problem z abs
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 2
- Rejestracja: śr paź 17, 2012 9:52 pm
- Lokalizacja: koło
problem z abs
Witam wszystkich . Mam problem z ABS w Varadero 2008 . Motocykl był uszkodzony i po naprawie okazało sie że nie uzbraja się ABS .W motocyklu nie była uszkodzona elektryka . Do tej pory sprawdziłem przejście w czujnikach ,przewody łączące wtyczki , bezpieczniki itd. Po zakupie motocykla były wymieniane przewody hamulcowe , wydaje się że są dobrze odpowietrzone , a gdyby nie były to czy może miec to wpływ na abs . Może ktoś coś doradzi. Z góry dzięki za ewentualne podpowiedzi .
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 2
- Rejestracja: śr paź 17, 2012 9:52 pm
- Lokalizacja: koło
Dzięki kolego . Dzisiaj odpowietrzyłem układ na dobre przepuściłem przez niego butelkę płynu i myślę że jest ok . Sprawdziłem czujniki jeszcze raz są ok . Pompy też powinny być sprawne . Jedynie moduł ABS by się przydało na moment podmienić żeby wykluczyć jego usterkę . Słyszałem coś o restarcie czy resecie i kasowaniu błędów ale nie mam pojęcia od czego zacząć . W necie są serwisówki ale po angielsku i znowu zonk. Koledzy pomóżcie .
I jeszcze jedno jak na 100 % wykluczyć jego ewętualne zapowietrzenie

-
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 298
- Rejestracja: wt lut 28, 2012 12:02 am
- Marka motocykla: Honda Varadero 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: manchester/ gorzow wlkp
Jezeli caly uklad hamulcowy jest szczelny , to system nie powinien sie zapowietrzac , a co do twojego ABS to problem lezy raczej po stronie elektryki , sprawdz ten modol i czy na pompie jest napiecie, tylko wydaje mi sie ze ABS zaczyna dzialac po wyzej 10 km /h , wtedy gasnie kontrolka i system sie uzbraja , ale nie jestem pewien , moze ktorys z kolegow sie jeszcze wypowie
Cześć.
ABS jak zapewne wiesz-to zespół hydro-elektryczny,działanie polega na przerywanym dozowaniu siły hamowania..Kontrolka powinna zgasnąć zaraz po ruszeniu/ew.uzyskania przez wszystkie koła odpowiedniej prędkości obrotowej.Zdaża sie tak że bez skasowania błędu w pamięci sterownika układ"uczy się"przez pare najbliższych kilometrów i w przypadku gdy jest sprawny-gasi kontrolkę samoczynnie.Jeśli to nie nastąpi,będziesz zmuszony podpiąć się z elektroniką pod tester.
Pozdro i powodzenia! 8)
ABS jak zapewne wiesz-to zespół hydro-elektryczny,działanie polega na przerywanym dozowaniu siły hamowania..Kontrolka powinna zgasnąć zaraz po ruszeniu/ew.uzyskania przez wszystkie koła odpowiedniej prędkości obrotowej.Zdaża sie tak że bez skasowania błędu w pamięci sterownika układ"uczy się"przez pare najbliższych kilometrów i w przypadku gdy jest sprawny-gasi kontrolkę samoczynnie.Jeśli to nie nastąpi,będziesz zmuszony podpiąć się z elektroniką pod tester.
Pozdro i powodzenia! 8)