Wydech
- boras
- Uczy się jeździć
- Posty: 83
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:58 pm
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero SD02
- Rocznik: 2003
- Lokalizacja: Świnoujście
Witajcie
Zrobiłem sobie coś takiego ale nie mogłem dostać nierdzewki wiec dałem do przetoczenia rurę z czarnej stali ale po deszczu potrafi osadzić się na nich RUDA ale parę pociągnięc papierkiem i lśni jak nowa.
A brzmienie całkiem fajne, fakt że pokusiłem się zmienić troszkę wymiary i mam zamiast 70mm to 100mm fajnie jak schodzi z obrotów i tak około 3 tys obrotów. Nie jest to to co firmowe tuningowe wydechy ale zawsze coś.
Zrobiłem sobie coś takiego ale nie mogłem dostać nierdzewki wiec dałem do przetoczenia rurę z czarnej stali ale po deszczu potrafi osadzić się na nich RUDA ale parę pociągnięc papierkiem i lśni jak nowa.
A brzmienie całkiem fajne, fakt że pokusiłem się zmienić troszkę wymiary i mam zamiast 70mm to 100mm fajnie jak schodzi z obrotów i tak około 3 tys obrotów. Nie jest to to co firmowe tuningowe wydechy ale zawsze coś.
jak juz potestujesz to podaj cene i jak bedzie mozliwosć to bym sobie sprawił z Twoja pomoca takie rurkilongus pisze:ponoć zrobione. aktualnie jestem na wyjeżdzie.
niebawem powinienem wrócić, to szybko odbiore rurki, zamontuję i.... zobaczymy.
odezwę się z fotkami, moze da sie odgłos tez zamiescic.
Pozdro.
rurki założyłem. odpaliłem....wrażenia? czy ja wiem...
jakoś bardzo dużej róznicy nie słychac szczerze mówiąc. troche pochodził na jalowym, troche podgazowałem. ponoc miał byc tak miodnie podczas schodzenia z obrotów...
reasumując:
wielkiej róznicy nie ma, ale daję im (rurkom) jeszcze szansę, gdyż próbe robiłem na motocyklu stojącym jedynie. Po prostu nie jeździłem :oops:
Dlatego to tylko pierwsze wrażenie.
Rurki sa dokręcane na 2 imbusiki,, zastanawiam się czy nie lepiej bedzie je wspawac do zasadniczej części rury. Boję się tylko o estetyke spawu, dlatego przymierzam się by zrobić od od srodka rurki, o ile spawarka da sie tam podejść. Ale to już zmartwienie slusarza.
mam flaka z tyłu, dlatego nie jeżdżę, jak sie to zmieni wrażenia od razu opisze. Zdjęć nie wrzucam bo wygląda identyko jak w poprzednich postach.
Póki co - poszukuje kompletu opon. chciałbym nowe, dobre - polecacie coś? mam na myśli model oraz info o jakieś WYPRZEDAŻY, czy PORNOCJI...
dzięx
Tomek
jakoś bardzo dużej róznicy nie słychac szczerze mówiąc. troche pochodził na jalowym, troche podgazowałem. ponoc miał byc tak miodnie podczas schodzenia z obrotów...
reasumując:
wielkiej róznicy nie ma, ale daję im (rurkom) jeszcze szansę, gdyż próbe robiłem na motocyklu stojącym jedynie. Po prostu nie jeździłem :oops:
Dlatego to tylko pierwsze wrażenie.
Rurki sa dokręcane na 2 imbusiki,, zastanawiam się czy nie lepiej bedzie je wspawac do zasadniczej części rury. Boję się tylko o estetyke spawu, dlatego przymierzam się by zrobić od od srodka rurki, o ile spawarka da sie tam podejść. Ale to już zmartwienie slusarza.
mam flaka z tyłu, dlatego nie jeżdżę, jak sie to zmieni wrażenia od razu opisze. Zdjęć nie wrzucam bo wygląda identyko jak w poprzednich postach.
Póki co - poszukuje kompletu opon. chciałbym nowe, dobre - polecacie coś? mam na myśli model oraz info o jakieś WYPRZEDAŻY, czy PORNOCJI...
dzięx
Tomek
co o tym sądzicie
http://allegro.pl/item456702741_honda_v ... ghter.html
czyż to nie jest dobra oferta, którą mozna trafić , bo moze to nie Leo ale ......



http://allegro.pl/item456702741_honda_v ... ghter.html
czyż to nie jest dobra oferta, którą mozna trafić , bo moze to nie Leo ale ......

mam pytanko
czy ktoś od nas je kupił (kupujący z Gliwic)http://allegro.pl/item456702741_honda_v ... ghter.html
jak tak to niech sie pucuje
miałbym do niego zapytanie 8)






Czy ktoś próbował rozwiercić delikatnie wydech tak aby wydawał nieco niższy basowy pomruk? Miałem tak zrobione w poprzednim moto (shadow) i było fajnie. Wiadro ma koślawe kominy więc nie jest to chyba takie proste. Moim zdaniem wystarczy w ostatniej grodzi otwór 5-10 mm. Pytanie jak to dobrze zrobić ?
Robota wydaje się prosta bo potrzebujemy:
- wiertarka
- długie wiertło +/- 30 cm
- odrobinę odwagi.
Układ kominów na kształt litery "S" wewnątrz tłumika.
Jak przyświecisz latarką widać ostatnią przegrodę.
Wywiercenie małego otworu zmieni charakterystykę dźwięku.
Może ktoś to już przerabiał, może użył innych narzędzi?
- wiertarka
- długie wiertło +/- 30 cm
- odrobinę odwagi.
Układ kominów na kształt litery "S" wewnątrz tłumika.
Jak przyświecisz latarką widać ostatnią przegrodę.
Wywiercenie małego otworu zmieni charakterystykę dźwięku.
Może ktoś to już przerabiał, może użył innych narzędzi?
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Moim zdaniem nawiercenie spowoduje tylko że będzie bardziej pierdział niż brzmiał basowo .Zeby był bas trzeba wyciąć ten dyfuzor który jest w środku , według mnie trzeba to zrobic migomatem po tej bypukłości :KWINTO pisze:Robota wydaje się prosta bo potrzebujemy:
- wiertarka
- długie wiertło +/- 30 cm
- odrobinę odwagi.
Układ kominów na kształt litery "S" wewnątrz tłumika.
Jak przyświecisz latarką widać ostatnią przegrodę.
Wywiercenie małego otworu zmieni charakterystykę dźwięku.
Może ktoś to już przerabiał, może użył innych narzędzi?

KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz