NAPĘD DO VIADERKA
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 16
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 9:47 pm
- Lokalizacja: Guildford
A co myslicie o tym ustrojstwie? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... _628wt_941 Uzywajac tego lub podobnego sprzeta mozna zdejmowac/zakladac lancuch bez wiekszych demontazy wszystkiego naokolo.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 16
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 9:47 pm
- Lokalizacja: Guildford
Odpowiem sobie sam, 14tka.
Akcja wymiany napedu zakonczona powodzeniem. Zdawcza byla prawie lysa, dlatego zeby dojechac do kumpla jechalem jak emeryt, angielski emeryt.
Urzadzenie zdalo egzamin, ladnie rozkuwa lancuch a pozniej skuwa.
Najwiekszym wyzwaniem bylo podniesc motonga zeby zdjac kolo - nie mam centrala, wiec w ruch poszedl podnosnik samochodowy, jakies klocki, eh... ale dalismy rade, teraz ciesze sie nowa umiejetnoscia i jazda.
Musze tylko linke sprzegla wymienic, zauwazylem ze sie przeciera.
Akcja wymiany napedu zakonczona powodzeniem. Zdawcza byla prawie lysa, dlatego zeby dojechac do kumpla jechalem jak emeryt, angielski emeryt.
Urzadzenie zdalo egzamin, ladnie rozkuwa lancuch a pozniej skuwa.
Najwiekszym wyzwaniem bylo podniesc motonga zeby zdjac kolo - nie mam centrala, wiec w ruch poszedl podnosnik samochodowy, jakies klocki, eh... ale dalismy rade, teraz ciesze sie nowa umiejetnoscia i jazda.
Musze tylko linke sprzegla wymienic, zauwazylem ze sie przeciera.
- Midmere
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: czw wrz 22, 2011 7:36 am
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: Gliwice
Odświeżę lekko temat: po czym poznać, że napęd się skończył?
Dziś - kolejny dzień obserwowałem, jak na niskich prędkościach moto mi "szarpie" - jadąc czuję się trochę jak na fotelu bujanym
Sprawdziłem nacią łańcucha i jest ok. Po podziałce widać, że jeszcze dużo można go naciągać...
Tylne koło było zdejmowane w serwisie do kołkowania, czy to mozliwe, że buce źle moto poskłądali i z tego tytułu takie szrpanie?
Dziś - kolejny dzień obserwowałem, jak na niskich prędkościach moto mi "szarpie" - jadąc czuję się trochę jak na fotelu bujanym

Tylne koło było zdejmowane w serwisie do kołkowania, czy to mozliwe, że buce źle moto poskłądali i z tego tytułu takie szrpanie?
Honda Varadero XL 1000
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 797
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
LUUUUUUUUDZIE,........ dwie zębatki kosztują 200 zł............ Wymieniając je raz do roku (nie sądze źeby znalazła się choć jedna osoba która będzie m,usiała wymienić je częściej.... a szczególnie ja takiej nie znam!!) To juź nie róbcie tragedii źe nie będzie jej zmieniać razem z napędem......
Nie za bardzo rozumiem sens tej konwersacji amen
Najczęściej uszkodzenia na zębatce są mechaniczne
czyli brakuje ząbków albo są tak śmiesznie pozakręcane
zimny masz zdjęcie mojej zębatki??
P.S. Przy czyszczeniu łańcucha wystarczy raz na jakiś czas odkręcić 5 śrub i sprawdzić stan zębatki... przy okazji wyczyścić to wszystko co tam się zbiera.... a róóóóóóóóóóźne rzeczy tam moźna znaleźć i warto tam nieraz zajrzeć.....
Nie za bardzo rozumiem sens tej konwersacji amen
Najczęściej uszkodzenia na zębatce są mechaniczne





P.S. Przy czyszczeniu łańcucha wystarczy raz na jakiś czas odkręcić 5 śrub i sprawdzić stan zębatki... przy okazji wyczyścić to wszystko co tam się zbiera.... a róóóóóóóóóóźne rzeczy tam moźna znaleźć i warto tam nieraz zajrzeć.....
- eneron
- Sympatyk
- Posty: 750
- Rejestracja: czw lis 03, 2011 8:46 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2006
- Lokalizacja: Hajnówka
Wczoraj wymieniłem napęd (zdawcza zębatka wyglądała jak u czarnego), dziś dopiero jazdę próbną wykonałem i stwierdzam, że to nie te moto :shock: Odkręcenie gazu powoduje natychmiastową reakcję, teraz słyszę pracą silnika a nie zgrzyt, szum i jazgot
DID ZVM2 złoty (dopłata 20zł do złotego) + 2 zębatki JT. W sumie 620zł :roll:
Za to teraz zdecydowanie lepiej się jedzie, moto jakby bardziej zwarte i już nie szarpie podczas jazdy ze stałą prędkością

DID ZVM2 złoty (dopłata 20zł do złotego) + 2 zębatki JT. W sumie 620zł :roll:
Za to teraz zdecydowanie lepiej się jedzie, moto jakby bardziej zwarte i już nie szarpie podczas jazdy ze stałą prędkością

Honda Varadero XL1000VA - 2006r - sprzedana
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r
- Midmere
- Uczy się jeździć
- Posty: 66
- Rejestracja: czw wrz 22, 2011 7:36 am
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: Gliwice
A ja mam pytanie : da się z tym żyć? jaka może byc przyczyna, że tak ładnie to metalowe "coś" się odształciło? za luźny łańcuch ? podpowiedzcie, proszę...
http://www.flickr.com/photos/52541480@N ... 861278969/
http://www.flickr.com/photos/52541480@N ... 861278969/
Honda Varadero XL 1000