Jak w temacie, niestety spaliła się grzałka w prawej manetce. Oryginalne Heated Grips Hondy. Może ktoś ma jedną na zbyciu, np. po wymianie kompletu na zamienniki albo coś... Chyba nie ma znaczenia czy lewa czy prawa... chodzi o samą gumę z wtopioną grzałką i kabelkiem.
pozdrawiam
Grzane manetki Honda - problem
- VenoMek
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 253
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
- Imię: Tomek
- Marka motocykla: Honda
- Model: VT750C2 A.C.E.
- Rocznik: 1998
- Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin
Grzane manetki Honda - problem
Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
- Misiek
- Udaje motocyklistę
- Posty: 112
- Rejestracja: sob lis 16, 2013 2:36 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Gdańsk
Grzane manetki Honda - problem
Szkoda że się popsuło
ale może być różnica między lewą, a prawą - bo w prawej masz roll-gaz
>Link<
Jak montowałem w poprzednim moto grzane manetki (firmy OXFORD) - to była różnica, ta od roll-gazu była cieńsza i szybciej się nagrzewała (ta prawa), bo mniej gumy było. W HV jeszcze nie sprawdzałem czy jest taka zasada, ale chyba trochę słabiej grzeją niż Oxfordy.

>Link<
Jak montowałem w poprzednim moto grzane manetki (firmy OXFORD) - to była różnica, ta od roll-gazu była cieńsza i szybciej się nagrzewała (ta prawa), bo mniej gumy było. W HV jeszcze nie sprawdzałem czy jest taka zasada, ale chyba trochę słabiej grzeją niż Oxfordy.

- VenoMek
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 253
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
- Imię: Tomek
- Marka motocykla: Honda
- Model: VT750C2 A.C.E.
- Rocznik: 1998
- Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin
Grzane manetki Honda - problem
Masz rację Misiek, może być jednak różnica w średnicy mocowania... dzięki za link. Jak porównywałem to patrzyłem na wyprowadzenie kabelka i stwierdziłem, że jeden czort. ale nie pomyślałem o średnicy rurki kiery i rolgazu... tak więc... jakby ktoś miał prawą na zbyciu 

Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
- VenoMek
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 253
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
- Imię: Tomek
- Marka motocykla: Honda
- Model: VT750C2 A.C.E.
- Rocznik: 1998
- Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin
Grzane manetki Honda - problem
Aktualizuję temat. Może komuś się przyda ta informacja.
Z grzałką w manetce wszystko w porządku. Awaria wynikła z przełamanego kabelka, tuż przy samej manetce. Jako, że to prawa manetka kabelek w tym miejscu narażony jest na ciągłą pracę (podczas operowania gazem oczywiście). Jak się okazało nie wytrzymał tylu cykli przyspieszania i odpuszczania gazu
Naprawa polegała na rozcięciu fragmentu gumowej obudowy kabelka w miejscu gdzie ten wchodzi do manetki i przylutowanie nowego fragmentu kabelka. Było z tym trochę zabawy ale udało się. Fragment drucika do którego dolutowałem nowy kabelek miał zaledwie 3mm długości. Żeby było mało drucik ten wykonany jest nie z miedzi tylko jakiegoś "srebrnego" drutu, który za cholerę nie chciał się lutować. Nie miałem na stanie pasty lutowniczej. Męczyłem się zwykłą cyną i kalafonią. W końcu się udało i manetki znów grzeją.
Z grzałką w manetce wszystko w porządku. Awaria wynikła z przełamanego kabelka, tuż przy samej manetce. Jako, że to prawa manetka kabelek w tym miejscu narażony jest na ciągłą pracę (podczas operowania gazem oczywiście). Jak się okazało nie wytrzymał tylu cykli przyspieszania i odpuszczania gazu

Naprawa polegała na rozcięciu fragmentu gumowej obudowy kabelka w miejscu gdzie ten wchodzi do manetki i przylutowanie nowego fragmentu kabelka. Było z tym trochę zabawy ale udało się. Fragment drucika do którego dolutowałem nowy kabelek miał zaledwie 3mm długości. Żeby było mało drucik ten wykonany jest nie z miedzi tylko jakiegoś "srebrnego" drutu, który za cholerę nie chciał się lutować. Nie miałem na stanie pasty lutowniczej. Męczyłem się zwykłą cyną i kalafonią. W końcu się udało i manetki znów grzeją.

Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz cze 29, 2014 8:19 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda + WSK 125
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Małopolska zchodnia
Re: Grzane manetki Honda - problem
Witam
Właśnie w sobotę podczas kosmetyki zauważyłem ze na prawej manetce, też mam delikatnie pękniętą osłonę przewodu grzejnego tuz przed wejściem do osłony elastycznej. Orientujecie się czy są jakieś nakładki wzmacniające osłonę. czy zrobić to trochę ordynarnie taśmą.
Właśnie w sobotę podczas kosmetyki zauważyłem ze na prawej manetce, też mam delikatnie pękniętą osłonę przewodu grzejnego tuz przed wejściem do osłony elastycznej. Orientujecie się czy są jakieś nakładki wzmacniające osłonę. czy zrobić to trochę ordynarnie taśmą.
- VenoMek
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 253
- Rejestracja: wt lut 11, 2014 10:35 am
- Imię: Tomek
- Marka motocykla: Honda
- Model: VT750C2 A.C.E.
- Rocznik: 1998
- Lokalizacja: śląskie: Ruda Śląska oraz Imielin
Re: Grzane manetki Honda - problem
Ja zastosowałem koszulki termokurczliwe 

Pozdrawiam
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
VenoMek
Tomek
Honda Shadow VT750 C2 A.C.E. '98
Honda Varadero XL1000V Travel '08
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz cze 29, 2014 8:19 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda + WSK 125
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Małopolska zchodnia
Re: Grzane manetki Honda - problem
Myślałem o tym, ale trzeba będzie rozbierać aby go nasunąć nie przecinając opaski termicznej.