
Wydech
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Brakuje mu tylko karuzeli łancuchowej i strzelnicyPretor pisze:Ten Pan bardzo ładne Arrowki wsadził. Reszta to mała przesada ale doskonały przykład wiejskiego tuningu.
http://pl.youtube.com/watch?v=qahIAdSHGl4
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
w dr mam tego stritfajtera i w zyciu bym go do varana nie zalozyl - leb chce urwac (frajda nie mala ale na trase odpada) co do wycinania to roznice spowoduje juz wyciecie tej wystajacej chudej rudki czyms w rodzaju mini wiertarki typu dremel z tarcza zabkowana tak zeby zostala zewnętrzna tylko a wogole to znalazlem aukcje na allegro 2 tlumiki do varadero. tak przy okazji moja blacha oslaniajaca tlumik prawy ma pare wgniotow mysle ze jak bysmy kupili tlumiki to mogl bym ja przejac co? przed rozczlonkowaniem. http://www.allegro.pl/item496696070_wyd ... aniej.html
Mam juz pomysl jak to rozciąć i przerobic dobrze by bylo kupic i zrobic od razu 2 bo jak by wyszla kupa to zawsze mozna wrocic do oryginałów a na tych sprawdzic czy fajnie brzmi i czy nadal dobrze ciągnie
Mam juz pomysl jak to rozciąć i przerobic dobrze by bylo kupic i zrobic od razu 2 bo jak by wyszla kupa to zawsze mozna wrocic do oryginałów a na tych sprawdzic czy fajnie brzmi i czy nadal dobrze ciągnie
Motocykle ponad wszystko !!!
No i niestety
:oops:
:oops:
Przerobienie oryginalnego tłumika jest" prawie "nie możliwe.
Zaczynając od początku :idea: .
Nawiercając spaw do okoła rury wewnętrznej ale to była porażka, dałem do zfrezowania w celu usunięcia spawu
No i wyszła wielka lipa, bo spaw usunięty a rury ze środka nie da się wyciągnąć żadną siłą :oops:
W tym tygodniu rozetnę tłumik no pół i zrobię zdięcia, może ktoś wpadnie na inny pomysł
.
W swoim motocyklu rozwierciłem rurę, aż do spawu, usunąłem jakieś
1,5-2,0 cm brak efektu powalającego, jest o 10 % głośniej.
Przerobienie oryginalnego tłumika jest" prawie "nie możliwe.
Zaczynając od początku :idea: .
Nawiercając spaw do okoła rury wewnętrznej ale to była porażka, dałem do zfrezowania w celu usunięcia spawu

No i wyszła wielka lipa, bo spaw usunięty a rury ze środka nie da się wyciągnąć żadną siłą :oops:
W tym tygodniu rozetnę tłumik no pół i zrobię zdięcia, może ktoś wpadnie na inny pomysł


W swoim motocyklu rozwierciłem rurę, aż do spawu, usunąłem jakieś
1,5-2,0 cm brak efektu powalającego, jest o 10 % głośniej.
No to rżnij go WalentyZimny pisze:KWINTO pisze:Czy istnieje opcja przewiercenia długim wiertłem grodzi przez oryginalny cienki wylot? Trochę to po skosie ale może da radę.
Bierz "Doktorku" flexa i pokaż nam co pacjent ma w środku.
Zobaczymy czy przewiercenie będzie realne ale dopiero po rozcięciu pacjenta![]()

Sprzedaż wiadra nie idzie więc chociaż przerobie kominy i zadam szyku na Kaszubach
nieaktualne
Jedyne wyjście to próbować rozwiercić wiertłem 9-12 mm przez końcówkę wydechu najlepiej dolną ściankę lub górną.
Na bank zmieni się głośność i będzie większy bas.
Operacja chyba będzie najmniej toksyczna lecz powrócić do oryginału będzie niezwykle ciężko. Można spróbować. Ja zacznę jednak od mniejszych średnic raczej 6-7mm.
Na bank zmieni się głośność i będzie większy bas.
Operacja chyba będzie najmniej toksyczna lecz powrócić do oryginału będzie niezwykle ciężko. Można spróbować. Ja zacznę jednak od mniejszych średnic raczej 6-7mm.