gmole
- pawkg
- Sympatyk Weteran
- Posty: 568
- Rejestracja: śr cze 08, 2016 10:14 am
- Imię: Paweł
- Marka motocykla: BMW
- Model: R1200GS Adventure
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Ptaszków
Re: gmole
Na pewno obydwie są wkręcone w silnik z tą różnicą, że śruby są różnej długości tylko zabij a nie pamiętam, która dłuższa a która krótsza.
Kymco Agility 50/80 > Honda Varadero XL125 > Honda Varadero XL1000 > BMW R1200GS ADV
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: gmole
Z obu stron są śruby i tulejki.Oryginalne śruby są za krótkie do montażu gmoli.Chcąc przykręcić gmol mocno,zrywa gwint.Jeśli zerwie potrzeba długi gwintownik 10x1.5 i dłuższa śrubę.W twoim przypadku ktoś zastosawał szpilkę.Pawelmoto pisze:Witam, nie chcę zakładać nowego tematu bo nie widzę potrzeby, do rzeczy chodzi mi o przykręcenie gmoli do ramy z prawej strony śruba pod bakiem przechodzi przez gmol ramę tulejkę i wkręcona jest do silnika dokładnie do ucha w głowicy a z lewej strony przechodzi tylko przez gmol ramę i jest nakrętka, pytanie czy tak ma być czy ktoś wymienił śrubę i dał nakrętkę ?
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz paź 09, 2016 6:31 pm
- Imię: Paweł
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL 1000VA
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Wadowice
Re: gmole
Też mi się wydaje tak jak pisze kolega melon że oryginalne śruby są za krótkie i ktoś zastosował zwykłą śrubę z nakrętką jak montował gmole, ale spoko znalazłem już w garażu takie śruby co będą pasować 
