No dobrze, ale po co to wszystko ? Nie masz, kolego , problemu z regulatorem ? To będziesz miał.Gregor pisze:jeśli masz ledy tylko z przodu lub tylko z tyłu musisz dokupić oporniki. Jeśli ledy dasz i tu i tu to najlepiej kupić przerywacz do ledów. mam też białe klosze ale z żarówkami (pomarańczowe ale chcę zmienić na chromowane). Z tyłu mam na ledowe kierunki z allegro (widać je pod koniec filmiku we wcześniejszym poście). No i też po zamontowaniu kierunki zwariowały z szybkością. Dokupiłem po 2 oporniki na każdy kierunek i jest ok. Można też spotkać oporniki większe gdzie wystarczy dać po jednym.
Światło STOP - LED
- płock1964
- Sympatyk Weteran
- Posty: 551
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
- Marka motocykla: Varadero + Pannonia
- Model: sd1
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Płock - Schwedt
Re: Światło STOP - LED
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.
- Gregor
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1657
- Rejestracja: ndz cze 30, 2013 11:01 pm
- Imię: Grzesiek
- Marka motocykla: Triumph
- Model: Tiger 1200
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Krzeszów k. Wałbrzycha
Re: Światło STOP - LED
Po co oporniki? Bez nich nie da rady. A są specjalnie dobierane żeby zastąpić opór żarówki.płock1964 pisze:No dobrze, ale po co to wszystko ? Nie masz, kolego , problemu z regulatorem ? To będziesz miał.Gregor pisze:jeśli masz ledy tylko z przodu lub tylko z tyłu musisz dokupić oporniki. Jeśli ledy dasz i tu i tu to najlepiej kupić przerywacz do ledów. mam też białe klosze ale z żarówkami (pomarańczowe ale chcę zmienić na chromowane). Z tyłu mam na ledowe kierunki z allegro (widać je pod koniec filmiku we wcześniejszym poście). No i też po zamontowaniu kierunki zwariowały z szybkością. Dokupiłem po 2 oporniki na każdy kierunek i jest ok. Można też spotkać oporniki większe gdzie wystarczy dać po jednym.
Romet Kadet >> CZ 350 >> junak M 10 >> junak M 10 z koszem >> dniepr MT16 (kosz) >> kawasaki KZ 550 >> suzski GS 1000 >> honda Varadero >> TEX 1200
- płock1964
- Sympatyk Weteran
- Posty: 551
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
- Marka motocykla: Varadero + Pannonia
- Model: sd1
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Płock - Schwedt
Re: Światło STOP - LED
Po co oporniki, to wiem.Gregor pisze:Po co oporniki? Bez nich nie da rady. A są specjalnie dobierane żeby zastąpić opór żarówki.płock1964 pisze:No dobrze, ale po co to wszystko ? Nie masz, kolego , problemu z regulatorem ? To będziesz miał.Gregor pisze:jeśli masz ledy tylko z przodu lub tylko z tyłu musisz dokupić oporniki. Jeśli ledy dasz i tu i tu to najlepiej kupić przerywacz do ledów. mam też białe klosze ale z żarówkami (pomarańczowe ale chcę zmienić na chromowane). Z tyłu mam na ledowe kierunki z allegro (widać je pod koniec filmiku we wcześniejszym poście). No i też po zamontowaniu kierunki zwariowały z szybkością. Dokupiłem po 2 oporniki na każdy kierunek i jest ok. Można też spotkać oporniki większe gdzie wystarczy dać po jednym.
Pytanie jest poco tak robić?
Logicznie jest wymienić wszystkie kierunki na ledy, założyć przerywacz ledowy i można cieszyć się niskim zyżyciem prądu, który to można skierować gdzie indziej. Jaki ma sens montaż tylko dwóch ?
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.
- Gregor
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1657
- Rejestracja: ndz cze 30, 2013 11:01 pm
- Imię: Grzesiek
- Marka motocykla: Triumph
- Model: Tiger 1200
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Krzeszów k. Wałbrzycha
Re: Światło STOP - LED
Pewnie w końcu wymienię z przodu żarówki na diody jak jakieś dobre znajdę 
Na chwilę obecną mam inne priorytety (hamulce i napęd).

Na chwilę obecną mam inne priorytety (hamulce i napęd).
Romet Kadet >> CZ 350 >> junak M 10 >> junak M 10 z koszem >> dniepr MT16 (kosz) >> kawasaki KZ 550 >> suzski GS 1000 >> honda Varadero >> TEX 1200
- staciek
- Sympatyk
- Posty: 402
- Rejestracja: pn sie 20, 2012 1:35 pm
- Imię: Staszek
- Model: Varadero SD02
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Warszawa /Międzylesie/
- Kontakt:
Re: Światło STOP - LED
też mnie to zastanawa, dla czego część naszych kolegów tak robi tzn. wstawia oporniki...Gregor pisze: Po co oporniki, to wiem.
Pytanie jest poco tak robić?
Logicznie jest wymienić wszystkie kierunki na ledy, założyć przerywacz ledowy i można cieszyć się niskim zyżyciem prądu, który to można skierować gdzie indziej. Jaki ma sens montaż tylko dwóch ?
skoro decyduje się na przeróbkę, trzeba zrobić to kompleksowo.
ale, wolność Tomku w swoim wiaderku


;* Varadero XL 1000
- Gregor
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1657
- Rejestracja: ndz cze 30, 2013 11:01 pm
- Imię: Grzesiek
- Marka motocykla: Triumph
- Model: Tiger 1200
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Krzeszów k. Wałbrzycha
Re: Światło STOP - LED
Jak lampa?Kupiona? 

Romet Kadet >> CZ 350 >> junak M 10 >> junak M 10 z koszem >> dniepr MT16 (kosz) >> kawasaki KZ 550 >> suzski GS 1000 >> honda Varadero >> TEX 1200
- staciek
- Sympatyk
- Posty: 402
- Rejestracja: pn sie 20, 2012 1:35 pm
- Imię: Staszek
- Model: Varadero SD02
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Warszawa /Międzylesie/
- Kontakt:
Re: Światło STOP - LED
Kupiona i wczoraj zmieniona :-)Gregor pisze:Jak lampa?Kupiona?
Dziś (lub w inny dzień jak tylko będzie słońce) zobaczę czy lepiej jest widoczna sygnalizacja.
Trwało to trochę, ale z uwagi na mój urlop - paczka z eBay'a (z NIemiec) przyszła w ciągu 4 dni zwykłą pocztą

jak zgram podeślę filmiki z żarówkowym i później ledowym STOPem.
Zastanawia mnie tylko jedno - lampa ma na dole białe LEDY skierowane w dół - czyli ewidentnie do podświetlenia rejestracji, ale jak ją się wstawia w oryginalne miejsce to ... świeci tylko pod kanapę, bo jest zasłonięta oryginalnymi obudowami

;* Varadero XL 1000
- Gregor
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1657
- Rejestracja: ndz cze 30, 2013 11:01 pm
- Imię: Grzesiek
- Marka motocykla: Triumph
- Model: Tiger 1200
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Krzeszów k. Wałbrzycha
Re: Światło STOP - LED
Muszę zerknąć czy moja też pod spód świeci. jakoś mi to umknęło 

Romet Kadet >> CZ 350 >> junak M 10 >> junak M 10 z koszem >> dniepr MT16 (kosz) >> kawasaki KZ 550 >> suzski GS 1000 >> honda Varadero >> TEX 1200