Montaż alarmu
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
Montaż alarmu
Witam dostałem w prezencie alarm do motocykla wie ktoś jak to podłączyć.. Jakiś prosty obrazkowy instruktaż lub filmik jak to zrobić. Nie znam się na tym, ale jakieś podstawowe umiejętności manualne mam. Alarm z funkcją opalania. Za 64 z allegro..
- Staszek1
- Sympatyk
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
Re: Montaż alarmu
U nas odpalanie zdalne nie przejdzie.
HISS
No chyba, że transponder przykleisz na stałe gdzieś w pobliżu anteny.
Osobiście bardziej wierzę w zabezpieczenie fabryczne niż chiński alarm z allegro.
Nie o to pytałeś - sory.
Podaj jakiś symbol, nazwę, zdjęcie ????
HISS

No chyba, że transponder przykleisz na stałe gdzieś w pobliżu anteny.
Osobiście bardziej wierzę w zabezpieczenie fabryczne niż chiński alarm z allegro.
Nie o to pytałeś - sory.
Podaj jakiś symbol, nazwę, zdjęcie ????
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
https://allegro.pl/oferta/alarm-motocyk ... 7620982936
Wiem, że to żaden szał, ale to prezent od kolegów w pracy. Głupio go teraz nie założyć.. Nie znam się na elektryce po prostu.. Na youtube są filmiki, ale żaden jakoś nie podchodzi pod Honde..
Wiem, że to żaden szał, ale to prezent od kolegów w pracy. Głupio go teraz nie założyć.. Nie znam się na elektryce po prostu.. Na youtube są filmiki, ale żaden jakoś nie podchodzi pod Honde..

- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
Daj sobie spokój z takim alarmem, kiedyś Ci stanie w drodze (motocykl
)i dopiero będzie zabawa.
To moja sugestia. Kumple mieli dobre chęci, więc powiedz im, że w tym modelu nie zadziała.

To moja sugestia. Kumple mieli dobre chęci, więc powiedz im, że w tym modelu nie zadziała.
- Staszek1
- Sympatyk
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
Rafik.