Potrzebny dobry fachowiec.
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Potrzebny dobry fachowiec.
Witam.Jakiś czas temu walczyłem ze swoim Varadero 1000 a konkretnie z brakiem mocy i ograniczoną prędkością max.Wydawało mi się że problem został rozwiązany a ty zonk,znowu to samo.Nie mam już siły do tego motoru,viadro było u trzech fachowców każdy niby gaźniki rozbierał czyścił i synchronizował a tu problem nadal istnieje.Możecie polecić kogoś co zna się na Hondach.Jestem z okolic Łodzi.Z góry dziękuje i pozdrawiam.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 164
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 10:33 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda XLV 1000
- Model: SD01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Nie poddawaj się
jeśli to nie gaźniki to pewnie elektryka
Sam sobie z tym poradzisz 



Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
walczę z nim już od tamtego roku.w tamtym tygodniu wymieniłem regulator.powoli kończą mi się koncepcje.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 164
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 10:33 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda XLV 1000
- Model: SD01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
A moduł? Jeśli membrany w gaźnikach są całe, dysze i inne kanaliki drożne, paliwo dostaje się bez problemów (pompa nadąża za obrotami), z czujnikiem położenia przepustnicy jest wszystko ok (w manualu masz poadne jak go pomierzyć omomierzem), sprężanie masz w normie a silnik nie przerywa to stawiałbym może na moduł. Czasem jak strzeli regler to może uszkodzić moduł- lub gdy jeździłeś jakiś czas ze zbyt dużym ładowaniem. Jakie jeszcze masz objawy oprócz tego że muł i nierozwija max prędkości? Dobrze masz ustawioną mieszankę? MOże go po prostu przylewa i dlatego tak jest. Jaki kolor ma świeca? Są jakieś strzały w tłumik/gaźnik?
Miałem tak w intruderze 1.5 zamulało go i nie miał kopyta- walczyłem z nim rok, objaw był taki jakby nie trzymały zaworki na pływakach, przy odpalaniu zalewało jeden gar do tego stopnia że czasem paliwo kapało ze świecy. Wylatałem się po serwisach, nikt nic nie poradził i kasę tylko byłem w dupie. Poszły zestawy naprawcze do gaźnika- dalej to samo. Aż się wkurzyłem, rozebrałem go całego, posprawdzałem wszystko i okazało sie, że miałem założoną jakaś inną pompę paliwa- dawała tak duże ciśnienie, że zalewało go. Sprawę rozwiązał kranik z chińskiego quada za 5 zł z allegro- wstawiłem między gaźnik a pompę- po to żeby kanaliki kranika redukowały ciśnienie pompy. Maszyna dostała takiego wigoru, problem z zalewaniem odszedł w niepamięć a do dzisiaj obecny właściciel tylko leje paliwo i śmiga. Także diabeł tkwi w szczegółach. Jeszcze jedna rzecz- może sprzęgło dostaje poślizgu?
Opisz dokładnie co się dzieje może coś tutaj uradzimy.
Miałem tak w intruderze 1.5 zamulało go i nie miał kopyta- walczyłem z nim rok, objaw był taki jakby nie trzymały zaworki na pływakach, przy odpalaniu zalewało jeden gar do tego stopnia że czasem paliwo kapało ze świecy. Wylatałem się po serwisach, nikt nic nie poradził i kasę tylko byłem w dupie. Poszły zestawy naprawcze do gaźnika- dalej to samo. Aż się wkurzyłem, rozebrałem go całego, posprawdzałem wszystko i okazało sie, że miałem założoną jakaś inną pompę paliwa- dawała tak duże ciśnienie, że zalewało go. Sprawę rozwiązał kranik z chińskiego quada za 5 zł z allegro- wstawiłem między gaźnik a pompę- po to żeby kanaliki kranika redukowały ciśnienie pompy. Maszyna dostała takiego wigoru, problem z zalewaniem odszedł w niepamięć a do dzisiaj obecny właściciel tylko leje paliwo i śmiga. Także diabeł tkwi w szczegółach. Jeszcze jedna rzecz- może sprzęgło dostaje poślizgu?
Opisz dokładnie co się dzieje może coś tutaj uradzimy.
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 463
- Rejestracja: pn mar 18, 2013 7:49 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: sd01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Polichno
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Wpadnij do mnie do Polichna
Żaden ze mnie mechanik ale widzę że rocznikowo mamy takie same motorki więc se popatrzymy porównamy może się coś wymyśli .
pozdrawiam

