Witam
Planuje kupić Viaderko 1000 z 2000r.
Motocykl ma przebieg 80Tys km. Dużo, ale chociaż prawdziwy a nie jak większość z tego rocznika na allegro po 30-40 tys.
Moje pytanie,pierwsze najwazniejsze: czy bać się tego przebiegu?
Jaka jest żywotność tej V2
Planuje od razu zmienić olej w motorze, wymienić napęd (brać DID czy coś lepszego?), wymienić olej w lagach (czy żeby utwardzoną ciut zawieszenie, olej typu 15 będzie ok? Kompromis między komfortem a szybszym pokonywaniu zakretow?) No i drugie ważne, czy wymieniać łańcuchy rozrzadu?
Dzieki za odpowiedzi, jeśli coś się powtarza to proszę dać znać najwyżej poproszę o usuniecie wątku.
Żywotność silnika i serwis przy 80Tys przebiegu
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 164
- Rejestracja: wt lut 02, 2016 10:33 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda XLV 1000
- Model: SD01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Re: Żywotność silnika i serwis przy 80Tys przebiegu
Ja kupiłem jesienią swoje ma nalatane wg licznika 57 tys. W trakcie zimy wymieniłem łańcuchy (były na wykończeniu), napinacze i trochę innych dupereli. Ale rozebrałem blisko połowę silnika i stwierdzam że na częściach praktycznie brak śladu zużycia, więc 80 to spoko ale szykowałbym trochę kasy na serwis. Napinacze zrób dla świętego spokoju- koszt ok 550zł.
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9
- leszek72
- Sympatyk Weteran
- Posty: 508
- Rejestracja: pn mar 23, 2015 11:55 am
- Imię: Leszek
- Marka motocykla: Crf 1100
- Model: ATAS
- Rocznik: 2024
- Lokalizacja: Kraków
Re: Żywotność silnika i serwis przy 80Tys przebiegu
Na drugim forum varadero gość najechał 300 000 km i silnik dalej w dobrej kondycji, tez ma sd 01
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 4
- Rejestracja: śr cze 01, 2016 7:40 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Hornet
- Rocznik: 4
Re: Żywotność silnika i serwis przy 80Tys przebiegu
Tez mi się wydaje ze raczej lepiej kupić te pewne 80 tys niż od handlarza co 16 letni motocykl ma 40... I w dodatku jeszcze turystyk.Te v2 słynely z tego ze są odporne. Napęd musze zrobić bo ma zapas ale już ile on czasu jest niezmieniony, chyba że nie wpływa to na niego? No i ten rozrzad. A dysze w gaźnikach? Robić profilaktycznie czy nie zawracać sobie głowy?
- maly
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1061
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 12:50 am
- Imię: Wojtek
- Marka motocykla: honda varadero
- Model: xl1000
- Rocznik: 2001
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Żywotność silnika i serwis przy 80Tys przebiegu
nie zawracaj sobie głowy jeśli chodzi dobrze. Sprawdź sobie tylko styki na pompie paliwa i kierunkowskazach czy nie są po wypalane bo to najczęściej leci i w droge 

-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Żywotność silnika i serwis przy 80Tys przebiegu
A co to 80kkm? https://www.youtube.com/watch?v=97lrR4yL6r0.
Wszystko posprawdzać i wymienić co zużyte.Na forum jest wszytko napisane tylko trza szukać.
Wszystko posprawdzać i wymienić co zużyte.Na forum jest wszytko napisane tylko trza szukać.
