Polecam takie rozwiązanie

Mam dokładnie w tym samym miejscu zamontowany woltomierz czyli między zegarami. Mój woltomierz ma jeszcze możliwość odczytu temperatury zewnętrznej co daje +5 dla szpanu :P
To fakt, że bolączką Varadero SD01 są częste uszkodzenia regulatora napięcia, co w skrajnych przypadkach może prowadzić do zaniku napięcia i braku ładowania akumulatora bądź jego usmażenia tak jak to było w moim przypadku (19V ładowania)

Aby móc w porę zorientować się, że wyrzuciło nam np regulator, ładowanie spadło do wartości poniżej wymaganych i prądu wystarczy nam na przejechanie kilkunastu kilometrów to to urządzenie na pewno nas o tym poinformuję. Sygnalizacją błędnych wartości ładowania jest zapalając się czerwona dioda z prawej strony wyświetlacza, efektownie rypiąc prosto w oczy :P
A i jeszcze fajną rzeczą tego urządzenia jest to że możemy kontrolować obciążenie alternatora. W moim przypadku przy włączeniu halogenów hella 110W + światła długie kolejne 110 W widać jak na wyświetlaczu z 14,5V robi się nagle 13,0 za chwile 12,0V i tak w dół :P Tzn, że alternator dostaje mocno po tyłku i nie daję sobie rady

Nad czym bardzo ubolewam bo załączenie wszystkich możliwych żarówek w moim motocyklu powoduje piękne rozświetlenie całej drogi i jeszcze het po bokach
