Co trzeba kupić lub zrobić żeby sie wyżej siedziało?? Bo jednak jednak troche za nisko jest
podwyższane Viadro
- wuja82
- Sympatyk Weteran
- Posty: 265
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 12:06 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: BMW
- Model: S 1000 XR
- Rocznik: 2015
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
podwyższane Viadro
chce podwyższyć viadro do wysokości podobnej do KTM 950 Adventure. Czy ktoś ma podwyższane viadro? Kiedyś widziałem na alegro ktos wystawił viadro w kolorze czerwonym podwyższane tylko nie zdążyłem zadzwonic do niego. 2 dni temu dosiadłem KTM-a i było bardzo wysoko i planuje tak samo miec w viadrze.
Co trzeba kupić lub zrobić żeby sie wyżej siedziało?? Bo jednak jednak troche za nisko jest
Co trzeba kupić lub zrobić żeby sie wyżej siedziało?? Bo jednak jednak troche za nisko jest
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 797
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://www.larsson.pl/?c=r&no=NTEyMjAwNw==&bid=104630
tez sie nad tym zastanawiam :-) nawet wjedzajac na glupie schody do sali balowej zachaczam centralka :roll: :roll: :roll:

tez sie nad tym zastanawiam :-) nawet wjedzajac na glupie schody do sali balowej zachaczam centralka :roll: :roll: :roll:





- wuja82
- Sympatyk Weteran
- Posty: 265
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 12:06 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: BMW
- Model: S 1000 XR
- Rocznik: 2015
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Drążyłem temat i kupiłem zestaw firmy Lucas do podwyższania Viadra. Co okazało sie h..... i wyłudzeniem pieniedzy
!!! Te dwie blaszki te 2 trójkąty nr: MCHL 114 są identyczne z oryginałami
!!! Na dodatek kosztowały mnie 280 zł ! W katalogu ładnie pisze że blachy podnoszą viadro o 3 cm a sklepowy wręcz twierdził ze blachy jego mają inny kąt tego zgięcia! W sklepie towaru nie przyjęli także mam h... wie komu potrzebny drugi zestaw do "podwyższenia" viadra. Jak kto chce moge sprzedac ( na 3 zdjęciu ).
Także z tym podwyższaniem to jest lipa a napewno juz nie od LUKAS-a :twisted:





Także z tym podwyższaniem to jest lipa a napewno juz nie od LUKAS-a :twisted:




-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 11:20 am
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Jeśli zakup został wykonany" po za siedzibą firmy"- przez internet. Jeśli sprzedawca wprowadził Cię w błąd. Jeśli chcesz zwrotu pieniędzy, bo uważasz, że dana część nie spełnia swojej funkcji - Masz prawo zwrotu zakupionego towaru i zwrotu pieniędzy- bez łachy!!
Jak jesteś zainteresowany odezwij się na e-mail to napiszę Ci co zrobić.
Pozdro!
hrymbo@onet.eu
Jak jesteś zainteresowany odezwij się na e-mail to napiszę Ci co zrobić.
Pozdro!
hrymbo@onet.eu
wuja82 pisze:Drążyłem temat i kupiłem zestaw firmy Lucas do
podwyższania Viadra. Co okazało sie h..... i wyłudzeniem pieniedzy!!! Te dwie blaszki te 2 trójkąty nr: MCHL 114 są identyczne z oryginałami
!!! Na dodatek kosztowały mnie 280 zł ! W katalogu ładnie pisze że blachy podnoszą viadro o 3 cm a sklepowy wręcz twierdził ze blachy jego mają inny kąt tego zgięcia! W sklepie towaru nie przyjęli także mam h... wie komu potrzebny drugi zestaw do "podwyższenia" viadra. Jak kto chce moge sprzedac ( na 3 zdjęciu ).
Także z tym podwyższaniem to jest lipa a napewno juz nie od LUKAS-a :twisted:![]()
- wuja82
- Sympatyk Weteran
- Posty: 265
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 12:06 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: BMW
- Model: S 1000 XR
- Rocznik: 2015
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Moze zdecydowałbym sie powalczyc z nimi
o zwrot ale nie chce mi sie. Poza tym nie mam czasu nawet nie bedzie mnie 2 tyg , musiałbym znow sciagnąć te "ich" podwyzszenie , zalozyc swoje , znow szukac ludzi zeby targali do góry viadro. A poza tym wywaliłem juz rachunki i opakowanie. Ale dzieki za pomoc 


Panowie a przód jak podwyższycie. Chyba nie macie zamiaru podrzucić zadka o kilka cm do góry a przód zostawić tak samo?
Jak dla mnie ogólnie gra nie warta świeczki. Aby podwyższyć moto trzeba zmienić przednie zawieszenie. To są olbrzymie koszty. Dodatkowo nikt nie powie jak viadro się będzie prowadzić po takich zmianach. Taniej i bezpieczniej będzie zmienić motocykl na KTMa.
Jak dla mnie ogólnie gra nie warta świeczki. Aby podwyższyć moto trzeba zmienić przednie zawieszenie. To są olbrzymie koszty. Dodatkowo nikt nie powie jak viadro się będzie prowadzić po takich zmianach. Taniej i bezpieczniej będzie zmienić motocykl na KTMa.

