Łańcuch powinien być wymieniony razem z zębatkami.Merlin pisze:Wymień bo zetnie Ci nierówno koła zębate,
Łańcuch
- płock1964
- Sympatyk Weteran
- Posty: 551
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
- Marka motocykla: Varadero + Pannonia
- Model: sd1
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Płock - Schwedt
Re: Łańcuch
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 179
- Rejestracja: wt mar 18, 2014 7:33 pm
- Marka motocykla: Varadero
- Model: SD02
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Łańcuch
zależy jak bardzo jest przeciągnięty łańcuch ale jeżeli jadący słyszysz taki charakterystyczny zgrzyt co jakiś czas to przede wszystkim popuść łańcuch w miejscu gdzie jest najbardziej naciągnięty. Tak jak mówili koledzy trzeba myśleć o wymianie łańcucha z zębatkami inaczej możesz sobie zniszczyć wałek zdawczy a to podwoi koszta naprawy.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 12
- Rejestracja: pn maja 30, 2016 7:49 pm
- Imię: Kuba
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
Re: Łańcuch
W takim razie myślę o wymianiebigwaldi pisze:zależy jak bardzo jest przeciągnięty łańcuch ale jeżeli jadący słyszysz taki charakterystyczny zgrzyt co jakiś czas to przede wszystkim popuść łańcuch w miejscu gdzie jest najbardziej naciągnięty. Tak jak mówili koledzy trzeba myśleć o wymianie łańcucha z zębatkami inaczej możesz sobie zniszczyć wałek zdawczy a to podwoi koszta naprawy.

http://allegro.pl/naped-honda-xl125-xl- ... 65274.html
Myślę o czymś takim czy jest to warte zakupu ?
Ostatnio zmieniony pn lip 04, 2016 5:43 pm przez Kuba9, łącznie zmieniany 1 raz.
- TomekJ
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 294
- Rejestracja: ndz gru 21, 2014 8:21 am
- Imię: Tomek
- Marka motocykla: Teraz Suzuki DL650
- Model: Dawniej Varadero 125
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Rzut beretem od Pyrzowic
Re: Łańcuch
To jest swego rodzaju "klasyka gatunku"Kuba9 pisze:Myślę o czymś takim czy jest to warte zakupu ?

Sprawdzając stary łańcuch popatrz, czy gdzieś ogniwa nie są zapieczone, tzn. czy każde rusza się swobodnie i czy leżą w linii prostej, bez "garbów". A wymieniając i naciągając nowy łańcuch zdejmij osłonę i przynajmniej wizualnie potem sprawdź, czy po naciągnięciu łańcuch jest w osi motocykla. Często po nieuważnym naciąganiu tylna zębatka pracuje w minimalnie innej płaszczyżnie, a to błąd.
Romet Pony 50-M-2 -> Jawa 350TS -> Honda Varadero 125XL -> Suzuki V-Strom 650 DL