Z tego co czytałem dla motocykli enduro charakterystyka ustawienia jest zupełnie inna niz dla motocykli sportowo-turystycznych. Można ustalić amortyzację np do 20, 30 stopni na boki (odpowiednie siła tłumienia) a powyżej tego skrętu amortyzacja nie jest juz tak silna. Jacek wpadnij to pokaże ci jak to działa.Pretor pisze:A da się to ustawić tak aby gwałtownie szybko machać kiera np. w terenie?
Amortyzator skrętu do VFR800, 2008
Chciałbym sie podzielić moim spostrzeżeniami po powrocie z Jury:
sama droga dojazdowa do hotelu nie była najlepsza jak na mój motocykl natomiast z amortyzatorem nie stanowiła juz problemu, nawet specjalnie w zakrętach dodawałem gazu, fajna zabawa
Inne drogi szutrowe po których jeździliśmy, jak ta łącząca zamki w Mirowie i Bolimowie tez nie była żadnym problemem. Jedyne co nas ograniczało to skoki zawieszenia.
Jesli ktoś z Was ma luźna kaske to na prawde jazda z amortyzatorem i bez to tak jak chodzenie po deszczu w kaloszach lub w trampkach, da sie przejść ale nie jest to do końca wygodne.
sama droga dojazdowa do hotelu nie była najlepsza jak na mój motocykl natomiast z amortyzatorem nie stanowiła juz problemu, nawet specjalnie w zakrętach dodawałem gazu, fajna zabawa

Inne drogi szutrowe po których jeździliśmy, jak ta łącząca zamki w Mirowie i Bolimowie tez nie była żadnym problemem. Jedyne co nas ograniczało to skoki zawieszenia.
Jesli ktoś z Was ma luźna kaske to na prawde jazda z amortyzatorem i bez to tak jak chodzenie po deszczu w kaloszach lub w trampkach, da sie przejść ale nie jest to do końca wygodne.
- zalmen3
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 563
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
- Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Ja znalazlem cos takiego:
http://www.carpimoto.com/EN/Suspensions ... er-kit.htm
http://www.carpimoto.com/EN/Suspensions ... er-kit.htm
nie znam tej firmy, przy amortyzatorach lepiej brac sprawdzone marki przy nieznanych firmach moa sie pojawić wycieki z amorka więc lepiej nie ryzykować.zalmen3 pisze:Ja znalazlem cos takiego:
http://www.carpimoto.com/EN/Suspensions ... er-kit.htm
Ja napisałem do scottsa ale odpisali że robią i wkrótce dadzą znać:(
Wrzuciłem obecnie oponkę Pirelli MT21 Rayllicross no i powyżej 110 jak dodaję gazu to wężykuje jak cholera. Wprawdzie opona m prędkośc max 140 ale myślę, że taki amorek ładnie by poprawił prowadzenie kostki na asfalcie no i w terenie tyż. Motki z Dakaru mają amorki na wyposażeniu.
Wrzuciłem obecnie oponkę Pirelli MT21 Rayllicross no i powyżej 110 jak dodaję gazu to wężykuje jak cholera. Wprawdzie opona m prędkośc max 140 ale myślę, że taki amorek ładnie by poprawił prowadzenie kostki na asfalcie no i w terenie tyż. Motki z Dakaru mają amorki na wyposażeniu.
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
Sprawdź Ohlinsa,Pretor pisze:Ja napisałem do scottsa ale odpisali że robią i wkrótce dadzą znać:(
Wrzuciłem obecnie oponkę Pirelli MT21 Rayllicross no i powyżej 110 jak dodaję gazu to wężykuje jak cholera. Wprawdzie opona m prędkośc max 140 ale myślę, że taki amorek ładnie by poprawił prowadzenie kostki na asfalcie no i w terenie tyż. Motki z Dakaru mają amorki na wyposażeniu.
Przy Scottcie dojdzie jeszcze cło ponad 400zł.
- zalmen3
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 563
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
- Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Mialem MatrisaM2 w CBR600F4 i sprawdzal sie rewelacyjnie. Plynny wielostopniowy zakres regulacji, zadnych wyciekow, czy niewytlumaczalnych zachowan. Generalnie moge polecic.Konrad pisze: nie znam tej firmy, przy amortyzatorach lepiej brac sprawdzone marki przy nieznanych firmach moa sie pojawić wycieki z amorka więc lepiej nie ryzykować.
Pozdrawiam