podaj ceny konkretnych rozwiązań z linkami do układów - trochę się na tym znam (elektronika i olejarki), powiem Ci co w mojej opinii są warte.optyk pisze:Drążę temat i:
Motoiler odpadł z przyczyn oczywistych. Szeroko polecany smarbike Karalucha też, bo gość wstrzymał produkcję. Na placu boju został wilku, hybrid, i lubrixa. Idzie zima, czas na wybór.... Lubrixa ma ciekawe to odcięcie smarowania na luzie.... Ale stówa piechotą nie chodzi, poza tym czuję emocjonalną więź z mikroprzedsiębiorcami.
Planuję potruć jeszcze Karaluchowi, jak nie to pewnie na Wilku się skończy.... Czekam do końca sezonu, i tak teraz nie rozgrzebię motóra, lepiej pojeździć ze sprayem póki co
Gdyby coś komuś się jeszcze ciekawego w temacie trafiło będę wdzięczny za uwagi.
Co do czystości moto, to 6 lat z vtx18 mi wystarczy, teraz niech króluje natura
Motooiler
- syku
- Sympatyk
- Posty: 166
- Rejestracja: pt sty 23, 2015 7:06 pm
- Imię: Sylwek
- Marka motocykla: suzuki
- Model: gsx-1250fa
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Motooiler
-
- Sympatyk
- Posty: 96
- Rejestracja: pn paź 12, 2015 1:12 pm
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Motooiler
http://www.lubrixa.pl/oferta/kit-lubrixa/
http://www.wilkuj.cba.pl/informacje-techniczne.html
http://www.motochallenge.pl/sklep/produ ... ts_id=5700
http://papciakpiotr.wix.com/ppmotodevic ... cucha/cwl9
Nie dogrzebałem się do jakiegokolwiek opisu tego Hybrida, a sklep, dla którego jest robiony (motohybrid) ma takie samo pojecie o urządzeniu, jak ja...
Ta ostatnia olejarka PPM ma pierdylion (strrasznie mi się ta liczba podoba
) czujników i.....
Ale oddaję temat w ręce bardziej kompetentne
http://www.wilkuj.cba.pl/informacje-techniczne.html
http://www.motochallenge.pl/sklep/produ ... ts_id=5700
http://papciakpiotr.wix.com/ppmotodevic ... cucha/cwl9
Nie dogrzebałem się do jakiegokolwiek opisu tego Hybrida, a sklep, dla którego jest robiony (motohybrid) ma takie samo pojecie o urządzeniu, jak ja...
Ta ostatnia olejarka PPM ma pierdylion (strrasznie mi się ta liczba podoba

Ale oddaję temat w ręce bardziej kompetentne
- syku
- Sympatyk
- Posty: 166
- Rejestracja: pt sty 23, 2015 7:06 pm
- Imię: Sylwek
- Marka motocykla: suzuki
- Model: gsx-1250fa
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Motooiler
optyk pisze:http://www.lubrixa.pl/oferta/kit-lubrixa/
http://www.wilkuj.cba.pl/informacje-techniczne.html
http://www.motochallenge.pl/sklep/produ ... ts_id=5700
http://papciakpiotr.wix.com/ppmotodevic ... cucha/cwl9
Nie dogrzebałem się do jakiegokolwiek opisu tego Hybrida, a sklep, dla którego jest robiony (motohybrid) ma takie samo pojecie o urządzeniu, jak ja...
Ta ostatnia olejarka PPM ma pierdylion (strrasznie mi się ta liczba podoba) czujników i.....
Ale oddaję temat w ręce bardziej kompetentne
Masz jeszcze do nich ceny? - jak pamiętam hybridowe (firma z zabrza) to tam był układ czasowy elektrozawór paliwowy zbiornik ursusuowy i rurka na dyszę - ale może coś zrobili.
