 4 mm czyli również min przewidywane ....Czarny pisze:Tarcze zmieniałem przy 90tys km, więc sprawdź czy musisz w to inwestować, bo to podejrzane jest.daro pisze:Dziękuję,
Zakupiłem motocykl z przebiegiem 40000 km i przed wiosna chcę go ogarnąć, wieć będę szukał przednich tarcz,klocków, linki sprzęgła , kpl filtrów ... i jeszcze pewnie coś wyniknie ... szukam alternatywy dla ASO ... wiadomo dlaczego ... :shock: ....
pdf'y już pobrałem z poleconego miejsca (dziękuje)
Ja zmieniłem na chińskie po 350zł szt i byłem zadowolony , przez 30tys km nic się nie działo.
Nowy właściciel też nie narzeka.
co mi w tej sytuacji radzisz ? :?
moto przyjechało z Brukseli .. a stało w salonie Hondy (ponoć) więc nie mam możliwości pogadanie z eks .... ale po oponach (Bridgestone) ...i tak ogólnie to chyba masz rację z tym dziadowaniem .... pewnie pozostanie mi zarzucić nowe tarcze i za poleceniem stosować markowe klocki dla uciechylotnik pisze:Ja bym Ci radził zapytać poprzedniego właściciela jaki jest prawdziwy przebieg motocykla.daro pisze:dziś za Twoją namową pomierzyłem tarcze ... i tak przód 3,5 mm czyli min w/g wybitej info. , a tył 4 mm czyli również min przewidywane ....Czarny pisze:Tarcze zmieniałem przy 90tys km, więc sprawdź czy musisz w to inwestować, bo to podejrzane jest.daro pisze:Dziękuję,
Zakupiłem motocykl z przebiegiem 40000 km i przed wiosna chcę go ogarnąć, wieć będę szukał przednich tarcz,klocków, linki sprzęgła , kpl filtrów ... i jeszcze pewnie coś wyniknie ... szukam alternatywy dla ASO ... wiadomo dlaczego ... :shock: ....
pdf'y już pobrałem z poleconego miejsca (dziękuje)
Ja zmieniłem na chińskie po 350zł szt i byłem zadowolony , przez 30tys km nic się nie działo.
Nowy właściciel też nie narzeka.
co mi w tej sytuacji radzisz ? :?
No chyba że dziadował i zamontował kiepskie klocki które zniszczyły tarcze. Zawsze montuje Nissiny i tarcze mam jak nowe a przebieg ponad 50tys