Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Posty: 755
- Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Racibórz
Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Mam jeszcze fabryczne Bridgestone Trail Wing, przebieg 13 500 km i da radę jeszcze ze 2-3 tys.
I teraz co kupić?
Jazda z plecaczkiem i bagażami po asfalcie, mokro i sucho, gorąco i zimno, doktoryzowałem się na Waszych postach ale jedne śliskie, drugie głośne, sam nie wiem które wybrać.
Dużo dobrego piszą o Continentalach ContiTrailAttack ale nigdy w motocyklach nie miałem Conti, zawsze Bridgestone lub Dunlop.
Rozpatruję jeszcze Metzelery.
Czy ktoś używa Bridgestone BATTLEWING BW 502, piszą, że sporo poprawili w stosunku do poprzedniczki.
I teraz co kupić?
Jazda z plecaczkiem i bagażami po asfalcie, mokro i sucho, gorąco i zimno, doktoryzowałem się na Waszych postach ale jedne śliskie, drugie głośne, sam nie wiem które wybrać.
Dużo dobrego piszą o Continentalach ContiTrailAttack ale nigdy w motocyklach nie miałem Conti, zawsze Bridgestone lub Dunlop.
Rozpatruję jeszcze Metzelery.
Czy ktoś używa Bridgestone BATTLEWING BW 502, piszą, że sporo poprawili w stosunku do poprzedniczki.
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Ja jeździłem na BATTLEWING BW 502.Opony dosyć dobre na suchym i mokrym asfalcie a trwałość nie jest mocną stroną tych kapci.
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
na ten sezon kupiłem conti trzymają dobrze na mokrym.Na suchym nie boje się trzeć podnóżkami,ale wiadro zaczeło mi wężykować przy 170, wcześniej miałem metzy i w mojej opinii trzymały ciut gorzej w złożeniach a przednia opona nie dawała tak dobrego wyczucia styku co conti. Na metzach jednak Viadro jechało prosto. Czy to rzeczywiście wina tych opon,na sto procent nie wiem, sam muszę zasięgnąć gdzieś porady.
no risk,no fun
- maly
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1061
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 12:50 am
- Imię: Wojtek
- Marka motocykla: honda varadero
- Model: xl1000
- Rocznik: 2001
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
kolega ma anake2 jest bardzo zadowolony są dobre na suchej jak i na mokrej nawierzchni mają dwa rodzaje gumy sam się przymierzam do kupna takich oponek.
- eneron
- Sympatyk
- Posty: 750
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 8:46 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Ilu użytkowników tyle opinii.... mało jest tu osób, które by na Viaderku zjeździło 5 - 6 kpl rożnych opon i potrafiły się wypowiedzieć w tej materii....
Z moich obserwacji (zjeździłem kpl Anakee 2 a teraz z tyłu od roku czasu mam Anakee 3) mogę powiedzieć, że Anakee 3 na suchym i na mokrym asfalcie zdecydowanie lepiej się prowadzi od Anakee 2. Jeśłi ktoś nie zjeżdża praktycznie z czarnego to powinien bez wahania brać Anakee 3. W oponach Anakee 2 szybko schodzi mięso, "trójka" jest jakby bardziej miękką oponą ale wolniej się zużywa (mam porównanie). W terenie z racji rzeźby bierznika lepiej mi się jeździło na Anakee2, różnicę widać zdecydowanie przy nawet lekko stromych podjazdach na mokrej trawie gdzie Anakee 3 już po puszczeniu sprzęgła traci przyczepność, gdzie Anakee 2 radziła sobie zdecydowanie lepiej.
Gdy stopień zużycie opony sięga 50% Anakee 2 niemiłosiernie huczy, jakby łożyska w kołach były do wymiany, Anakee 3 pod tym względem jest zdecydowanie cichsza i jak jużpisałem wyżej - o wiele wolniej się zużywa.
Podsumowując:
dla mnie na asfalcie Anakee 3 bije na głowę w każdych warunkach Anakee2, nawet pod względem głośności toczenia się i szybkości zużywania się. Jeśli lubimy szutry, błotko, jazdę po lesie (ja od czasu do czasu wręcz muszę delikatnego offu poużywać) i tu niestety Anakee 3 podobnie pewnie jak Conti TrallAttack w ogóle się nei sprawdzają, motocykl na błocie praktycznie nie utrzymuje zadanego toru jazdy co przy Anakee 2 praktycznie nie występowało.
To tyle z mojego wywodu popartego użytkowaniem obu modeli opon, odnośnie Michelin Anakee 2 i 3
Z moich obserwacji (zjeździłem kpl Anakee 2 a teraz z tyłu od roku czasu mam Anakee 3) mogę powiedzieć, że Anakee 3 na suchym i na mokrym asfalcie zdecydowanie lepiej się prowadzi od Anakee 2. Jeśłi ktoś nie zjeżdża praktycznie z czarnego to powinien bez wahania brać Anakee 3. W oponach Anakee 2 szybko schodzi mięso, "trójka" jest jakby bardziej miękką oponą ale wolniej się zużywa (mam porównanie). W terenie z racji rzeźby bierznika lepiej mi się jeździło na Anakee2, różnicę widać zdecydowanie przy nawet lekko stromych podjazdach na mokrej trawie gdzie Anakee 3 już po puszczeniu sprzęgła traci przyczepność, gdzie Anakee 2 radziła sobie zdecydowanie lepiej.
Gdy stopień zużycie opony sięga 50% Anakee 2 niemiłosiernie huczy, jakby łożyska w kołach były do wymiany, Anakee 3 pod tym względem jest zdecydowanie cichsza i jak jużpisałem wyżej - o wiele wolniej się zużywa.
Podsumowując:
dla mnie na asfalcie Anakee 3 bije na głowę w każdych warunkach Anakee2, nawet pod względem głośności toczenia się i szybkości zużywania się. Jeśli lubimy szutry, błotko, jazdę po lesie (ja od czasu do czasu wręcz muszę delikatnego offu poużywać) i tu niestety Anakee 3 podobnie pewnie jak Conti TrallAttack w ogóle się nei sprawdzają, motocykl na błocie praktycznie nie utrzymuje zadanego toru jazdy co przy Anakee 2 praktycznie nie występowało.
To tyle z mojego wywodu popartego użytkowaniem obu modeli opon, odnośnie Michelin Anakee 2 i 3
Honda Varadero XL1000VA - 2006r - sprzedana
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
- james
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 2209
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Ja również przymierzam się do zmiany opon. Jeździłem na Anakee 2 i wszystko zgadza się z tym co pisze Eneron. Co więcej, przód lubi się ząbkować pod koniec żywota, co wyraźnie czuć w zakrętach
Z tego co wiem, Anakee 2 nie jest już produkowana przez co z dostępnością jest słabo, dlatego osobiście celuję w Metzelery Tourance bez żadnego rozszerzenia. Motocykliści oceniają je prawie identycznie jak Micheliny a jako, że byłem z nich zadowolony, liczę, że i tu się nie zawiodę