"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 797
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Znajomy zastosował ten zestaw z Larssona nie wiem jakiej firmyPretor pisze:Panowie a przód jak podwyższycie. Chyba nie macie zamiaru podrzucić zadka o kilka cm do góry a przód zostawić tak samo?
Jak dla mnie ogólnie gra nie warta świeczki. Aby podwyższyć moto trzeba zmienić przednie zawieszenie. To są olbrzymie koszty. Dodatkowo nikt nie powie jak viadro się będzie prowadzić po takich zmianach. Taniej i bezpieczniej będzie zmienić motocykl na KTMa.

Powiem szczerze że działa. Jest wyżej i nie przeszkadA w jeźdie... Mówi że nie zauważył znacznej różnicy a nie ma problem z obcieraniem na krawężniku przy pełnym załadunku... Motor nie zmienił się znacznie ale jak on to stwierdził stał się troszke sztywniejszy.
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
PunktujeszPretor pisze: Taniej i bezpieczniej będzie zmienić motocykl na KTMa.

KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
Pisałem już na ten temat. SD01 można bezpiecznie podnieść tyłem o 4 cm.Pretor pisze:Panowie a przód jak podwyższycie. Chyba nie macie zamiaru podrzucić zadka o kilka cm do góry a przód zostawić tak samo?
Jak dla mnie ogólnie gra nie warta świeczki. Aby podwyższyć moto trzeba zmienić przednie zawieszenie. To są olbrzymie koszty. Dodatkowo nikt nie powie jak viadro się będzie prowadzić po takich zmianach. Taniej i bezpieczniej będzie zmienić motocykl na KTMa.
Motocykl zachowuje się bardzo dobrze. Z racji minimalnego zmniejszenia kąta wyprzedzenia łatwiej się nim manewruje na mniejszych prędkościach.
Przy dużych prędkościach trzeba wyczuć zakręty ponieważ również lepiej reaguje. Osobiście preferuję takie zachowanie. Poniesiony tył ma TYLKO i wyłącznie aspekt estetyczny (jeśli komuś taka estetyka odpowiada).
Trójkąty do zmiany zawiasu można kupić tu:
http://www.bikefarmmv.de/EN/index.php
Aby zachować moto w poziomie a jednocześnie zwiększyć prześwit konieczne jest przedłużenie przednich lag. Można to wykonać za różnowartość 173,50 EUR.
https://ssl.kundenserver.de/s74270419.e ... UF011%3D29
Zaletą tego rozwiania będzie zwiększony prześwit, geometria ramy pozostanie bez zmian. Nie będą działać stopka boczna (trzeba przedłużać) oraz stopka centrala (trzeba wozić deskę co najmniej 3 cm grubości.
To tyle, dwa gadżety za 1 tys pln z niewielkim okładem nie zrobią z Viadra KTM-a, natomiast wysokie osoby będą się czuły komfortowo. Dodatkowo Viadro nabiera "lżejszego" wyglądu (o ile to w ogóle możliwe) ;-)))
BTW KTM Adventure 990 (bez R i S) ma siedzenie mniej więcej na tej samej wysokości co Viadro SD01 czyli na wysokości 860 mm vs 845 mm
1,5 cm to grubość ciepłych gaci ;-))
- ArturNtv
- Sympatyk Weteran
- Posty: 214
- Rejestracja: ndz paź 18, 2015 12:24 am
- Imię: Artur
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: podwyższane Viadro
Żeby nie zakladać nowego tematu:
Znalazłem w sieci zwymiarowane elementy mocujace tylny amortyzator. Czy ktos z Was potrafi mi odpowidziec, jaki efekt da załozenie trojkata z wersji gażnikowej do modelu na wtrysku?
Znalazłem w sieci zwymiarowane elementy mocujace tylny amortyzator. Czy ktos z Was potrafi mi odpowidziec, jaki efekt da załozenie trojkata z wersji gażnikowej do modelu na wtrysku?
- Załączniki
-
- 10.jpg (87.36 KiB) Przejrzano 16844 razy
-
- 9.jpg (48.64 KiB) Przejrzano 16844 razy
- ArturNtv
- Sympatyk Weteran
- Posty: 214
- Rejestracja: ndz paź 18, 2015 12:24 am
- Imię: Artur
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: podwyższane Viadro
Wiec tak. Wuja82 napisal, ze kupil trojkaty podwyzszajace TRW i okazaly sie identyczne z seryjnymi z SD01. A że owe trojkaty roznia sie wymiarami miedzy modelem gaznikowym i wtryskowym, kupilem oryginaly z SD01 i moto poszlo w gore. Moze nie 3,5cm, ale troche poszło. Analogicznie zalozenie do gaznikowego trojkatow z wtryskowego powinno obnizyc motocykl.
- wuja82
- Sympatyk Weteran
- Posty: 265
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 12:06 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: BMW
- Model: S 1000 XR
- Rocznik: 2015
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Re: podwyższane Viadro
ja cały czas mam oryginalne trójkąty z SD01 w szafie. Wtedy chciałem SD01 podwyzszyc ale jak nie dało rady tamtymi trójkątami to temat umarł. Czyli mówisz jak zaloże je do SD02 to trochę tył podniosę ? 

SPEEDWAY
- ArturNtv
- Sympatyk Weteran
- Posty: 214
- Rejestracja: ndz paź 18, 2015 12:24 am
- Imię: Artur
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Re: podwyższane Viadro
Tak. Na razie moto stoi w warsztacie wiec wiem tylko tyle, ze troche poszło. Jak je zobacze bede wiedzial o ile.