Ja u Nich ubrania kupowałem - wtedy ich olejarę można było złożyć samemu po kosztach rzędu 80zł
EDIT:
PPM Moto http://papciakpiotr.wix.com/ppmotodevic ... cucha/cwl9
Ma trzy czujniki
czujnik temperatury i wilgotności - podejrzewam że to ta obudowa z otworami
czujnik przebiegu - to czujnik indukcyjny - zbiera sygnał z przebiegu (na jednym ze zdjęć przystawiony do tarczy hamulcowej) - to ta obudowa bez otworów
sygnalizacja diodami LED
Zbiornik - wygląda mi na zbiornik płynu hamulcowego z jakiegoś samochodu (podwójny układ wejścia na pompę)
Elektrozawór benzynowy lovatto odcinający wypływ oleju.
Wady i zalety na pierwszy rzut oka:
Zalety
- czujnik przebiegu który ma wpływ na zablokowanie wypływu poniżej 20km/h i zmiana działania przy różnych prędkościach
- czujnik temperatury, pozwalający na korektę działania czasów otwarcia zaworu
- elektrozawór lovatto - jakoś mam zaufanie do tej firmy jeśli chodzi o jakość
- brak regulacji podczas jazdy - jest tylko sygnalizacja procesu olejenia
Wady
- wielki zbiornik, nie każdemu może spasować ze względu na potrzebę miejsca, ja polecam używac zbiorniczków modelarskich bo są małe i proste do zapełnienia.
Zużycie w mojej olejarce to około 1,5ml/100km zbiornik 200ml wystarczałby u mnie na 13 tys km.
- elektrozawór - dosyć duży gabaryt
- olej - elektronika uwzględnia zmiany oleju w zależności od temperatury, zastosujesz inny olej niż producenta i masz kłopot
Poza tym zauważ że działanie jest grawitacyjne tzn otwiera się zawór i olej cięzarem spada na łańcuch a takie działanie powoduje że są różne poziomy dozowania przy dużym i małym poziomie oleju w zbiorniku (a tego nie weryfikuje żaden z czujników).
- dysza - jest w złym miejscu, zauwasz że montują ją nad łańcuchem na wysokości około 1cm, może chcą w ten sposób dać równomierne lanie na całą szerokość. Tylko że przy szybkiej jeździe masz efekt areozolu tzn - tworzy się mgła i tylko część oleju osadza się na łańcuchu - reszta nawet przez moment nie trafia na łańcuch
Tego czego nie rozumiem
- czujnik wilgoci - zakładam że jest w tym pojemniku z otworami. Miejsce jego założenia i sposób sugeruje że nie ma na niego bezpośrednio padać.
podejrzewam że to coś w stylu typowego czujnika SHT11 - nie wiem tylko jaki może być jego rola w całym sterowaniu.
Rozumiem jazda w deszczu - krople wody padają na łańcuch (są brudne z pyłem z drogi) - wtedy trzeba więcej oleju aby to spłukać.
Natomiast nie mam pojęcia jak wykorzystać miernik wilgoci na np poziomie 70%, 80%, 90% wtedy gdy nie wytwarza się jeszcze "mokrość na drodze"
Cena 370zł - na razie jej nie skomentuję. Nie jest to mało ale porównamy z konkurencją
-
- Sympatyk
- Posty: 96
- Rejestracja: pn paź 12, 2015 1:12 pm
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Motooiler
Hybrid ok 299 zeta
PPM 369
Wilk 280
Lubrixa 370
i w ramach ciekawostki raczej smarbike:
http://www.motosompolno.cba.pl/smarbike.html
Niestety nie produkowany obecnie, a ciekawy, bo z pompką dozującą...
PPM 369
Wilk 280
Lubrixa 370
i w ramach ciekawostki raczej smarbike:
http://www.motosompolno.cba.pl/smarbike.html
Niestety nie produkowany obecnie, a ciekawy, bo z pompką dozującą...