Z tego co wiem, Anakee 2 nie jest już produkowana przez co z dostępnością jest słabo, dlatego osobiście celuję w Metzelery Tourance bez żadnego rozszerzenia. Motocykliści oceniają je prawie identycznie jak Micheliny a jako, że byłem z nich zadowolony, liczę, że i tu się nie zawiodę

Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
eneron pisze:Ilu użytkowników tyle opinii.... mało jest tu osób, które by na Viaderku zjeździło 5 - 6 kpl rożnych opon i potrafiły się wypowiedzieć w tej materii....
Z moich obserwacji (zjeździłem kpl Anakee 2 a teraz z tyłu od roku czasu mam Anakee 3) mogę powiedzieć, że Anakee 3 na suchym i na mokrym asfalcie zdecydowanie lepiej się prowadzi od Anakee 2. Jeśłi ktoś nie zjeżdża praktycznie z czarnego to powinien bez wahania brać Anakee 3. W oponach Anakee 2 szybko schodzi mięso, "trójka" jest jakby bardziej miękką oponą ale wolniej się zużywa (mam porównanie). W terenie z racji rzeźby bierznika lepiej mi się jeździło na Anakee2, różnicę widać zdecydowanie przy nawet lekko stromych podjazdach na mokrej trawie gdzie Anakee 3 już po puszczeniu sprzęgła traci przyczepność, gdzie Anakee 2 radziła sobie zdecydowanie lepiej.
Gdy stopień zużycie opony sięga 50% Anakee 2 niemiłosiernie huczy, jakby łożyska w kołach były do wymiany, Anakee 3 pod tym względem jest zdecydowanie cichsza i jak jużpisałem wyżej - o wiele wolniej się zużywa.
Podsumowując:
dla mnie na asfalcie Anakee 3 bije na głowę w każdych warunkach Anakee2, nawet pod względem głośności toczenia się i szybkości zużywania się. Jeśli lubimy szutry, błotko, jazdę po lesie (ja od czasu do czasu wręcz muszę delikatnego offu poużywać) i tu niestety Anakee 3 podobnie pewnie jak Conti TrallAttack w ogóle się nei sprawdzają, motocykl na błocie praktycznie nie utrzymuje zadanego toru jazdy co przy Anakee 2 praktycznie nie występowało.
To tyle z mojego wywodu popartego użytkowaniem obu modeli opon, odnośnie Michelin Anakee 2 i 3
a co masz na przodzie? jakąś inną gumę?
nie chcę się wcinac w teren, bo wiadrem po prostu po nim nie jeżdżę

