Kabel koszt ok 8zl

Balroq pisze:Witam ponownie. Temat udało mi się ogarnąć, kluczyk zarejestrowany. Pozwolicie chyba, że podzielę się wiedzą .........![]()
Sprawa wygląda tak:
1. Moto musi mieć naładowany akumulator.
2. Otwarty podnóżek - side stand - centralny nie ma czujnika.
3. Podłączamy kabelek (patent z opornikiem) pod złącze czujnika wału i akumulator - tak jak to już było wcześniej opisywane przez kolegów.
4. Przekręcamy zakodowany kluczyk w stacyjce na pozycję "ON".
5. Po około 10 sekundach odpinamy zacisk "+" naszego kabelka od aku a następnie przykładamy go do zacisku "-" na około 5 sekund, może odrobinę dłużej.
6. Podłączamy kabelek z powrotem pod "+" i moto powinno przejść automatycznie w tryb register mode po około 4 sekundach (upragnione cztery mignięcia).
7. Jeżeli kontrolka immo zamruga 4 razy to jesteśmy w domu i wyłączamy zakodowany kluczyk ze stacyjki, następnie wkładamy niezakodowany przekręcamy, czekamy
cztery mignięcia albo osiem jak kto woli, ponownie wyłączamy stacyjkę, podłączamy czujnik położenia wału na swoje miejsce i próbujemy odpalić moto z nowo-zakodowanego kluczyka
U mnie ta procedura wejścia w register mode nie zadziałała od razu natomiast powtórzyłem 5 i 6 punkt kilka razy (chyba ze 3) i w końcu zadziałało.
Niestety cena dopisania kolejnego kluczyka do immo w mojej okolicy kosztuje 250 zeta więc myślę, że gra jest warta świeczki.