- syku
- Sympatyk
- Posty: 166
- Rejestracja: pt sty 23, 2015 7:06 pm
- Imię: Sylwek
- Marka motocykla: suzuki
- Model: gsx-1250fa
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Motooiler
http://www.motochallenge.pl/sklep/produ ... ts_id=5700
cena 300zł
przełącznik I i II i potencjometr
Zestaw czasowy z ustawienienim czasu otwarcia elektrozaworu, zbiornik płynu hamulcowego z ursusa
Dysza węglowa - pojedyncza lub podwójna
Wady
- podobnie jak poprzednik otwiera zawór na pewien określony czas czyli wielkość olejenia zależy od poziomu płynu w zbiorniku
- sterowanie potencjometrem - brak możliwości powtórzenia identycznego ustawienia, notorycznie będzie Ci się zmieniać poziom olejenia (ruszysz rękawicą)
- zastosowaniu dyszy podwójnej - ściągnie Ci olej z przewodu podczas postoju
- możliwość zgubienia dyszy - widzę że patent jak w "skotilerze"
- elastyczne mocowanie dyszy - drgania dyszy podczas jazdy
- zbiornik z ursusa (u mnie nie było gdzie go wstawić)
- brak blokowania wypływu na postoju (przynajmniej nić nie pisze na ten temat)
Zalety
- wymienne dysze - prostota naprawy
- przełącznik poziomu olejenia I i II
Ogólnie taka olejarka do zrobienia samodzielnie.
Zbiornik z ursusa 5zł,
wężyki silikonowe 5zł,
dysza tu koszt może być większy - rząd wielkości 15zł
mocowanie do dyszy z dychę,
układ sterujący - można wykorzystać https://sklep.avt.pl/avt1459.html za 20zł plus 15zł obudowa i modyfikacja na bieg I i II
elektrozawór - 30zł
przy samodzielnym składaniu warte stówę
EDIT:
Ją w sumie chyba najmniej bym polecał, najwięcej kłopotu z regulacją, trzeba by dołożyć układ wyłączający na postoju, ale też można bez żadnych problemów ją samodzielnie odtworzyć
Jeżeli jednak ona by Ci spasowała - to nie kupowana ale robiona samodzielnie
===================
http://www.wilkuj.cba.pl/informacje-techniczne.html
cena 280
Analogiczne rozwiązanie jak te z motochallenge
Może poza tym że starają się skompensować temperaturowo działanie urządzenia (tak wynika z opisu) - bo jakoś nie zauważyłem w schemacie czujnika temperatury
Gdybym miał wybierać pomiędzy tym wskazanym przez motochallenge a wilkiem to trudno mi wybrać
Motochallenge ma chyba lepsze rozwiązanie dyszowe, za to Wilk kompensację temperatury i jest tańszy o 2 dychy
Wady i zalety identyczne z poprzednikiem - nie będę dublować
===================
http://www.lubrixa.pl/oferta/kit-lubrixa/
cena 370 zł
W stosunku do porzedników ma jedną wielką zaletę - zaprogramowane tryby pracy czyli łatwość przestawiania trybów podczas jazdy (po właściwym ustawieniu)
Ma przerywanie działania na biegu jałowym. Szkoda że nie ma tej funkcji przy wciśnięciu sprzęgła.
O wadach układu na elektrozaworze już się wypowiedziałem.
Zaletą jest - tak mi się wydaje forma odporności układu sterującego na deszcz (przyciski ukryte w obudowie) - ale użycie jednego przycisku będzie Cię wkurzało bo aby wrócić do ustaienia poprzedniego musisz przejęć przez 5 kolejnych ustawień.
===================
smarbike - na dozowniku z dwutaktu. Ciekawy układ, trafiłem na niego przez przypadek gdy robiłem drugą wersję mojego urządzenia.
Wykorzystał to samo co ja czyli dozownik oleju z dwutaktu. Nie wiem co siedzi w elektronice, ale zmieniając parametry podanego powyżej kitu AVT można wykonać układ samodzielnie.
