Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz maja 19, 2013 9:06 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Witam serdecznie .
Chcę przeprowadzić regulację składu mieszanki . Proszę o podpowiedź którymi śrubkami regulujemy, oraz w jaki sposób to zrobić?
Varadero 1000 rok produkcji 2000r.
Chcę przeprowadzić regulację składu mieszanki . Proszę o podpowiedź którymi śrubkami regulujemy, oraz w jaki sposób to zrobić?
Varadero 1000 rok produkcji 2000r.
-
- Sympatyk
- Posty: 346
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Kolego dwa i pół obrotu , od spodu masz śrubkę tak samo na drugim gazniku .
Bardzo ciężko jest to zrobić bez wyciągania ich , ale jak robisz skład mieszanki to i czyszczenie i sprawdzenie wiec chyba są na stole .
Bardzo ciężko jest to zrobić bez wyciągania ich , ale jak robisz skład mieszanki to i czyszczenie i sprawdzenie wiec chyba są na stole .
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Panowie dziwne pytanie pytanie . Wykręcając śrubę składu mieszanki wzbogacamy ją czy zubożamy ?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem a mam zbyt jasne świece (obie) poza tym jak odkręcę manetkę to mam z pół sekundy "zamyślenia" nim pociągnie dalej , no i szarpanie przy niewielkim odkręceniu manetki.
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem a mam zbyt jasne świece (obie) poza tym jak odkręcę manetkę to mam z pół sekundy "zamyślenia" nim pociągnie dalej , no i szarpanie przy niewielkim odkręceniu manetki.
-
- Sympatyk
- Posty: 346
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Wykręcając wzbogacamy.
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
No tak myślałemjanki5 pisze:Wykręcając wzbogacamy.

... No i jeździ o niebo lepiej zbiera się od dołu ale przy jeździe ze stałą prędkością delikatne poszarpywanie nadal jest . Najlepsze jest przyśpieszanie od 160 wzwyż

- dario
- Uczy się jeździć
- Posty: 70
- Rejestracja: wt lip 17, 2012 8:36 pm
- Imię: Dariusz
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL 1000
- Rocznik: 2001
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Sprawdź może filtr paliwa?
Mi też poszarpywał przy stałej prędkości, zmieniłem filtr i jak ręką odjął.
Mi też poszarpywał przy stałej prędkości, zmieniłem filtr i jak ręką odjął.
Teściowa jest mi tak samo potrzebna jak popielniczka na motocyklu.
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Wymieniony z dwa tygodnie temu. Pompa zrobiona na przekaźniku .dario pisze:Sprawdź może filtr paliwa?
Mi też poszarpywał przy stałej prędkości, zmieniłem filtr i jak ręką odjął.
- płock1964
- Sympatyk Weteran
- Posty: 551
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
- Marka motocykla: Varadero + Pannonia
- Model: sd1
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Płock - Schwedt
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Tradycyjnie przed rozpoczęciem jakichkolwiek regulacji należy gaźniki umyć, sprawdzić drożność kanałów i ocenić stan części ruchomych.seba0000 pisze:No tak myślałemjanki5 pisze:Wykręcając wzbogacamy.. Wczoraj wykręciłem na 3 i 3/4 obrotu i jest o niebo lepiej . Jednak pozostało nadal chwilowe "zamyślenie" po dodaniu gazu. Teraz idę się przejechać na S1 zobaczymy czy jedzie stabilnie bez czkawki przy stałej prędkości...
... No i jeździ o niebo lepiej zbiera się od dołu ale przy jeździe ze stałą prędkością delikatne poszarpywanie nadal jest . Najlepsze jest przyśpieszanie od 160 wzwyż
Inaczej regulacja jest loterią.
Dodatkowo w Varadero luzy zaworowe grają dużą rolę w poprawnej pracy silnika.
Więc regulacje gaźnika powinniśmy zostawić na sam koniec wszelkich prac.
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
A to się zgadza , miałem to robione wcześniej. min. wymieniałem zaworki iglicowe (bo mi jeden gaźnik przelewał paliwo powrotem), czyszczenie itp. Tyle , że czkawka mniejsza bądź większa towarzyszy mojemu varanowi odkąd go mam.płock1964 pisze: Tradycyjnie przed rozpoczęciem jakichkolwiek regulacji należy gaźniki umyć, sprawdzić drożność kanałów i ocenić stan części ruchomych.
Inaczej regulacja jest loterią.
Dodatkowo w Varadero luzy zaworowe grają dużą rolę w poprawnej pracy silnika.
Więc regulacje gaźnika powinniśmy zostawić na sam koniec wszelkich prac.
- james
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 2209
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Przekaźnik, przekaźnikiem. Sprawdzałeś może stan styków na pompie, czy są prosto wypalone (jeśli) i "ile" ich jest? Jeśli styki są w złym stanie to przekaźnik spowoduje tylko tyle, że nie będą się bardziej wypalały, a moto w dalszym ciągu nie będzie chodziło poprawnie.seba0000 pisze:Wymieniony z dwa tygodnie temu. Pompa zrobiona na przekaźniku .dario pisze:Sprawdź może filtr paliwa?
Mi też poszarpywał przy stałej prędkości, zmieniłem filtr i jak ręką odjął.
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: Regulacja gaźnika -regulacja składu mieszanki.
Zapomniałem dodać w chwili zakładania przekaźnika wymieniłem przerywacz pompy.james pisze:Przekaźnik, przekaźnikiem. Sprawdzałeś może stan styków na pompie, czy są prosto wypalone (jeśli) i "ile" ich jest? Jeśli styki są w złym stanie to przekaźnik spowoduje tylko tyle, że nie będą się bardziej wypalały, a moto w dalszym ciągu nie będzie chodziło poprawnie.seba0000 pisze:Wymieniony z dwa tygodnie temu. Pompa zrobiona na przekaźniku .dario pisze:Sprawdź może filtr paliwa?
Mi też poszarpywał przy stałej prędkości, zmieniłem filtr i jak ręką odjął.