Problem z HISS
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lip 04, 2017 11:49 am
- Imię: Rafał
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000
- Rocznik: 2003
Problem z HISS
Witam mam taki problem. Wczoraj przyjechalem motocyklem z pracy ,dzis jak chciałem odpalic kontrolka FI nie chce zgasnac a w dodatku nie pomaga patent z kreceniem rozrusznikiem... Licze na wasza pomoc co dalej
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 23
- Rejestracja: pn mar 14, 2016 3:52 pm
- Imię: Tomek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: TJE
Re: Problem z HISS
czasem u mnie też się tak dzieje. Zawsze pomaga taka kombinacja: włączony kluczyk -> wyłączenie zapłonu (tym przełącznikiem awaryjnym) -> wciśnięcie rozrusznika -> podczas kręcenia włącznie zapłonu. Jeszcze się nie zdarzyło żeby nie zapalił.
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lip 04, 2017 11:49 am
- Imię: Rafał
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000
- Rocznik: 2003
Re: Problem z HISS
Ja robilem podobnie tylko ze krecilem na wylaczonym przycisku, przestawalem, wyłączyłem zaplon wyciaglem kluczyk wsadzilem na nowo , przekrecilem kluczyk (wlaczylem przełącznik) i dzialalo teraz nic. Po pracy sprawdze twoja metodezigi pisze:czasem u mnie też się tak dzieje. Zawsze pomaga taka kombinacja: włączony kluczyk -> wyłączenie zapłonu (tym przełącznikiem awaryjnym) -> wciśnięcie rozrusznika -> podczas kręcenia włącznie zapłonu. Jeszcze się nie zdarzyło żeby nie zapalił.
- eneron
- Sympatyk
- Posty: 750
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 8:46 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Problem z HISS
Spróbuj tak jakbyś np po nocy odpalał motocykl - kluczyk OFF - ON, hebel czerwony z OFF na ON, jak pompa paliwa zagada to wiadomo, że odpali a jak nie to odrazu heblem pstryknąć lub kluczykiem - na pewno odpali 
Praktycznie każda Honda ma problem z nieszczęsnym HISSem.
U mnie HISS świrował w TA650, też w XL1000, u kumpla w CBR 600RR, znajomy też miał taki problem w Deauville 700....
TTTM (ten typ tak ma)
Najbardziej wkurza jak na światłach się zaśpi, trzeba szybko ruszyć a tu motka się zdławiło niechcący i zgaśnie motek (miałem tak 2 razy) i zanim całą procedurę startową od nowa z HISSem się przejdzie to puszkowozy strąbią niemiłosiernie aż uszy puchną

U mnie pomaga szybko tym czerwonym heblem w prawej manetce z ON przełączyć na OFF i znowu na ON i pali od "szczała" ale nie powiem czasami stres łapie jak zwłaszcza gdy się zdarzy jak powyżej opisałem


Praktycznie każda Honda ma problem z nieszczęsnym HISSem.
U mnie HISS świrował w TA650, też w XL1000, u kumpla w CBR 600RR, znajomy też miał taki problem w Deauville 700....
TTTM (ten typ tak ma)
Najbardziej wkurza jak na światłach się zaśpi, trzeba szybko ruszyć a tu motka się zdławiło niechcący i zgaśnie motek (miałem tak 2 razy) i zanim całą procedurę startową od nowa z HISSem się przejdzie to puszkowozy strąbią niemiłosiernie aż uszy puchną


U mnie pomaga szybko tym czerwonym heblem w prawej manetce z ON przełączyć na OFF i znowu na ON i pali od "szczała" ale nie powiem czasami stres łapie jak zwłaszcza gdy się zdarzy jak powyżej opisałem


Honda Varadero XL1000VA - 2006r - sprzedana
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Problem z HISS
Że też nikt nie wpadł na to jak to wyjeb..ć.
Mnie irytacja złapała 2 razy (pomijam te mało stresujące)
- zjazd z promu (no przecież pchał cielaka nie będę)
- granica Kosowo / Albania (celnik miał anielską cierpliwość)
Zastanawiające jest tylko to, że HISS "wiesza się" tylko wtedy, gdy o tym pomyśle
???
Mnie irytacja złapała 2 razy (pomijam te mało stresujące)
- zjazd z promu (no przecież pchał cielaka nie będę)
- granica Kosowo / Albania (celnik miał anielską cierpliwość)



Zastanawiające jest tylko to, że HISS "wiesza się" tylko wtedy, gdy o tym pomyśle
???
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lip 04, 2017 11:49 am
- Imię: Rafał
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000
- Rocznik: 2003
Re: Problem z HISS
A jaki ty masz patent na odpalenie ?Staszek1 pisze:Że też nikt nie wpadł na to jak to wyjeb..ć.
Mnie irytacja złapała 2 razy (pomijam te mało stresujące)
- zjazd z promu (no przecież pchał cielaka nie będę)
- granica Kosowo / Albania (celnik miał anielską cierpliwość)
![]()
![]()
![]()
Zastanawiające jest tylko to, że HISS "wiesza się" tylko wtedy, gdy o tym pomyśle
???
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Problem z HISS
Szczerze?
Robię to co wszyscy i modle się, że teraz już odpali

Zazwyczaj 1, 2 procedury i odpala. Ale raz napędziła mi strach...
20 min. gmerania... odpaliła resztkami prądu.
Po tym incydencie założyłem wyłącznik świateł drogowych.