Wady - sterowanie potencjometrem.
Uważam że ta forma dozowania (tym dozownikiem z dwutaktu) jest najlepszą formą.
Używany dozownik na allegro można wyrwać za 40-50zł
Jeżeli chcesz coś dobrego to uważam że ta forma da lepsze wyniki niż lubrixa.
Wszystko zależy od tego jakie "tryby pracy" chcesz wykorzystywać
Ja używam dwóch trybów "słońce" i "deszcz", ale ja uzależniam olejenie od przebiegu czyli automatycznie zwiększa się jak jedziesz szybciej.
Ja nie jeżdżę poza drogą (gsxf1250 jak wiedziesz w teren to nie wyjedziesz - masa, opony szosowe robią swoje)
cena 300zł
przełącznik I i II i potencjometr
Zestaw czasowy z ustawienienim czasu otwarcia elektrozaworu, zbiornik płynu hamulcowego z ursusa
Dysza węglowa - pojedyncza lub podwójna
Wady
- podobnie jak poprzednik otwiera zawór na pewien określony czas czyli wielkość olejenia zależy od poziomu płynu w zbiorniku
- sterowanie potencjometrem - brak możliwości powtórzenia identycznego ustawienia, notorycznie będzie Ci się zmieniać poziom olejenia (ruszysz rękawicą)
- zastosowaniu dyszy podwójnej - ściągnie Ci olej z przewodu podczas postoju
- możliwość zgubienia dyszy - widzę że patent jak w "skotilerze"
- elastyczne mocowanie dyszy - drgania dyszy podczas jazdy
- zbiornik z ursusa (u mnie nie było gdzie go wstawić)
- brak blokowania wypływu na postoju (przynajmniej nić nie pisze na ten temat)
Zalety
- wymienne dysze - prostota naprawy
- przełącznik poziomu olejenia I i II
Ogólnie taka olejarka do zrobienia samodzielnie.
Zbiornik z ursusa 5zł,
wężyki silikonowe 5zł,
dysza tu koszt może być większy - rząd wielkości 15zł
mocowanie do dyszy z dychę,
układ sterujący - można wykorzystać https://sklep.avt.pl/avt1459.html za 20zł plus 15zł obudowa i modyfikacja na bieg I i II
elektrozawór - 30zł
przy samodzielnym składaniu warte stówę
EDIT:
Ją w sumie chyba najmniej bym polecał, najwięcej kłopotu z regulacją, trzeba by dołożyć układ wyłączający na postoju, ale też można bez żadnych problemów ją samodzielnie odtworzyć
Jeżeli jednak ona by Ci spasowała - to nie kupowana ale robiona samodzielnie
===================
http://www.wilkuj.cba.pl/informacje-techniczne.html
cena 280
Analogiczne rozwiązanie jak te z motochallenge
Może poza tym że starają się skompensować temperaturowo działanie urządzenia (tak wynika z opisu) - bo jakoś nie zauważyłem w schemacie czujnika temperatury
Gdybym miał wybierać pomiędzy tym wskazanym przez motochallenge a wilkiem to trudno mi wybrać
Motochallenge ma chyba lepsze rozwiązanie dyszowe, za to Wilk kompensację temperatury i jest tańszy o 2 dychy
Wady i zalety identyczne z poprzednikiem - nie będę dublować
===================
http://www.lubrixa.pl/oferta/kit-lubrixa/
cena 370 zł
W stosunku do porzedników ma jedną wielką zaletę - zaprogramowane tryby pracy czyli łatwość przestawiania trybów podczas jazdy (po właściwym ustawieniu)
Ma przerywanie działania na biegu jałowym. Szkoda że nie ma tej funkcji przy wciśnięciu sprzęgła.
O wadach układu na elektrozaworze już się wypowiedziałem.
Zaletą jest - tak mi się wydaje forma odporności układu sterującego na deszcz (przyciski ukryte w obudowie) - ale użycie jednego przycisku będzie Cię wkurzało bo aby wrócić do ustaienia poprzedniego musisz przejęć przez 5 kolejnych ustawień.
