Regulacja kierownicy
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 11
- Rejestracja: sob sty 17, 2015 7:59 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: varadero
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakow
Regulacja kierownicy
Witam mam pytanie odnośnie regulacji kierownicy a dokładniej chodzi mi o to żeby ją troche przechylić w przód bo jest troche pochylona i przy max skręcie dobija do kolana (mam 190 cm wzrostu). Nie bardzo wiem jak sie za to zabrać-pomoże ktoś?
- Gregor
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1657
- Rejestracja: ndz cze 30, 2013 11:01 pm
- Imię: Grzesiek
- Marka motocykla: Triumph
- Model: Tiger 1200
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Krzeszów k. Wałbrzycha
Re: Regulacja kierownicy
hmm... trzeba poluzować śruby mocujące kierownicę (po uprzednim wyjęciu zaślepek), przekręcić kierownicę, dokręcić śruby i założyć zaślepki.
Można też zastanowić się nad dokupieniem podwyższenia do kierownicy (są na allegro)
Można też zastanowić się nad dokupieniem podwyższenia do kierownicy (są na allegro)
Romet Kadet >> CZ 350 >> junak M 10 >> junak M 10 z koszem >> dniepr MT16 (kosz) >> kawasaki KZ 550 >> suzski GS 1000 >> honda Varadero >> TEX 1200
- szuler
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 290
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 12:29 am
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Suzuki
- Model: DL650A Ruda Suzia
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: okolice Słupska
Re: Regulacja kierownicy
Jak założysz podwyższenie lub "przekręcisz" do przodu to sprawdź czy pasuje Ci ułożenie klamek. Prawdopodobnie też trzeba będzie je przestawić - są śruby od spodu
Założenie podwyższeń spowoduje iż będziesz mniej pochylony - ja mam 173 cm wzrostu i założyłem podwyższenie 2,5 cm.

Założenie podwyższeń spowoduje iż będziesz mniej pochylony - ja mam 173 cm wzrostu i założyłem podwyższenie 2,5 cm.
Pozdrawiam,
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Marcin
"Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Re: Regulacja kierownicy
Po dłuższej jeździe bolały mnie plecy i kark, regulacja kierownicy nic nie dała, podwyższyłem ją o 3 cm i teraz śmigam bezboleśnie. 

Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
- darekzz
- Sympatyk
- Posty: 286
- Rejestracja: pt paź 25, 2013 11:00 pm
- Imię: Darek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Nowosielce k/Sanoka
Re: Regulacja kierownicy
szuler pisze:Jak założysz podwyższenie lub "przekręcisz" do przodu to sprawdź czy pasuje Ci ułożenie klamek.
I jeszcze jedno... ja także przestawiłem sobie aby było wyżej manetki poprawiłem i całkiem nieźle się sprawowało aż, pewnego, pięknego, słonecznego dnia szyba bardzo się nagrzała na postoju a ja robiąc pełen nawrót nie zwróciłem uwagi że rączki dobijają do szyby i było trach!!! i po szybie. Także sprawdź czy nie dobijają, oryginalne szyby są bardziej elastyczne te akcesoryjne, wyższe są sztywniejsze i lubią strzelić szczególnie po nagrzaniu.
https://www.facebook.com/Az-Dar-2003522066558135/
Bagażniki Motocyklowe
Bagażniki Motocyklowe
- imnariel
- Udaje motocyklistę
- Posty: 104
- Rejestracja: śr cze 11, 2014 3:30 pm
- Imię: Maria
- Marka motocykla: BMW
- Model: F650GS
- Rocznik: 2001
- Lokalizacja: Czaniec
Re: Regulacja kierownicy
darekzz pisze:szuler pisze:Jak założysz podwyższenie lub "przekręcisz" do przodu to sprawdź czy pasuje Ci ułożenie klamek.
I jeszcze jedno... ja także przestawiłem sobie aby było wyżej manetki poprawiłem i całkiem nieźle się sprawowało aż, pewnego, pięknego, słonecznego dnia szyba bardzo się nagrzała na postoju a ja robiąc pełen nawrót nie zwróciłem uwagi że rączki dobijają do szyby i było trach!!! i po szybie. Także sprawdź czy nie dobijają, oryginalne szyby są bardziej elastyczne te akcesoryjne, wyższe są sztywniejsze i lubią strzelić szczególnie po nagrzaniu.
Miałam inną kierownicę, podobny problem - uważaj na to bardzo, klamki/pojemnik od płynu hamulcowego nie mogą uderzać o szybę, owiewkę ani o bak, bo sobie coś zniszczysz. Do tego ciężko się zawracało na parkingu jak się klamka hamulca sama naciskała...
Przychodzisz do domu, otwierasz piwo, siadasz na fotelu, a wokół cisza...
I wtedy sam wybierasz co to jest: samotność czy wolność.
I wtedy sam wybierasz co to jest: samotność czy wolność.
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 347
- Rejestracja: ndz paź 05, 2014 12:04 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: varadero 125
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: knurów
Re: Regulacja kierownicy
A mnie się wydaje że problemem nie była wysokość kierownicy ale źle ustawione rączka sprzęgła oraz hamulca . Ja po przejechaniu kilku km też narzekalem na pozycję , ale wwcześniej oglądałem dużo filmików i trochę poczytałem dlatego od razu wziąłem się do regulacji i poprawa była ogromna , także polecam najpierw dobrze wyregulować te rączki sprzęgła i hamulca a dopiero jak to nie pomoże podnosić kierownicę.