Szlif cylindrów w XL 125
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 25, 2014 2:18 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 125
- Rocznik: 2002
Szlif cylindrów w XL 125
Myślę o zwiększeniu pojemności mojego viaderka, do 180 cm3. NIe wiem tylko jak dobrać, i czy w ogóle da się dobrać tłok pod mój korbowód. Jeśli chodzi o szlif, to znam firmę, która za 200 zł wtłacza tuleję + szlifuje pod dany, konkretny wymiar, więc zostaje kwestia doboru tłoka. W gaźnikach planowałem zwiększenie dysz.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz lip 06, 2014 8:13 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Szlif cylindrów w XL 125
NIKASIL tutaj masz zastosowany. Także dużo dłubania efekty mizerne.
Jak już chcesz zwiększyć moc to może serducho z trampka 600/ teoretycznie się zmieści łącznie z skrzynia bo to modyfikowana rama/. ale też rzeźba pierwsza klasa na ramie plus gaźniki plus airbox i 300 innych pierdół które wyjdą w praniu
Silnik się zmieści bo próbowałem przy okazji remontu
na wcisk ale dałoby radę. Na razie jeżdżę na orginalnym bo duże koszta przy okazji dłubanki
większe dysze-> dynojet kits ale to tez sztuka dla sztuki
Jak już chcesz zwiększyć moc to może serducho z trampka 600/ teoretycznie się zmieści łącznie z skrzynia bo to modyfikowana rama/. ale też rzeźba pierwsza klasa na ramie plus gaźniki plus airbox i 300 innych pierdół które wyjdą w praniu
Silnik się zmieści bo próbowałem przy okazji remontu

większe dysze-> dynojet kits ale to tez sztuka dla sztuki
yamaha xj900/małe wiadro może kiedyś z dużym sercem
- płock1964
- Sympatyk Weteran
- Posty: 551
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
- Marka motocykla: Varadero + Pannonia
- Model: sd1
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Płock - Schwedt
Re: Szlif cylindrów w XL 125
I co to da ?kijaszek4 pisze:Myślę o zwiększeniu pojemności mojego viaderka, do 180 cm3. NIe wiem tylko jak dobrać, i czy w ogóle da się dobrać tłok pod mój korbowód. Jeśli chodzi o szlif, to znam firmę, która za 200 zł wtłacza tuleję + szlifuje pod dany, konkretny wymiar, więc zostaje kwestia doboru tłoka. W gaźnikach planowałem zwiększenie dysz.
Jaka będzie moc po modyfikacjach ?
I jaki koszt całości ?
A tak całkiem na poważnie - znam tylko jedną przyczynę takiego typu modyfikacji - brak prawa jazdy.
Cierpliwie poczekaj , zrób prawko i wymień motocykl na coś poważniejszego , a w międzyczasie potrenujesz.
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.