===================
smarbike - na dozowniku z dwutaktu. Ciekawy układ, trafiłem na niego przez przypadek gdy robiłem drugą wersję mojego urządzenia.
Wykorzystał to samo co ja czyli dozownik oleju z dwutaktu. Nie wiem co siedzi w elektronice, ale zmieniając parametry podanego powyżej kitu AVT można wykonać układ samodzielnie.
Wady - sterowanie potencjometrem.
Uważam że ta forma dozowania (tym dozownikiem z dwutaktu) jest najlepszą formą.
Używany dozownik na allegro można wyrwać za 40-50zł
Jeżeli chcesz coś dobrego to uważam że ta forma da lepsze wyniki niż lubrixa.
Wszystko zależy od tego jakie "tryby pracy" chcesz wykorzystywać
Ja używam dwóch trybów "słońce" i "deszcz", ale ja uzależniam olejenie od przebiegu czyli automatycznie zwiększa się jak jedziesz szybciej.
Ja nie jeżdżę poza drogą (gsxf1250 jak wiedziesz w teren to nie wyjedziesz - masa, opony szosowe robią swoje)
-
- Sympatyk
- Posty: 96
- Rejestracja: pn paź 12, 2015 1:12 pm
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Motooiler
rozumiem, bo 6 lat jeździłem VTX1800 i opuszczanie asfaltów do pieszczot nie należało
, a lubię zerknąć "co jest na końcu tej drogi"-niekoniecznie asfaltowej.
Zwykle jednak asfalt.
Raczej nie przebrnę przez samodzielną budowę tego cholerstwa. Już na czuja miałem wrażenie, że to co wymyślił Karaluch jest najbardziej stabilne.
Pozostaje chyba spray i czekanie, czy Karaluch wznowi produkcję... Ewentualnie jak rozumiem lubrixa.

Zwykle jednak asfalt.
Raczej nie przebrnę przez samodzielną budowę tego cholerstwa. Już na czuja miałem wrażenie, że to co wymyślił Karaluch jest najbardziej stabilne.
Pozostaje chyba spray i czekanie, czy Karaluch wznowi produkcję... Ewentualnie jak rozumiem lubrixa.
- syku
- Sympatyk
- Posty: 166
- Rejestracja: pt sty 23, 2015 7:06 pm
- Imię: Sylwek
- Marka motocykla: suzuki
- Model: gsx-1250fa
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Motooiler
Ja potrzebuję się dostać w SD02 do czujnika przebiegu. To podobno jakaś niebieska złączka pod siedzeniem.
Kumplowi we wiaderku miałem instalować - ale jakoś mu ciągle nie odpowiadało. W końcu stanęło na tym że się odezwie jak będzie miał czas (może przez zimę skończy).
Jeżeli wyniuchasz mi sygnał z czujnika przebiegu - to odwdzięczę się elektroniką.
Dozownik z dwutaktu kupisz na allegro lub olx.
Kumplowi we wiaderku miałem instalować - ale jakoś mu ciągle nie odpowiadało. W końcu stanęło na tym że się odezwie jak będzie miał czas (może przez zimę skończy).
Jeżeli wyniuchasz mi sygnał z czujnika przebiegu - to odwdzięczę się elektroniką.
Dozownik z dwutaktu kupisz na allegro lub olx.
-
- Sympatyk
- Posty: 96
- Rejestracja: pn paź 12, 2015 1:12 pm
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Motooiler
Nie wiem, czy mnie nie przeceniłeś
Jeśli na PV rozpiszesz mi dokładniej co i jak mam szukać, to to powinienem ogarnąć.

-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lis 19, 2015 1:08 pm
- Imię: Radosław
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 125
- Rocznik: 2007
Re: Motooiler
Hey!
