Odgrzewając kotleta wszem i wobec ogłaszam, że SD02 zdecydowanie posiada filtr paliwa
Skoro gaźnikowy SD01 miał, to wtryskowy SD02 też ma.
To że nie widać, to inna sprawa.
Filtr zbliżony wyglądem do okrągłej torebki herbaty znajduje się na dole, wewnątrz obudowy pompy paliwowej
Tej samej, o której serwisówka mówi "nie rozbierać, wymieniać w całości" i zamiast zamiennika za 250 zł lub samochodowej za 70-100 zł (bo tyle to jest warte), woła ponad 2500 zł za moduł!
Właściwa pompa ma rozmiar grubszego kleju w sztyfcie i jest widoczna jako ocynkowane "coś" powyżej filtra.
Teraz już wiecie, dlaczego w autach nie widać filtra lub tylko sitko przy baku.
Miałem ubaw czytając o poszukiwaniach i chęci instalacji filterków na przewodach, choć kilka lat temu też mnie to gryzło
