
wydech przelotowy a sklad mieszanki
-
- Rekrut
- Posty: 43
- Rejestracja: pt lis 14, 2014 2:13 pm
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Yamaha
- Model: XTZ 850 4TX
- Rocznik: 1991
- Lokalizacja: okolice Łeby
Re: wydech przelotowy a sklad mieszanki
No niby da się po kolorze świec ale jest to bardzo czasochłonne bo praktycznie po każdej zmianie mieszanki, jedziesz, wracasz, czekasz dopóki nie ostygnie i tak wkoło macieju..Nie polecam robienia tego na słuch tym bardziej jak ktoś nie miał z tym wcześniej do czynienia, może zacząć ci chlać niemiłosiernie 

- Marcin
- Udaje motocyklistę
- Posty: 104
- Rejestracja: sob gru 20, 2014 4:15 am
- Marka motocykla: Hooonda
- Model: XL 125 V
- Rocznik: 2008
Re: wydech przelotowy a sklad mieszanki
Ale kolor świec po jeździe powie Ci czy masz dobre dysze główne, a nie skład mieszanki na wolnych obrotach. Z tym słuchem to taki żarcik 

-
- Rekrut
- Posty: 46
- Rejestracja: czw lip 03, 2014 2:47 pm
- Marka motocykla: HONDA
- Model: VARADERO 125
- Rocznik: 2001
Re: wydech przelotowy a sklad mieszanki
Miałem to colortune, kręcąc pilot screw masz generalnie cały czas właściwy niebieski płomień,więc dokładność takiego strojenia jest do niczego.
Dałem się uwieść specom od marketingu, że w końcu o to mamy wspaniałe urządzenie i sobie elegancko wyregulujemy, niestety okazał się bezużyteczny.
Sprzedałem to na alledrogo, bo urządzenie nie wart swojej ceny, moje ucho jest bardziej wrażliwe niż obserwacja koloru płomienia.
Regulacja składu mieszanki dotyczy w sumie wolnych obrotów, oczywiście jeśli odkręcimy śrubkę benzyny będzie więcej szło do gardzieli w każdym zakresie, ale przy wysokich obrotach będzie to stosunkowo mała ilość nie wiele zmieniająca ogólny skład mieszanki.
Wnioski? - Ustawić skład mieszanki według wskazówek w serwisówce (mniej więcej) pojeździć chwilę i po zachowaniu silnika i kolorze świec skorygować ewentualnie.
Dałem się uwieść specom od marketingu, że w końcu o to mamy wspaniałe urządzenie i sobie elegancko wyregulujemy, niestety okazał się bezużyteczny.
Sprzedałem to na alledrogo, bo urządzenie nie wart swojej ceny, moje ucho jest bardziej wrażliwe niż obserwacja koloru płomienia.
Regulacja składu mieszanki dotyczy w sumie wolnych obrotów, oczywiście jeśli odkręcimy śrubkę benzyny będzie więcej szło do gardzieli w każdym zakresie, ale przy wysokich obrotach będzie to stosunkowo mała ilość nie wiele zmieniająca ogólny skład mieszanki.
Wnioski? - Ustawić skład mieszanki według wskazówek w serwisówce (mniej więcej) pojeździć chwilę i po zachowaniu silnika i kolorze świec skorygować ewentualnie.