Jestem tu nowy, bo kupiłem dopiero moje pierwsze moto. Zaciekawił mnie od razu temat olejarki.
Rozeznałem już temat i w przypadku zakupu 10 szt Motooiler, Wilku czy PP Moto dają rabaty.
Aktualnie karaluch ze słynnym smarbikiem wstrzymał produkcję na rok 2016.
Wyjściowe ceny innych rozwiązań to: Wilku 280, motooiler 320 PP moto device 369. Póki co wyceny zamówienia zbiorowego dokonał PP moto na 340 (4 szt.) i 320 (10 szt.) + wysyłka. Tu rabat jak widać jest konkretny -kontakt bardzo dobry, urządzenie tez chyba najbardziej zaawansowane. Zobaczymy co reszta napisze.
W miarę otrzymywania odpowiedzi, będę aktualizował post.
Znajdą się chętni na forum na zbiorowy zakup?
Jestem tu nowy, bo kupiłem dopiero moje pierwsze moto. Zaciekawił mnie od razu temat olejarki.
Rozeznałem już temat i w przypadku zakupu 10 szt Motooiler, Wilku czy PP Moto dają rabaty.
Aktualnie karaluch ze słynnym smarbikiem wstrzymał produkcję na rok 2016.
Wyjściowe ceny innych rozwiązań to: Wilku 280, motooiler 320 PP moto device 369. Póki co wyceny zamówienia zbiorowego dokonał PP moto na 340 (4 szt.) i 320 (10 szt.) + wysyłka. Tu rabat jak widać jest konkretny -kontakt bardzo dobry, urządzenie tez chyba najbardziej zaawansowane. Zobaczymy co reszta napisze.
W miarę otrzymywania odpowiedzi, będę aktualizował post.
Znajdą się chętni na forum na zbiorowy zakup?
- syku
- Sympatyk
- Posty: 166
- Rejestracja: pt sty 23, 2015 7:06 pm
- Imię: Sylwek
- Marka motocykla: suzuki
- Model: gsx-1250fa
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Motooiler
optyk składa jakiegoś ulepa - zobaczymy jak go oceni 
największy problem jest z dobrą podwójną dyszą - mnie wykonanie samej takiej dyszy zabiera 4 godziny roboty.

największy problem jest z dobrą podwójną dyszą - mnie wykonanie samej takiej dyszy zabiera 4 godziny roboty.
-
- Sympatyk
- Posty: 96
- Rejestracja: pn paź 12, 2015 1:12 pm
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Motooiler
Jeszcze nie złożyłem do kupy, ale konstrukcja DOKŁADNIE TAKA, jaką oczekiwałem. Olej pompowany, nie ściekający, prostota obsługi. Mnie już się podoba, zobaczymy "w praniu" jak działa w praktyce, ale tu nie ma co nie grać.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lis 19, 2015 1:08 pm
- Imię: Radosław
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 125
- Rocznik: 2007
Re: Motooiler
Wstaw zdjęcia;) Kiedy ruszasz ze sprzedażą?:)
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lis 19, 2015 1:08 pm
- Imię: Radosław
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 125
- Rocznik: 2007
Re: Motooiler
Wilku napisał:
Cena przy zakupie 4kpl wynosi 252zł.
Cena przy zakupie 10kpl wynosi 238zł.
Cena przy zakupie 4kpl wynosi 252zł.
Cena przy zakupie 10kpl wynosi 238zł.
