Suzuki rok produkcji 2011, model 2012 DL650AL2, VIN JS1C7111100101835.
Książka serwisowa otwarta 20.08.2011
Sprowadzony z Niemiec do Polski przez Kojot85 z forum VStroma.
Właściciele w Polsce:
- maj 2015 – wrzesień 2015 – gość z Wrocławia – kupił od kojota i sprzedał do Gniezna – kupił Triumpha Tigera
- wrzesień 2015 – październik 2016 – gość z Gniezna, sprzedał i kupił BMW GS
- od październik 2016 jest mój kupiony z przebiegiem 25.106 km
Aktualny przebieg 42.240 km
Cena 22.500,0 zł
Wyposażenie:
- szyba turystyczna Vario
- handbary
- gmole
- grzane manetki Oxford
- akcesoryjne klamki – oryginały załączam jako zapasowe
- instalacja halogenów – te co były zamontowane wyrzuciłem – połamały się obudowy i były nieszczelne
- podstawka centralna Suzuki
- uchwyt pod GPS Marselus + przewód zasilający
- kanapa Suzuki do wyboru – standard lub obniżona
- poszerzenie stopki bocznej - Marselus
- przewody hamulcowe w oplocie stalowym Hell
- poprzeczka wzmacniająca zawieszenie przednie – Marselus
- Scottoiler podciśnieniowy + podwójny dozownik – smarowanie łańcucha
- kufer centralny Suzuki (producent Hepco&Becker) z oparciem dla pasażera i bagażnikiem
- osłona silnika – Letko
- osłona chłodnicy – Touratech
- przedłużenie błotnika przód - PUIG
- korek oleju – PUIG
- dodatkowe gniazdo 12V
- naklejki ochronne/ozdobne wSuzuki
- dwa komplety kluczyków
Kufry boczne do wyboru:
- aluminiowe Apduro z uchwytami do przenoszenia oraz uchwytami na kanisterki ze stelażem Touratech
- plastikowe Suzuki (producent Hepco&Becker) ze stelażem Sw-Motech i adapterami do kufrów
Historia serwisowa – książka serwisowa z potwierdzeniem serwisów w Niemczech oraz moich + potwierdzenie akcji serwisowej – wymiana alternatora.
Moje serwisy:
- 25.668 km - łożyska główki ramy, olej i uszczelniacze lagi przód
- 26.929 km olej Motul 7100 + filtr, zawory, wymieniono: świece ( na ok.. 50 kkm), płyn chłodniczy, płyn hamulcowy, podłączenie GPS po stacyjce
- 27.000 km - wymiana opon na Haidenau K60 Scout
- 32.887 km - wymiana napędu komplet
- 34.818 km - olej Motul 5000 10W40 + filtr oleju + filtr powietrza, klocki hamulcowe tył, wymiana przewodów hamulcowych na w stalowym oplocie + wymiana płynu hamulcowego.
DL miał zastapić XL1000 i był plan użytkować go gdzieś do 2022. W tym roku podczas wyjazdu trzytygodniowego na Bałkany okazało się iż PESEL ma swoje prawa i przyszedł czas wprowadzić w życie plan który mieliśmy na przyszłość - zamienić turystykowanie na moto na auto 4x4. Wracając z Bałkanów kupiliśmy takie autko i to jest powód sprzedaży DLa.
Zainteresowanych proszę o kontakt na PW z podaniem maila - prześlę więcej zdjęć. Kontakt 601 837 131.
