Delkevic założony, choć db kilery zatykają przelot w 90% i miałem obawy co do zasadności tego upgreadu, to jest zajefajnie, jaram się jazdą jak dzieciak, brzmienie jest kozak, teraz wiem że to V-ka i po 500cc na łeb, teraz to słychać

wydechy fabryczne mega ciężkie, jeden waży więcej jak te dwa, ale najważniejsze to to że ZERO PROBLEMÓW z jakimiś strzałami w wydech muleniem, dławieniem, falowaniem, odpalaniem na zimno na ciepło na ssaniu czy co kolwiek, jest dokładnie jak było filtr powietrza nie wiem jak jest założony
Nie wiem jak wasze Varadera ale moje lubiło sobie czasem delikatnie puknąć dwa trzy razy w wydech przy schodzeniu z obrotów teraz jest to bardziej uwypuklone i choć nadal dość subtelne to jednak jakże piękne

wydech w brzmieniu jest dość basowy, choć wiadomo basu nigdy za wiele

podczas jazdy wydech + V-ka daje wrażenie choppera

ale przy prędkości powyżej 100km/h hałas powietrza walącego w kask bierze górę więc nie powinno to być dokuczliwe na długich trasach, tymbardziej że po ustabilizowaniu prędkości wydech jest cichy, db kilerów nie wyjmowałem bo nie ma potrzeby ( nie mam śmiałości

) tak jest idealnie jeśli chodzi o głośność
Delkevic'a db killer wygląda tak:
jest inny niż mi znane bo długi zaślepiony i bez nawiertów, dlatego myślałem że będzie lipa a jest miodzio
MONTAŻ
Tu podziękowania dla "Złotego" "mojego" mechanika który miał pod górkę, już pomijając stelaże pod kufry to jednak wyzwaniem okazała się rura kolektora - lewa strona, odpadł 3 centymetrowy kawałek rury, a rury na wydechach oryginalnych sypały się kawałkami, niby motor ma przejechane 27k mil. jednak udało się jakoś to poskładać żeby wyglądało mimo iż brakuje 3cm rury na dole
WYGLĄD
Ja kupiłem owalne tłumiki 350mm długości plus rury w komplecie, nie wiem czy kupując tłumik 400mm będzie on wystawał bardziej z tyłu czy też rury będą krótsze i ogólna długość się nie zmieni.
Wiem natomiast że te 5cm mogły by bardziej wychodzić do tyłu (mimo że 3cm brakuje czyli w sumie 8cm i było by ok) ale jeszcze bardziej mogły by być po prostu grubsze średnicowo bo oryginały maja jeszcze tą nakładkę przez co wypełniają całą przestrzeń teraz wygląda to trochę gorzej niestety, ale dźwięk rekompensuje te niedogodności
Na koniec polecam wam sprawdzić rury na dole w jakim są stanie, szczególnie przed wyprawą z szutrem, ja przy wymianie oleju, jak palcem dotkłem

i się zaczęło sypać grubymi płatami, zdecydowałem że już czas na ich wymianę i się nie pomyliłem tylko nie myślałem że kolektor będzie tak przegnity, myślałem że skończy sie na rurach od tłumików a tak muszę pomyśleć o zakupie dolnych rur kolektorowych.
Wymieniajcie - modujcie wydechy bo warto i dodam że w Varadero szczególnie ! Niech nam GS'ami nie kują w twarz

no czy jakoś tak
