Witam!!! Mam Viadereczko od dwóch miesięcy. Kilka dni temu zaczołem przygotowania do sezonu i po malutkim wypadzie
stwierdziłem że łańcuch coś stuka po oględzinach wysło że jest wyciągnięty w cholere i nie ma już opcji naciągnięcia. . .
postanowiłem zakupić cały zestaw napędowy nie znając za bardzo tematu kupiłem zębatke przód , zębatke tył oraz łańcuch
wsystko firmy ESJOT nie wiem czy dobrze teraz troszkę żałuje tym bardziej że zapłaciłem za ten komplet 430złotych.
No nic dalej jadąc z tematem. . . przy zakupie w sklepie facet powiediał że wszystko ma tylkmo że tylna zębatka ma 44 zęby
a nie 47 jak powinna. . . twierdząc że na bank będzie pasowało ok kupiłem. Wieczorkiem zabrałem się za montaż. .. .
po zamontowaniu nowego napędu (łańcuch zakułem) naciągnołem koło i idealnie wyregulowałem ale potem zobaczyłem że
nie ma już opcji naciągu i to chyba przez tą zasraną zębatke która jest mniejsza o te 3 zęby. . . . Co teraz????
Nie jezdziłem jeszcze na moto po tej operacji ale znowu ściągać tą tylną zębatke??? Pewnie już mi jej nie wymieni. . .
Poza tym mam jeszcze starą (normalną 47 zębów) może tą starą z powrotem???? Czy skracać łańcuch i na nowo akuwać???
Prosze Was o porade jak z tego wybrnąć i czy firma ESJOT to dobre czy shit. . . .
Pozdrawiam !!!!!
Krzychu.
napęd POMOCY
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz mar 23, 2014 5:57 pm
- Marka motocykla: HONDA
- Model: VARADERO
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: Szczecin
napęd POMOCY
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2014 6:38 pm przez viadroszczecin, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda numerem 1
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 427
- Rejestracja: ndz lis 25, 2012 10:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: napęd
wersja Hardcore, kup zakówkę i skróć łańcuchviadroszczecin pisze:Witam!!! Mam Viadereczko od dwóch miesięcy. Kilka dni temu zaczołem przygotowania do sezonu i po malutkim wypadzie
stwierdziłem że łańcuch coś stuka po oględzinach wysło że jest wyciągnięty w cholere i nie ma już opcji naciągnięcia. . .
postanowiłem zakupić cały zestaw napędowy nie znając za bardzo tematu kupiłem zębatke przód , zębatke tył oraz łańcuch
wsystko firmy ESJOT nie wiem czy dobrze teraz troszkę żałuje tym bardziej że zapłaciłem za ten komplet 430złotych.
No nic dalej jadąc z tematem. . . przy zakupie w sklepie facet powiediał że wszystko ma tylkmo że tylna zębatka ma 44 zęby
a nie 47 jak powinna. . . twierdząc że na bank będzie pasowało ok kupiłem. Wieczorkiem zabrałem się za montaż. .. .
po zamontowaniu nowego napędu (łańcuch zakułem) naciągnołem koło i idealnie wyregulowałem ale potem zobaczyłem że
nie ma już opcji naciągu i to chyba przez tą zasraną zębatke która jest mniejsza o te 3 zęby. . . . Co teraz????
Nie jezdziłem jeszcze na moto po tej operacji ale znowu ściągać tą tylną zębatke??? Pewnie już mi jej nie wymieni. . .
Poza tym mam jeszcze starą (normalną 47 zębów) może tą starą z powrotem???? Czy skracać łańcuch i na nowo akuwać???
Prosze Was o porade jak z tego wybrnąć i czy firma ESJOT to dobre czy shit. . . .
Pozdrawiam !!!!!
Krzychu.

-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 463
- Rejestracja: pn mar 18, 2013 7:49 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: sd01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Polichno
Re: napęd POMOCY
Kup następną zębatkę a tą co masz powieś na ścianie
Niech czeka na długi wyjazd autostradą
Niech czeka na długi wyjazd autostradą

A w sercu zawsze XL600V 

-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz mar 23, 2014 2:27 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: varadero 1000
- Rocznik: 2008
Re: napęd POMOCY
Łańcucha się nie skraca to raz .
Dwa rozciągnięty łańcuch jest do wyrzucenia bo jak strzeli to za naprawę silnika się nie wypłacić.
Jeśli wymieniasz łańcuch to zębatki tez
Za 800 zł masz cały napęd i starcza na 40 tys km
Lepiej zainwestować parę setek i nie mieć żadnych problemów niż płacić 5 tys za naprawę.
Dwa rozciągnięty łańcuch jest do wyrzucenia bo jak strzeli to za naprawę silnika się nie wypłacić.
Jeśli wymieniasz łańcuch to zębatki tez
Za 800 zł masz cały napęd i starcza na 40 tys km
Lepiej zainwestować parę setek i nie mieć żadnych problemów niż płacić 5 tys za naprawę.
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: napęd POMOCY
Jedź do sklepu i próbuj wymienić zębatkę lub kup na 47 zębów a starą na ścianę.Łańcucha nie skracaj bo na mniejszej zębatce nie pojeździsz.viadroszczecin pisze:Witam!!! Mam Viadereczko od dwóch miesięcy. Kilka dni temu zaczołem przygotowania do sezonu i po malutkim wypadzie
stwierdziłem że łańcuch coś stuka po oględzinach wysło że jest wyciągnięty w cholere i nie ma już opcji naciągnięcia. . .
postanowiłem zakupić cały zestaw napędowy nie znając za bardzo tematu kupiłem zębatke przód , zębatke tył oraz łańcuch
wsystko firmy ESJOT nie wiem czy dobrze teraz troszkę żałuje tym bardziej że zapłaciłem za ten komplet 430złotych.
No nic dalej jadąc z tematem. . . przy zakupie w sklepie facet powiediał że wszystko ma tylkmo że tylna zębatka ma 44 zęby
a nie 47 jak powinna. . . twierdząc że na bank będzie pasowało ok kupiłem. Wieczorkiem zabrałem się za montaż. .. .
po zamontowaniu nowego napędu (łańcuch zakułem) naciągnołem koło i idealnie wyregulowałem ale potem zobaczyłem że
nie ma już opcji naciągu i to chyba przez tą zasraną zębatke która jest mniejsza o te 3 zęby. . . . Co teraz????
Nie jezdziłem jeszcze na moto po tej operacji ale znowu ściągać tą tylną zębatke??? Pewnie już mi jej nie wymieni. . .
Poza tym mam jeszcze starą (normalną 47 zębów) może tą starą z powrotem???? Czy skracać łańcuch i na nowo akuwać???
Prosze Was o porade jak z tego wybrnąć i czy firma ESJOT to dobre czy shit. . . .
Pozdrawiam !!!!!
Krzychu.