syku pisze:skoro zalewa mu wahacz i felgę to powodem nie musi być zawirowanie powietrza, czy sam układ dyszy a po prostu problemy z samym urządzeniem dozującym lub za rzadki olej.
od czegoś trzeba zacząć - uważam że to dobry punkt zaczepienia - bo nie wymaga w zasadzie żadnych inwestycji. Przy zalewaniu łańcucha żaden układ dysz nie pomoże (on będzie wilgotny bo nadmiar oleju zrzuci). Jeżeli zużycie będzie duże to zmieniłbym olej (najlepiej na zalecany przez producenta) i ponownie bym sprawdził poziom zużycia oleju, ale jeżeli poziom nie będzie duży to szukałbym innego układu dysz.
zakładam że 2-3 ml jest zużyciem w normie, przy 4 już bym szukał problemu w gęstości oleju lub urządzeniu dozującym.
Przy piwie dogadamy się szybciej

Na pewno trzeba sprawdzić gęstość oleju /ja używam 80W90 / oraz system dozowania. mam na Varaderko system Motooiler i jestem bardzo zadowolony co do regulacji . Nie wykluczone, że ma uszkodzony system podawania.