- spalona kostka obok akumulatora - ta z zabezpieczeniem 30A
- spalona kostka pod bakiem po lewej stronie
pomiary alternatora

ZIMNY SILNIK
OPORNOŚĆ - wyłączony zapłon (pomiar na 2000k i 200 ohm)
2000k 200
- pin 1:2 - 000 - 01,1
- pin 1:3 - 000 - 01,1
- pin 2:3 - 000 - 01,1
NAPIĘCIE - prąd zmienny [v] - 1000 obrxmin
- pin 1:2 - 10,3 v
- pin 1:3 - 20,6 v
- pin 2:3 - 12,7 v
[v] - 3000 obrxmin
- pin 1:2 - 30 v
- pin 1:3 - 60 v
- pin 2:3 - 31 v
CIEPŁY SILNIK
OPORNOŚĆ - wyłączony zapłon (pomiar na 2000k i 200 ohm)
2000k 200
- pin 1:2 - 000 - 01,3
- pin 1:3 - 000 - 01,4
- pin 2:3 - 000 - 01,2
NAPIĘCIE - prąd zmienny [v] - 1000 obrxmin
- pin 1:2 - 11,2 v
- pin 1:3 - 22,1 v
- pin 2:3 - 13,7 v
[v] - 3000 obrxmin
- pin 1:2 - 30 v
- pin 1:3 - 60,4 v
- pin 2:3 - 29,7 v
I jak to Panowie i Panie widzicie?