Ale po asfalcie latam już kupę czasu i w różnych warunkach.
Jak byłem piękny i młody

po latach wiem jedno,żeby cokolwiek powiedzieć o prowadzeniu motocykla powinny być kompletne opony.
Natomiast na wiadrze nie miałem kłopotów z wężykowaniem a teraz mam i tu nie wiem o co chodzi?????
P.S.
i nie jest to w żadnym wypadku zaczepka do kolegi Enerona.

jest to moje prywatne zdanie.
no risk,no fun
- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Posty: 755
- Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Zdanie prywatne ale do tematu nie wnosi NIC !
Wpisujcie proszę tylko własne doświadczenia z oponami, najlepiej z tymi co w temacie.
Wpisujcie proszę tylko własne doświadczenia z oponami, najlepiej z tymi co w temacie.
- Nuno
- Sympatyk Weteran
- Posty: 369
- Rejestracja: śr kwie 17, 2013 9:45 pm
- Imię: Krzysiek
- Marka motocykla: Yamaha
- Model: XTZ 1200 Super Tener
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Okolice Strzelina
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Ja mam Anakee 3, a wcześniej były metzelery tourance. Różnica jest spora. Jest tak jak pisze kolega Eneron świetnie trzymają na suchym i mokrym, kiepsko w terenie, a jeśli chodzi o wytrzymałość to podobno są najlepsze w klasie. Nie zgodzę się jednak co do głośności. Przynajmniej mój zestaw strasznie wyje przy prędkości 80-100km/h, potem już jest normalnie. Na początku myślałem że to łożyska, ale jednak opony. Nie jestem sam, trochę poczytałem i okazało się że wielu użytkowników skarży się na to, a Michelin podobno już pracuje nad udoskonaloną wersją.
Romet Ogar>Boatwing coś tam>Honda Transalp 600>Deauville 650>Yamaha FJR 1300>Honda XL1000V VARADERO>Yamaha XT 1200Z Super Tenere
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 20
- Rejestracja: wt lut 05, 2013 10:22 am
- Lokalizacja: warszawa
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Jeździłem na Conti atakach SuperTenerą na mokrym jak i na suchym rewelacja ale tylko po asfalcie
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 427
- Rejestracja: ndz lis 25, 2012 10:51 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Mam od "nowości" BW501 i BW 502 teraz zdzieram drugi komplet. Jak dla mnie OK, generalnie duże przeloty po europie w słońcu i deszczu. Złego słowa nie powiem, nigdy nie zawiodły. W ASO zalecają Metzelery, pożyjemy zobaczymyMerlin pisze:Mam jeszcze fabryczne Bridgestone Trail Wing, przebieg 13 500 km i da radę jeszcze ze 2-3 tys.
I teraz co kupić?
Jazda z plecaczkiem i bagażami po asfalcie, mokro i sucho, gorąco i zimno, doktoryzowałem się na Waszych postach ale jedne śliskie, drugie głośne, sam nie wiem które wybrać.
Dużo dobrego piszą o Continentalach ContiTrailAttack ale nigdy w motocyklach nie miałem Conti, zawsze Bridgestone lub Dunlop.
Rozpatruję jeszcze Metzelery.
Czy ktoś używa Bridgestone BATTLEWING BW 502, piszą, że sporo poprawili w stosunku do poprzedniczki.

- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Posty: 755
- Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Bridgestone BATTLEWING BW 502 następca Trail Wing
Właśnie zakupiłem MICHELIN PILOT ROAD 4, jeszcze nigdy nie jeździłem na miszelinach, zobaczymy na wiosnę.