Witam, mam możliwość kupna Varadero 1000 z 1999roku z przebiegiem 84 tyś. Motocykl posiada komplet kufrów oryginalnych,gmole itp, wizualnie motocykl jest poobijany,obtarty i zaniedbany(właściciel mówi ze ma jeździć nie wyglądać)
Jeśli o silnik mam kilka pytań, motocykl wyciągnąłem z garażu był nie palony ok 2 miesięcy , podciągnąłem ssanie motocykl odpalił odrazu, po pewnym czasie ssanie wyłączyłem motocykl niby ma równe obroty lecz co jakiś czas słychać takie charakterystyczne strzelanie z tłumika, po odkręceniu manetki strzelanie na chwile się uspokaja lecz po chwili dalej wraca.( Właściciel mówi ze synchro było robione w poprzednim sezonie)
Kolejną kwestią jest fakt iż zauważyłem olej taki zaschnięty patrząc od przodu na silnik to po lewej stronie na górze tak jakby uszczelka pod pokrywą zaworową (tak twierdzi sprzedawca) czy istnieje takie coś w tym silniku?
I najważniejsze pytanie czy przebieg 84 tyś na taki motocykl to dużo i co przy takim przebiegu pada w tych motocyklach?
Dzięki za pomoc
Kilka pytań przed kupnem,Varadero 1000,1999r,przebieg 84 tyś
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 164
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 10:33 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda XLV 1000
- Model: SD01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Re: Kilka pytań przed kupnem,Varadero 1000,1999r,przebieg 84
Cześć
Ekspertem nie jestem ale postaram Ci się podsunąć kilka uwag. Po pierwsze każda część składowa korpusu silnika ma uszczelkę, nie inaczej jest z pokrywą zaworową. O ile jakość powierzchni stykowych w japończykach jest prawie idealna to uszczelka występuje. Więc twój silnik zapewne się poci spod tej uszczelki, czyli do wymiany. Obdarty obdrapany- trudno, motocykl ma 17 lat
i nie jest to Harley przy którym się się lata raz w tyg. ze szmatką. Najważniejsze to jest to, żeby lakier był fabryczny- masz wypisaną wtedy na nim historię użytkowania. Co do przebiegu są tutaj osoby prawdziwie doświadczone, ale ja kupiłem przed zimą Varadero z przeb. 60 tys., też rocznik 1999 i powiedzmy na 80% jestem pewien autentyczności przebiegu- i w serwis na same części poszło 2 tys. (łańcuchy, napinacze, zestaw wody, 3x kpl. klocków, olej, filtry, świece, przewody WN). Oczywiście bez tego też bym pojeździł ale zależy jakie masz podejście, ja chciałem zrobić raz i mieć z głowy i latać dalekooooo....


Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9
- Kris070
- Udaje motocyklistę
- Posty: 101
- Rejestracja: sob kwie 10, 2010 1:45 am
- Imię: Krzysztof
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Żarów
Re: Kilka pytań przed kupnem,Varadero 1000,1999r,przebieg 84
"wizualnie motocykl jest poobijany,obtarty i zaniedbany(właściciel mówi ze ma jeździć nie wyglądać)"
Mi to pachnie wydatkami po zakupie , odpuść sobie i poszukaj zadbanego motocykla. Może przesadzam , ale wg.mnie jeśli ktoś nie dba o wygląd motocykla to najprawdopodobniej zaniedbuje także stan techniczny, w tym przypadku potwierdza to kultura pracy silnika, a raczej jej brak .
Mi to pachnie wydatkami po zakupie , odpuść sobie i poszukaj zadbanego motocykla. Może przesadzam , ale wg.mnie jeśli ktoś nie dba o wygląd motocykla to najprawdopodobniej zaniedbuje także stan techniczny, w tym przypadku potwierdza to kultura pracy silnika, a raczej jej brak .
- LukasW
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 444
- Rejestracja: sob sty 16, 2016 2:47 pm
- Imię: Łukasz
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2003
- Lokalizacja: HH
Re: Kilka pytań przed kupnem,Varadero 1000,1999r,przebieg 84
Myślę ,że bardzo dużo dowiesz się w tym dziale:eddffs pisze:Witam, mam możliwość kupna Varadero 1000 z 1999roku z przebiegiem 84 tyś. Motocykl posiada komplet kufrów oryginalnych,gmole itp, wizualnie motocykl jest poobijany,obtarty i zaniedbany(właściciel mówi ze ma jeździć nie wyglądać)
Jeśli o silnik mam kilka pytań, motocykl wyciągnąłem z garażu był nie palony ok 2 miesięcy , podciągnąłem ssanie motocykl odpalił odrazu, po pewnym czasie ssanie wyłączyłem motocykl niby ma równe obroty lecz co jakiś czas słychać takie charakterystyczne strzelanie z tłumika, po odkręceniu manetki strzelanie na chwile się uspokaja lecz po chwili dalej wraca.( Właściciel mówi ze synchro było robione w poprzednim sezonie)
Kolejną kwestią jest fakt iż zauważyłem olej taki zaschnięty patrząc od przodu na silnik to po lewej stronie na górze tak jakby uszczelka pod pokrywą zaworową (tak twierdzi sprzedawca) czy istnieje takie coś w tym silniku?
I najważniejsze pytanie czy przebieg 84 tyś na taki motocykl to dużo i co przy takim przebiegu pada w tych motocyklach?
Dzięki za pomoc
http://www.hondavaradero.pl/phpBB3/viewforum.php?f=79