- syku
- Sympatyk
- Posty: 166
- Rejestracja: pt sty 23, 2015 7:06 pm
- Imię: Sylwek
- Marka motocykla: suzuki
- Model: gsx-1250fa
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Motooiler
hugo - jaki masz problem aby samodzielnie złożyć "wilkową" olejarkę?
jest ona do wykonania samodzielnie za połowę proponowanej kwoty przez "przeciętnego" majsterkowicza.
skład wilkowej olejarki:
Olejarka motocyklowa - zestaw podstawowy zawiera:
1. Układ sterujący [kod produktu 02] - można go zrobić po zmianie wartości 5 elementów
https://sklep.avt.pl/avt1459.html
2. Elektrozawór [kod produktu 031]
http://allegro.pl/nowy-elektrozawor-ben ... 74340.html
3. Dysza metalowa o długości 1mb [kod produktu 04] - "do wyboru do koloru"
http://coolmarket.pl/pl/c/Kapilary/57
4. Przewody olejowe o łącznej długości 1,7mb [kod produktu 05 i 06] - jaki pasuje? :P
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... t-1-2-0907
5. Zbiornik na olej o pojemności 100ml z króćcami [kod produktu 071] - tu chyba każdy coś wymyśli
ja np używam modelarskich bo "są fajniejsze" np takiego
http://allegro.pl/bak-paliwa-nitro-75cc ... 66957.html
6. Metalowy uchwyt montażowy - 1szt [kod produktu 16]
to niestety trzeba sobie wydziergać
7. Metalowy element montażowy - 2szt [kod produktu 11 i 12]
to też trzeba sobie wydziergać
8. Opaski zaciskowe - 8szt [kod produktu 13 i 14]
każdy hipermarket budowlany
9. Instrukcja obsługi i montażu
to sobie można ściągnąć
Inna sprawa to zadowolenie z tego układu.
edit:
a jakby miedziana rurka była Ci za miękka to tu mosiężne (w nawiasach średnica wewnętrzna):
http://www.sklep.modelarnia.pl/index.ph ... egoria=126
tylko trudno ją wyginać bez czegoś typu:
http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&p ... =rbhNmGGqO
jest ona do wykonania samodzielnie za połowę proponowanej kwoty przez "przeciętnego" majsterkowicza.
skład wilkowej olejarki:
Olejarka motocyklowa - zestaw podstawowy zawiera:
1. Układ sterujący [kod produktu 02] - można go zrobić po zmianie wartości 5 elementów
https://sklep.avt.pl/avt1459.html
2. Elektrozawór [kod produktu 031]
http://allegro.pl/nowy-elektrozawor-ben ... 74340.html
3. Dysza metalowa o długości 1mb [kod produktu 04] - "do wyboru do koloru"
http://coolmarket.pl/pl/c/Kapilary/57
4. Przewody olejowe o łącznej długości 1,7mb [kod produktu 05 i 06] - jaki pasuje? :P
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... t-1-2-0907
5. Zbiornik na olej o pojemności 100ml z króćcami [kod produktu 071] - tu chyba każdy coś wymyśli
ja np używam modelarskich bo "są fajniejsze" np takiego
http://allegro.pl/bak-paliwa-nitro-75cc ... 66957.html
6. Metalowy uchwyt montażowy - 1szt [kod produktu 16]
to niestety trzeba sobie wydziergać
7. Metalowy element montażowy - 2szt [kod produktu 11 i 12]
to też trzeba sobie wydziergać
8. Opaski zaciskowe - 8szt [kod produktu 13 i 14]
każdy hipermarket budowlany
9. Instrukcja obsługi i montażu
to sobie można ściągnąć
Inna sprawa to zadowolenie z tego układu.
edit:
a jakby miedziana rurka była Ci za miękka to tu mosiężne (w nawiasach średnica wewnętrzna):
http://www.sklep.modelarnia.pl/index.ph ... egoria=126
tylko trudno ją wyginać bez czegoś typu:
http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&p ... =rbhNmGGqO
- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Re: Motooiler
Syku napisał:
"1. Układ sterujący [kod produktu 02] - można go zrobić po zmianie wartości 5 elementów"
mam taki układ, możesz coś bliżej o wymianie elementów? Które i na jakie? I dlaczego?
"1. Układ sterujący [kod produktu 02] - można go zrobić po zmianie wartości 5 elementów"
mam taki układ, możesz coś bliżej o wymianie elementów? Które i na jakie? I dlaczego?
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250