Jeszcze jedno.
Czasami odpala pomimo zapalonej lampki HISS. Ale pompa musi pracować.
Robię to co wszyscy i modle się, że teraz już odpali

Zazwyczaj 1, 2 procedury i odpala. Ale raz napędziła mi strach...
20 min. gmerania... odpaliła resztkami prądu.
Po tym incydencie założyłem wyłącznik świateł drogowych.

![Szczęśliwy [:DD]](./images/smilies/3a.gif)

Jeszcze jedno.
Czasami odpala pomimo zapalonej lampki HISS. Ale pompa musi pracować.
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)
- vaaks
- Sympatyk
- Posty: 680
- Rejestracja: śr maja 21, 2014 12:23 pm
- Imię: Władysław
- Marka motocykla: SUZUKI
- Model: DL 650
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: PWL
Re: Problem z HISS
Nie wiem o czym mówicie,
mi sie jeszcze to nie przydarzyło. Widziałem takie akcje w BMW jak postały na słońcu i dopóki nie wystygły im startery nawet nie zagadały

Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
Wiek to tylko liczba
------------------------------------------------------------------------
Były:
Varadero 1000
Drag Star 1100
Drag Star 650
Jawa 250
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Problem z HISS
Więc wszystko przed Tobąvaaks pisze:Nie wiem o czym mówicie,mi sie jeszcze to nie przydarzyło. Widziałem takie akcje w BMW jak postały na słońcu i dopóki nie wystygły im startery nawet nie zagadały

Teraz jak już o tym pomyślisz to...

Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 13
- Rejestracja: wt lip 04, 2017 11:49 am
- Imię: Rafał
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000
- Rocznik: 2003
Re: Problem z HISS
Dzieki brachu , Twoja metoda zadziałała. Oby zawsze pozdrozigi pisze:czasem u mnie też się tak dzieje. Zawsze pomaga taka kombinacja: włączony kluczyk -> wyłączenie zapłonu (tym przełącznikiem awaryjnym) -> wciśnięcie rozrusznika -> podczas kręcenia włącznie zapłonu. Jeszcze się nie zdarzyło żeby nie zapalił.

- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Posty: 755
- Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Problem z HISS
Staszek1 pisze:Że też nikt nie wpadł na to jak to wyjeb..ć.
Mnie irytacja złapała 2 razy (pomijam te mało stresujące)
- zjazd z promu (no przecież pchał cielaka nie będę)
- granica Kosowo / Albania (celnik miał anielską cierpliwość)
![]()
![]()
![]()
Zastanawiające jest tylko to, że HISS "wiesza się" tylko wtedy, gdy o tym pomyśle
???
U mnie też zdarzyło się to parę razy.
Pomaga wyjęcie kluczyka i ponowne włożenie, wtedy pali na dotyk.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz mar 15, 2015 10:32 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Kleosin/Białystok
Re: Problem z HISS
U mnie działo się to samo. Patenty i kombinacje pomagały do czasu. Czasem trzeba było wyjąć główny bezpiecznik. Czasem "pomacać" kable wychodzące z antenki. Wreszcie moto zdechło i koniec. Przypadkiem wymontowałem antenkę i znalazłem pęknięty kabel przy samym wejściu do antenki osłonięty gumą tak, że nie było tego widać. Nie wiem jakim sposobem pękł i w tym miejscu. Nie działają tam na niego żadne siły. Pęknięcie było w takim miejscu, że nie można było tego zlutować. Wymieniłem na nową antenkę i do tej pory odpukać śmiga.
- ADAMO16
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 413
- Rejestracja: czw lut 19, 2015 3:55 pm
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero SD02
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Tychy
Re: Problem z HISS
Kolego zanim rozkrece polowe moto i znajde antenke, napisz gdzie jej szukac. Moze warto luknac zawczasu, aby uniknac niespodzianki.
Varadero XL 1000 juz jest 
Africa Twin byla :-(

Africa Twin byla :-(
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz mar 15, 2015 10:32 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Kleosin/Białystok
Re: Problem z HISS
Sory za późną odpowiedź. To ustrojstwo to to co jest dookoła stacyjki z napisem HISS. Trzyma się na dwóch śrubkach na śróbokręt krzyżak przykręconych od dołu . Kostka jest pod zbiornikiem paliwa, a wiec trochę grzebania jest.
- kam1l_slij
- Udaje motocyklistę
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl1000 v2
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: Żory
Re: Problem z HISS
Witam, u mnie lampka nie gasła z powodu zasniedziałych styków w czerwonym wyłączniku na kierownicy. Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu wazeliną problem ustąpił. Pozdrawiam
Prąd, paliwo, woda, olej 
