jedras pisze:Witam
james pisze:Witaj
Z dobrym Viadrem (wizualnie i technicznie) nie będzie łatwo, ale na pewno pomożemy

Z moich obserwacji wynika, że nie ma problemu z zakupem ładnego wizualnie i sprawnego technicznie egzemplarza. Trzeba tylko przeznaczyć na niego odpowiednią sumę pieniędzy

No tak... z tym, że teraz już w salonie nówki nie dostaniesz
A tak serio, to dobrze wiadomo, że nie ma co kupować Varadero "oczami". Plastiki zawsze można wymienić/pospawać i nie niesie to za sobą konsekwencji - nie będzie z tego tytułu gorzej jeździło... Kwestia techniczna to tak plus/minus. Jak kupisz motor od kumpla, z którym latasz to spoko, jeżeli od kogoś zupełnie obcego, bądź handlarza to możesz spodziewać się wszystkiego. Teoretycznie masz rację, wydasz więcej, będzie lepiej.
Najlepiej to poszukać Viadro z prawdziwym przebiegiem, wtedy wiadomo, kiedy można się spodziewać problemów. Jak widzę Viadra z 99, co mają po 70-80tys km i biorą olej to zastanawiam się o ile skręcili... 100tys km, czy może trochę mniej?