Żaden ze mnie mechanik ale widzę że rocznikowo mamy takie same motorki więc se popatrzymy porównamy może się coś wymyśli .
pozdrawiam
A w sercu zawsze XL600V 

- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Gaźniki były różnie ustawiane raz przykręcone raz rozkręcone teraz są ustawione jak serwisówka podaje,pojeździłem trochę w weekend,objawy są takie że do 5000 idzie aż koło do góry podrywa ale gdy przekraczasz te obroty to motocykl zaczyna szarpać w tedy prędkość jest około 130 km/h.kolega z polichna zaproponował żeby do niego podjechać i chyba tak zrobię,kolego a gdzie dokładnie do tego polichna i kiedy?.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 137
- Rejestracja: śr mar 30, 2016 5:40 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Husaberg-Honda
- Model: FE 450-Varadero 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Łódź
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Teoretycznie mozna pominac pompe paliwa i sprawdzic czy to jej wina.
Ja bym obstawial gazniki NADAL.
Bym moze tez podjechal do Polichna na mini zlot bo z Lodzi jestem
Trzeba by sprawdzic kolor swiec. Do tego ustawienie plywakow czy aby na pewno go nie przylewa albo nie ma za ubogo
Stan przepustnic. I synchronizacja- przypominam ze w varadero przedni gaznik ma byc inaczej niz tylny a nie rowno. Pytanie czy mechaniki o tym wiedza
Ogolnie mialem taki sam problem w husabergu 450, na wysokich obrotach lipa. Pomogla zmiana wysokosci iglicy, ale w Bergu gaznik jest mechaniczny a nie podcisnieniowy
Ja bym obstawial gazniki NADAL.
Bym moze tez podjechal do Polichna na mini zlot bo z Lodzi jestem

Trzeba by sprawdzic kolor swiec. Do tego ustawienie plywakow czy aby na pewno go nie przylewa albo nie ma za ubogo
Stan przepustnic. I synchronizacja- przypominam ze w varadero przedni gaznik ma byc inaczej niz tylny a nie rowno. Pytanie czy mechaniki o tym wiedza
Ogolnie mialem taki sam problem w husabergu 450, na wysokich obrotach lipa. Pomogla zmiana wysokosci iglicy, ale w Bergu gaznik jest mechaniczny a nie podcisnieniowy
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Z tego co mi wiadomo to pływaki nie są regulowane.świece oki trzech mechaników sprawdzało i ustawiało gaźniki.pompa nowa to sam.w sumie to jestem z piotrkowa tryb.musze sie zgadać z kolego z polichna i podjade i cos podstawie może. 

-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 164
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 10:33 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda XLV 1000
- Model: SD01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
No a jak jest na luzie? Dasz radę go wkręcić na odcięcie?
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 463
- Rejestracja: pn mar 18, 2013 7:49 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: sd01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Polichno
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Polichno 10km od Piotrkowa przez Meszcze i dalej jak asfalt poprowadzi
https://www.google.pl/maps/place/Polich ... 19.7996195
tel 697 545 pięć7ieden
Zapraszam nawet z łodzi zrobimy małe kółko z elementami off-u dookoła Zalewu Sulejowskiego
https://www.google.pl/maps/place/Polich ... 19.7996195
tel 697 545 pięć7ieden
Zapraszam nawet z łodzi zrobimy małe kółko z elementami off-u dookoła Zalewu Sulejowskiego
A w sercu zawsze XL600V 

- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Na luzie wkrecic się do końca i nie czuć jak by było mało mocy.
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Myślę że zadzwonię do ciebie i się zgadamy może na weekend.podjadę i spróbujemy coś może razem wymyślić.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 164
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 10:33 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda XLV 1000
- Model: SD01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Hmmm... to ja bym wykluczył chyba gaźniki...
Elektrykę raczej też... może jednak sprzęgło daj poślizg przy dużym obciążeniu?

Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
myślę że sprzęgło odpada.
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Potrzebny dobry fachowiec.
Pomiń pompę paliwa.