Więc tak pomine na razie wygląd samego motocykla, bo to można sprawdzić wpisując w google varadero 125.
Tak: Jazda.
Sama jazda motocyklem nie jest trudna, dla kogoś kto kiedy kolwiek jeździł na rowerze

Motocykl w pełni naładowany płynami waży około 180 kg, po glebie raczej czujemy że mamy co podnieść.
Sam motocykl ma technicznie opisany v-max 125 km/h , - ja osobiście po wymianie zębatki z przodu i z tyłu plus nowy łańcuch ( Zestaw napędowy - dwie zębatki (przednia) JTF327.14 i
(tylna) JTR273.44 + Łańcuch DID BEZORINGOWY STANDARD DID520-110 110 ogniw ) jechałem nie raz 120 km/h raz nawet udało mi się pozamykać licznik, lecz był przyjazny wiatr.
Motocykl po regulacji, gaźników, wymianie świec, sprawdzeniu ciśnienia w cylindrach, plus wymiana oleju ( Castrol 4t ) Motocyklem jednak najlepiej się jeździ na 5 biegu przy około 10 000 obrotach co daje nam od 90 - 100 km/h co jest bardzo przyzwoite, przy mojej posturze ciała około 186 cm wzrostu i wadze ponad 100 kg.
Jazda w 2 osoby jest bardzo przyjemna - na mnie. Ostatnio zrobiłem około 200 km i nikogo nic nie bolało, co wg, mnie jest dobrym wyczynem jak na taki motocykl.
Spalanie samego motocykla jest następujące: W 2 osoby jak jeździłem motocykl spalił około 4,5 do 4,8 /5 L litra na 100 km. Jeśli sam jezdza bez tzw "wsciekania" spalanie około 4 do 4,5 litrów na 100 km, - głownie w trasie. Po mieście jednak spalanie podchodzi bardziej pod 4,5 l na 100 km. Motocyklem spokojnie można pokonywać dystanse po 400 km w ciągu jednego dnia, wiem co mówię sam tak robię.
Sama jazda w zakrętach jest poprawna przy odpowiednim wciskaniu gazy, czasem przy ostrych łukach może jednak brakować szerokości opony. Na ludzi, którz lubią freestayle, stawianie na gumę ( Wheelie ) jest możliwe z tym że głownie tylko jedynka ... Stoopie - jak najbardziej, High Chair circles - wg mnie za mało mocy, , Seat Stander da się, Burnout/Drift jak najbardziej, chodź trzeba pamiętać o ym że posiadamy znacznie mniejszą oponę... Spreader - wychodzi, jednym słowem częśc stuntu nam na prawdę wyjdzie, reszta to po prostu raczej brak mocy ...
Sama jazda na drodze, kierowcy samochodów bardzo często jak nie zazwyczaj myślą że jedziesz na prawdę jakś 600 lub koło tego coś

Motocykl jest klasy turystyk, a co za tym idzie nie musimy, tutaj cały czas leżeć na baku, chodź jak chcemy na prawdę są dogodne warunki ( duża kanapa, miejsca ). Bak samego motocykla przyjmuje około 17 - 18 litrów paliwa, tankowałem 95 i 98 oktanów różnicy za bardzo nie widać

Opisałem tutaj "wiaderko" z 2002 roku w malowaniu szaro czarny .. przebieg ponbad 30 000

