Problem przy 5500 obrotów.
-
- Sympatyk
- Posty: 346
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Ciśnienie masz ok zależy jak to mierzyłeś (ciepły zimny próba olejowa ) , zawory wszystkie do regulacji , mam nadzieje że nie masz szczelinomierza o skoku tylko 0,05 , wydech 0,34-0,28 , ssące 0.19-0.13 , super że rozrząd ok tylko powiedz mi jeszcze gdzie był tłok jak znaki się pokrywały . Ten temat sobie zamkniesz i masz spokój na długi czas , trza szukać dalej .
- james
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 2209
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Przy regulacji celuj w środek zakresu, czyli 0.16 dla ssących i 0.31 dla wydechowychjanki5 pisze:wydech 0,34-0,28 , ssące 0.19-0.13

- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Podczas sprawdzania luzow i rozrzadu tloki gmp.nie wie ktos jak jest sterowany przekaznik pompy paliwa?.wydaje mi sie ze przdkaznik jest uszkodzony bo raz daje napiecie na pompe a raz nie daje.nie wiem czy czsaem on nie byl przyczyna braku mocy.pompa nie dawala paliwa na wysokich obrotach.macie moze namiar na nowy przekaznik?
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 463
- Rejestracja: pn mar 18, 2013 7:49 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: sd01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Polichno
Re: Problem przy 5500 obrotów.
sygnałem modułu zapłonowego się silnik kręci jest sygnał dla pompy
sam dokładnie nie sprawdzałem jak to działa nie było potszeby
sam dokładnie nie sprawdzałem jak to działa nie było potszeby

A w sercu zawsze XL600V 

-
- Sympatyk
- Posty: 346
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Wystarczy wypiąć pompę i zrobić "bajpas" , jak dalej będzie przerywał to nie jest pompa . Za poziom paliwa w gaznikach odpowiada pływak i zaworek iglicowy nie ważne czym te paliwo dostarczysz , jest go wystarczająco dużo żeby przy nagłym odkręceniu manetki go nie brakło zanim pompa go uzupełni , nie pamiętam ale chyba jest napisane jaki ma mieć skok pływak . Dzisiaj w pracy spotkałem kumpla co mu pompa siadła jak jechaliśmy na Rumunię , okazało się że do dzisiaj jej nie kupił i tak cały sezon przejezdził .
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Dzisiaj sprawdziłem przekażnik pompy paliwa(jest za licznikiem) przekaźnik padł.nie daje napiecia na pompe paliwa.dałem napiecie na pompe motocykl odpalił,myślę że to on robił problem bo z tego co zauważyłem wcześniej pompa cykała rzadko a teraz cyka co 5 sek.(w serwisówce wyczytałem że powinna tak cykać).teraz zrobię jeszcze raz ustawienie i synchro gaźników.powinno pomóc.Zauważyłem jeszcze że jak zmostkowałem kable od pompki,spaliny zaczeły śmierdzieć paliwem.Chyba za bogata mieszanka.Czy da sie ustawić pływaki w innej pozycji?
- LukasW
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 444
- Rejestracja: sob sty 16, 2016 2:47 pm
- Imię: Łukasz
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2003
- Lokalizacja: HH
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Może masz coś nie halo z gniazdami i zaworkami pływakowymi. Któryś się przycina. Ewentualnie z odpowietrzeniem zbiornika. Ja kiedyś jeździłem z zepsutą pompą i jedynie co to jak postał po zimie trzeba było długo kręcić zanim paliwo w gaźniki złapało. Co prawda to było w VFR ale zasada ta sama.
- james
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 2209
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Pływaki są nieregulowalne - powinny być ustawione na poziomie 13.7 +/- 0.5 mm; jeśli jest inaczej to trzeba wymieniać.
Sprawdź przekaźnik i jezeli faktycznie jest uszkodzony kup nowy. Ponadto, jak to zostało wspomniane wcześniej, masz złe luzy zaworowe, które mogą trochę pierdzielić sprawę. Zacznij od ich regulacji, a później walcz z zasilaniem, bo nigdy nie dojdziesz do tego, co jest nie tak.
Sprawdź przekaźnik i jezeli faktycznie jest uszkodzony kup nowy. Ponadto, jak to zostało wspomniane wcześniej, masz złe luzy zaworowe, które mogą trochę pierdzielić sprawę. Zacznij od ich regulacji, a później walcz z zasilaniem, bo nigdy nie dojdziesz do tego, co jest nie tak.
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Problem rozwiązany.Motocykl zasuwa jak trzeba.Przyczyną był przekaźnik pompy paliwa,założyłem przekaźnik 30A(sterowanie dałem po zapłonie).Okazało się też że poprzedni mechanik co robił synchro i regulację gaźników zawalił temat,musiałem zrobić od nowa.Dziękuję za pomoc kolegom z forum. 

- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Możesz jaśniej? Co ma wspólnego synchronizacja i regulacja gaźnków z przekaźnikiem pompy? Co zawalił mechanik?
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
- bananmbm
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 21, 2016 2:49 pm
- Imię: Michal
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl 1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem przy 5500 obrotów.
Gdy mechanik robił pierwsza synchronizacji i regulacje gaźnikow robił to na uszkodzonym przekaźniku od pompy.pompka paliwa nie podawała paliwa w odpowiedniej ilości.oczywiscie to nie jego wina.po założeniu przekaźnika ilość paliwa była za duża.zrobilismy ponowną regulacje i motorek zasuwa jak trzeba.mniej więcej tak to było.